Gå til innhold

MI Merkantilt Institutt, har du gått der??

Anbefalte innlegg

Gjest Studinnnen
Skrevet

Gikk en gang på MI Merkantilt Institutt, helt i starten da de var nye og akkurat godkjent av Statens lånekasse.

Gikk ca. 6 mnd. på Reklamelinjen Så ca. 4 mnd. Markedsførings studiet m/data.

Hvor mange studiepoeng får man av dette mon tro?? Bare sån ca. ???

Fortsetter under...

Skrevet

Du får sikkert ikke studiepong da MI er en utgave av videregående skole og ikke høyskole eller universitet. Det kan gi deg et poeng ekstra når du søker på høyskole eller universitet, men som regel er det bare alderspoeng man ville fått uansett..

Gjest Lutrefgd
Skrevet

Du får sikkert ikke studiepong da MI er en utgave av videregående skole og ikke høyskole eller universitet. Det kan gi deg et poeng ekstra når du søker på høyskole eller universitet, men som regel er det bare alderspoeng man ville fått uansett..

Eh.. En utgave av videregående? Man må jo ha gått vgs for å begynne på MI.

Skrevet

Iom. at MI har bachelorstudier (eller i det minst studier hvor man tar et siste år ved et universitet i utlandet, og får bachelorgrad), så sier det seg vel selv at du får studiepoeng.

".................................."

Skrevet

Iom. at MI har bachelorstudier (eller i det minst studier hvor man tar et siste år ved et universitet i utlandet, og får bachelorgrad), så sier det seg vel selv at du får studiepoeng.

".................................."

Da må jeg tenke på feil skole...ellers har jeg bare hørt om studier på vgskole nivå. Men gir meg gjerne:)

Skrevet

forresten en kamerat av meg somgikk på mi, han fikk ingen vekttall. eller studiepoeng som det nu heter på ene fulle året han gikk der.

så du år nok null och nix desverre....

Annonse

Gjest Studinnnen..til flosshatt...
Skrevet

Du er nok litt på jordet gitt!!

For å komme inn på MI må man ha gått vidg.skole først...;-)

Skrevet

Du er nok litt på jordet gitt!!

For å komme inn på MI må man ha gått vidg.skole først...;-)

Jeg har jo allerede sagt at jeg må ha tenkt på en annen skole...men jeg søkte og kom inn der engang for leenge siden (sikkert 15 år) og da var det før jeg var ferdig med videregående. Klart det kan godt ha endret seg etter det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...