G-1984 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 hva skjer hvis man mister begge testiklene (f eks ved testikkelkreft)? Er det mulig å opprettholde et normalt sexliv? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Spør Lance Armstrong Jeg antar at man da må få tilført testosteron evt. andre hormoner utenfra, i form av sprøyter, piller eller andre remedier? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg tror man har muligheten til å legge inn et par flaske kuler (for syns skyld), og så ta hormontilskudd resten av livet. ":...................................." 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ja, det er mulig. Men personen vil være avhengig av kunstig hormonstilskudd resten av livet. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg tror man har muligheten til å legge inn et par flaske kuler (for syns skyld), og så ta hormontilskudd resten av livet. ":...................................." "Jeg tror man har muligheten til å legge inn et par flaske kuler" Håper det er "falske kuler", du mener..... 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 "Jeg tror man har muligheten til å legge inn et par flaske kuler" Håper det er "falske kuler", du mener..... Muligens :-) "................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.