Gå til innhold

Hva villle du gjort?

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hold deg unna du! *Tupper Tootsiroll i baken* ;o)

Han er min - baaare miiiin! :o)

Ja, nei, det er kalrt du skal få ha ham for deg selv! Jeg har jo DEN dritlekre mannen hjemme, jeg. Men jeg blir litt tuppert når jeg hører ordene hund, hest eller stall ;O)

Gjest samkver
Skrevet

Jeg ville gjort noen små endringer på livet mitt for å få det mere behagelig, men stort sett fortsatt å leve som jeg gjør. Jeg hadde brukt pengene til investeringer og til å bygge opp arbeidsliv og velferd i fattige land.

Det jeg ønsker meg koster ikke mange millioner.

Skrevet

Ja, nei, det er kalrt du skal få ha ham for deg selv! Jeg har jo DEN dritlekre mannen hjemme, jeg. Men jeg blir litt tuppert når jeg hører ordene hund, hest eller stall ;O)

Hund har han ikke da, men hest og en kjempekoselig stall med plass til 7 hester. :o)

Skrevet

Jeg ville satt meg ned i to uker og tenkt ... (Med litt sjampanje ved siden av meg.)

Derfor blir svaret så "vagt".

:o)

Skrevet

Jeg ville ha leid inn interiørdesigner og hagearkitekt og satt i gang en meget påkostet oppusiing av hus og hage, men jeg ville ikke ha flyttet.

Jeg ville kjøpt hytte med strandlinje, hytte på fjellet, lekker leilighet i Nice eller et annet sted i utlandet.

Jeg ville ha gitt bort en god del penger til familiemedlemmer - søsken - nieser/nevøer, moren min samt svigerfamilien.

Jeg ville gitt bort en god del til gode formål.

Og så ville jeg ha søkt råd om pengeplassering hos flere finansielle rådgivere.

Skrevet

Jeg ville ha leid inn interiørdesigner og hagearkitekt og satt i gang en meget påkostet oppusiing av hus og hage, men jeg ville ikke ha flyttet.

Jeg ville kjøpt hytte med strandlinje, hytte på fjellet, lekker leilighet i Nice eller et annet sted i utlandet.

Jeg ville ha gitt bort en god del penger til familiemedlemmer - søsken - nieser/nevøer, moren min samt svigerfamilien.

Jeg ville gitt bort en god del til gode formål.

Og så ville jeg ha søkt råd om pengeplassering hos flere finansielle rådgivere.

Og så ville jeg selvsagt ha leid inn Trinny og Susannah til å følge meg og hjelpe meg på en meget eksklusiv shopping-tur i London! :-)

Skrevet

Først fest!

Så hadde jeg sagt opp jobben min - kjøpt meg fri, rett og slett - og tatt første fly sørover til varmere strøk. Der hadde jeg kjøpt hus og flyttet inn tvert, slik at minstesnuppe fikk et riktig godt liv (hun er astmatiker og tåler dårlig rått vær).

Gjeld hadde blitt betalt, både vår og våre søskens. Så hadde jeg kjøpt en trivelig leilighet et sted i Norge hvor jeg ville feriere på sommeren.

Så hadde jeg nok opprettet fond for ungene som sikret dem all utdannelse og fremtid.

Videre ville jeg funnet et humanitært formål å støtte. Vet ikke helt hva det skulle være sånn i farten, men jammen ville jeg ha brukt litt tid på å finne det rette. Tror det ville blitt litt jobben min i fremtiden, faktisk.

Tror nok at veldig mye av pengene ville blitt gitt bort, ja, men ikke nødvendigvis til venner og familie her. Jeg mener, de klarer seg nå jammen godt, sånn egentlig.

mil1365380270
Skrevet

Investert i eiendom og startet skoler i land som trenger det. Også hadde livet blitt en økonomisk lek for hele familien.

Skrevet

Kjøpt en helvetes fin bil til faren min og naboen, og gjort flere jeg kjenner gjeldfrie, er ihvertfall det første jeg ville gjort. :)

Skrevet

Jeg ville ha satt tilside en hundre millioner for å "ha", liksom, så ville jeg ha brukt pengene på å opprette barne/familiehjem i Darfur, hospitaler, skoler og matstasjoner.

Så ville jeg ha satt kursen for Uganda og bygd gratis-skoler for aidsrammede familiers barn.

Deretter ville jeg ha stoppet innom Niger med mat og medisiner.

Og når jeg kom hjem, ville jeg ha studert hvordan jeg kunne få mine 100 000 000 til å yngle slik at jeg kunne utrette enda mer.

Kanskje kjøpt en nyere bil og fullført oppussingen på huset.

Skrevet

Gitt vekk mesteparten.

Jeg hadde blitt sprø av så mye penger. Og det ville blitt kjedelig å ikke jobbe. Men først ville jeg kjøpt hus, nedbetalt gjeld og reist på en luksus ferietur:-)

Byttet ut bil nr 2...*drømme drømme*.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...