ekte nick Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hva skjer hvis jeg stemmer på Ventre? Øker jeg da sjansen for en rød-grønn regjering, eller er det en bortkastet stemme fordi Venstre neppe får kandidater? Så forresten på den valggreia til Aftenposten nedenfor, at Venstre ser ut til å ha fått en veldig økning! 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Helt motsatt! V sitter jo i regjering nå med H og KrF. Du øker dermed sjansen for at det ikke blir regjeringsskifte. 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Helt motsatt! V sitter jo i regjering nå med H og KrF. Du øker dermed sjansen for at det ikke blir regjeringsskifte. Og jeg som trodde det var Senterpartiet som satt sammen med H og KrF. Hvem er det senterpartiet samarbeider med da? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Og jeg som trodde det var Senterpartiet som satt sammen med H og KrF. Hvem er det senterpartiet samarbeider med da? Det er vel SP som er det grønne i det rød-grønne alternativet nå, med AP og SV 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Og jeg som trodde det var Senterpartiet som satt sammen med H og KrF. Hvem er det senterpartiet samarbeider med da? Nesten skremmende at du ikke har registrert at det er SP som representerer "grønt" i det rød-grønne regjeringsalternativet. 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Nesten skremmende at du ikke har registrert at det er SP som representerer "grønt" i det rød-grønne regjeringsalternativet. Det er egentlig skremmende hvor lite folk vet - men så tror jeg nok "ekte nick" bare tuller - for å vise hvor lite og betydningsløs han mener Venstre er - for å erte meg.... *paranoid* .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.