Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med tidlig sædutløsning, med den forrige partneren min løste vi dette med å ha sex to ganger pr. gang, og det virket bra. Problemet er værst nå som jeg er singel og har flere sexpartnere, da er det ikke lett å forklare problemet eller gjøre noe med det. Jeg har lest om "start-stopp metoden", men den er vrien å utføre uten fast partner. Er det noe jeg kan gjøre med dette problemet på egenhånd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19298-fortidlig-s%C3%A6dutl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Start stopp metoden er absoluttt ikke vanskelig å gjøre uten en partner, det er jo nettopp alene du skal trene på dette, ved hjelp av onani.

Da skal du holde på til nesten du får orgasme og så skal du stoppe og så gjenta. Etter lang tids trening kan du holde det på kanten en time om du måtte ønske det. Du får full kontroll og kan stort sett bestemme selv når du vil ha orgasmen, men husk det tar veldig lang tid å lære det.

Det er jo heller ikke den verste treningen du kan gjøre heller da:-)))

Start stopp metoden er absoluttt ikke vanskelig å gjøre uten en partner, det er jo nettopp alene du skal trene på dette, ved hjelp av onani.

Da skal du holde på til nesten du får orgasme og så skal du stoppe og så gjenta. Etter lang tids trening kan du holde det på kanten en time om du måtte ønske det. Du får full kontroll og kan stort sett bestemme selv når du vil ha orgasmen, men husk det tar veldig lang tid å lære det.

Det er jo heller ikke den verste treningen du kan gjøre heller da:-)))

Takk for godt svar. Det er ingenting som er verre en å starte et langvarig prosjekt uten å vite om det har noe for seg eller ikke.

Øyner et fremtidig håp om noen noe svettere netter... :)

Takk for godt svar. Det er ingenting som er verre en å starte et langvarig prosjekt uten å vite om det har noe for seg eller ikke.

Øyner et fremtidig håp om noen noe svettere netter... :)

Det har jo noe for seg, garantert, det vil uten tvil gi resultater, men ikke så mye den først måneden og heller ikke den neste, men sakte men sikkert vil det gi resultater. Hvorfor ikke trene? Du onanerer jo likevel, så om du holder på lenger enn du vanligvis gjør, så er jo det godt i tillegg til at du får trening.

Med andre ord er slik trening bare av det gode:-))

Det har jo noe for seg, garantert, det vil uten tvil gi resultater, men ikke så mye den først måneden og heller ikke den neste, men sakte men sikkert vil det gi resultater. Hvorfor ikke trene? Du onanerer jo likevel, så om du holder på lenger enn du vanligvis gjør, så er jo det godt i tillegg til at du får trening.

Med andre ord er slik trening bare av det gode:-))

Kanskje vi skal innføre en ny standard? Ser ingen bakdeler med slik trening.... Det er vel svært få som ikke ønsker å kunne kontrollere sin egen utløsning.

Trening gjør mester :)

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Dessverre tror jeg ikke du kommer så langt med denne eller andre metoder uten at du har en partner å dele oppgavene med.

Det sier ekspertisen, men prøv det ut på deg selv og se om du kan forlenge fasen før du må la det gå. Kanskje kan du få bedre tak på ejakulasjonsrefleksen. Det er vel verdt et forsøk, så gå i gang-start og stopp, start og stopp igjen.

Lykke til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...