Gjest mij Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 kan den spises? Det er yoplait 0,1%... Suuulten! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg hadde ikke spist den, men jeg er overhysterisk når det gjelder mat gått ut på dato. Så jeg er vel ikke den beste til og gi råd på akkurat det. Du kan jo lukte på den, lukter den normalt, og smaker normalt, kan du nok hive innpå. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg hadde ikke spist den, men jeg er overhysterisk når det gjelder mat gått ut på dato. Så jeg er vel ikke den beste til og gi råd på akkurat det. Du kan jo lukte på den, lukter den normalt, og smaker normalt, kan du nok hive innpå. Er veldig skepisk til melkeprodukter som er utgått, ja. Men skal sjekke den *går for å lukte på* 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Er veldig skepisk til melkeprodukter som er utgått, ja. Men skal sjekke den *går for å lukte på* Sure melkeprodukter (altså som er sure i utgangspunktet, slik som yoghurt, surmelk og rømme) tåler noen dager over dato så lenge de har stått kaldt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Melkeprodukt som har gått 9 dager over dato? Hadde jeg aldri spist! 0 Siter
Gjest ...men min mann derimot Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg hadde ikke spist den, men min mann spiser joghurter oa flere uker etter best før datoen.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.