Gjest Hilsen Harstad Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 HEI!!! Hvordan går det??? Blir du å bytte studie eller? Lenge siden jeg har "sett" deg nå. Ca 55 mil til Luleå herfra, tipper jeg. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 HEI!!! Hvordan går det??? Blir du å bytte studie eller? Lenge siden jeg har "sett" deg nå. Ca 55 mil til Luleå herfra, tipper jeg. 55 mil bare.....trudde det var minst 70 mil. Hvem er Harstad? 0 Siter
Gjest Hilsen Harstad Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 55 mil bare.....trudde det var minst 70 mil. Hvem er Harstad? Wild guess, mulig det er lengere. Jeg går på vpl, snakka litt med deg tidligere. Skal dere på ferie til Luleå? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Wild guess, mulig det er lengere. Jeg går på vpl, snakka litt med deg tidligere. Skal dere på ferie til Luleå? Jepp, hadde tenkt en tur over grensa. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Wild guess, mulig det er lengere. Jeg går på vpl, snakka litt med deg tidligere. Skal dere på ferie til Luleå? Nårtid snakka du med meg? Vpl-04? 0 Siter
Gjest Hilsen Harstad Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Nårtid snakka du med meg? Vpl-04? Nei, -03... Det var i fjor høst, med det samme skolen starta for det meste. Skal du fortsette eller? 0 Siter
Gjest NNikke Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jepp, hadde tenkt en tur over grensa. Er dette outing, eller? Dette hadde jeg hata, at noen kjente meg igjen fra RL og sa sånn at heisann, skal du på ferie, eller? Kanskje passa bedre på Meldinger? Eller er det jeg som er hårsår? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Nei, -03... Det var i fjor høst, med det samme skolen starta for det meste. Skal du fortsette eller? Jeg kom jo inn på sykepleien, men etter å ha nøye vurdert dette ble besluttningen å gå videre på vpl. Har jobbet 2 mnd på sykehus i sommer, og fikk inntrykk av at mange sykepleiere har et stressede yrke, og mange oppgaver jeg ikke kunne tenke meg. Vpl virker mer variert i jobbvalg. Har imidlertid hørt at det er vanskelig å få jobb, håper ikke det da. Går du fortsatt på vpl? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Er dette outing, eller? Dette hadde jeg hata, at noen kjente meg igjen fra RL og sa sånn at heisann, skal du på ferie, eller? Kanskje passa bedre på Meldinger? Eller er det jeg som er hårsår? Syns det var litt morsomt jeg, artig at folk husker deg. Ville jeg være anonym hadde jeg sørget for det. 0 Siter
Gjest Hilsen Harstad Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Er dette outing, eller? Dette hadde jeg hata, at noen kjente meg igjen fra RL og sa sånn at heisann, skal du på ferie, eller? Kanskje passa bedre på Meldinger? Eller er det jeg som er hårsår? Ærlig talt altså, noen er bare helt utrolige her inne!! KAn ikke se at du har noe med det, men jeg aner ikke hvem personen er i RL for fem flate øre, kun "snakka" med vedkommede HER på DOL tidligere. 0 Siter
Gjest Hilsen Harstad Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg kom jo inn på sykepleien, men etter å ha nøye vurdert dette ble besluttningen å gå videre på vpl. Har jobbet 2 mnd på sykehus i sommer, og fikk inntrykk av at mange sykepleiere har et stressede yrke, og mange oppgaver jeg ikke kunne tenke meg. Vpl virker mer variert i jobbvalg. Har imidlertid hørt at det er vanskelig å få jobb, håper ikke det da. Går du fortsatt på vpl? Vet ikke om jeg tør å svare, virker som om enkelte er litt vel hårsåre og påpasselig med hva andre skriver her inne. Men ja, går fortsatt ja... Enda et år igjen, har jo rota det sånn til vet du... Enig med deg, mye mer muligheter og variasjoner som vpl, så det synes jeg er fornuftig av deg. Litt dårlig på jobbmarkedet her i Harstad akkurat nå ja, men det endrer seg forhåpentligvis. 0 Siter
Gjest Hilsen Harstad Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Men nå har jeg ødelagt hele tråden din da, det beklager jeg på det sterkeste... Sikkert ingen som svarer på det du egentlig lurte på når de ser at du har fått så mange "svar" allerede liksom... Sorry... 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Vet ikke om jeg tør å svare, virker som om enkelte er litt vel hårsåre og påpasselig med hva andre skriver her inne. Men ja, går fortsatt ja... Enda et år igjen, har jo rota det sånn til vet du... Enig med deg, mye mer muligheter og variasjoner som vpl, så det synes jeg er fornuftig av deg. Litt dårlig på jobbmarkedet her i Harstad akkurat nå ja, men det endrer seg forhåpentligvis. Ikke bry deg om dolere som ikke har annet å gjøre enn å passe på andre. Synes det var hyggelig å høre fra deg uansett. Det eneste jeg gruer meg for nå er medikamentregningen. Vet at strykprosenten er stor, og jeg har ikke hode for tall. Håper du klarte det. Nei jobbmarket i Harstad er dårlig, men jeg skal jo ikke bo her. 0 Siter
Gjest Hilsen Harstad Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ikke bry deg om dolere som ikke har annet å gjøre enn å passe på andre. Synes det var hyggelig å høre fra deg uansett. Det eneste jeg gruer meg for nå er medikamentregningen. Vet at strykprosenten er stor, og jeg har ikke hode for tall. Håper du klarte det. Nei jobbmarket i Harstad er dårlig, men jeg skal jo ikke bo her. Jeg klarte det tilslutt ja, det var egentlig ganske så lett når jeg bare skjønte det... Ehh... Lett å si nå ja. Har maaasse gamle prøver hvis du er intr + bøkene hvis du vil låne eller kjøpe. Må stikke på jobb nå, ser innom her senere. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Her finner du alle mulige avstander og reisebeskrivelser: http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg klarte det tilslutt ja, det var egentlig ganske så lett når jeg bare skjønte det... Ehh... Lett å si nå ja. Har maaasse gamle prøver hvis du er intr + bøkene hvis du vil låne eller kjøpe. Må stikke på jobb nå, ser innom her senere. Ja takk er veldig interessert. Gi meg et bare et pip. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.