Gå til innhold

Hva skjer hvis (valget)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer hvis jeg stemmer på Ventre? Øker jeg da sjansen for en rød-grønn regjering, eller er det en bortkastet stemme fordi Venstre neppe får kandidater?

Så forresten på den valggreia til Aftenposten nedenfor, at Venstre ser ut til å ha fått en veldig økning!

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Helt motsatt! V sitter jo i regjering nå med H og KrF. Du øker dermed sjansen for at det ikke blir regjeringsskifte.

Skrevet

Helt motsatt! V sitter jo i regjering nå med H og KrF. Du øker dermed sjansen for at det ikke blir regjeringsskifte.

Og jeg som trodde det var Senterpartiet som satt sammen med H og KrF. Hvem er det senterpartiet samarbeider med da?

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Og jeg som trodde det var Senterpartiet som satt sammen med H og KrF. Hvem er det senterpartiet samarbeider med da?

Det er vel SP som er det grønne i det rød-grønne alternativet nå, med AP og SV :)

Gjest soldier
Skrevet

Nesten skremmende at du ikke har registrert at det er SP som representerer "grønt" i det rød-grønne regjeringsalternativet.

Skrevet

Nesten skremmende at du ikke har registrert at det er SP som representerer "grønt" i det rød-grønne regjeringsalternativet.

Det er egentlig skremmende hvor lite folk vet - men så tror jeg nok "ekte nick" bare tuller - for å vise hvor lite og betydningsløs han mener Venstre er - for å erte meg.... *paranoid* .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...