Gå til innhold

Hvor mange studiepoeng?

Anbefalte innlegg

Gjest Studinnnen

Driver å skal fylle ut en jobbsøknad på nett..ugh så dritkjedelig! Men må man så man...

Så kommer The Question of the year;

Hvor mange studiepoeng fikk jeg av å gå språklinjen på videregående????

Jeg trenger bare et sån ca tall? Hva tror dere?

(papirene fra vidg. er forlengst forduftet og jeg har ikke filla peiling på studiepoeng)

Håper virkelig noen kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192975-hvor-mange-studiepoeng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Studinnnen

Det er mulig jeg bommer stygt her, men jeg trodde ikke en fikk vekttall/studiepoeng på vgs-nivå, kun ved høyskole og universitet.

Gikk en gang på MI Merkantilt Institutt, helt i starten da de var nye og akkurat godkjent av Statens lånekasse.

Gikk ca. 6 mnd. på Reklamelinjen

Så ca. 4 mnd. Markedsførings studiet m/data.

Hvor mange studiepoeng får man av dette mon tro?? Bare sån ca. ???

Gikk en gang på MI Merkantilt Institutt, helt i starten da de var nye og akkurat godkjent av Statens lånekasse.

Gikk ca. 6 mnd. på Reklamelinjen

Så ca. 4 mnd. Markedsførings studiet m/data.

Hvor mange studiepoeng får man av dette mon tro?? Bare sån ca. ???

Jeg tror du har misforstått prinsippet med studiepoeng.

Dersom en tar ett eneste fag, f.eks et grunnfag på universitetet, så får en 60 studiepoeng for et års studie. Tar en flere små fag, f.eks på sykepleierlinjen, så får en også 60 studiepoeng til sammen, men fordelt på de ulike fagene.

Skjønte du dette, så skjønner du at det blir helt umulig for meg å svare på spørsmålet ditt.

hei du:) jeg er student, og jobber med opptak på høyere utdanning i sommer, og det er som følger:

studiepoeng er noe man bare oppnår på høgskoler og universitet. altså høyere utdanning. det hette før vekttall.

det med det andre du nevner som høyere utdannelse må du sjekke skikkelig opp i før du fører det på din cv, cirkaopplysninger ser veldig dårlig ut.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...