Gå til innhold

Anal.....

Anbefalte innlegg

Gjest første gangen
Skrevet

Har nettopp prøvd anal sex for første gang, men det svei noe grønnjævlig inni der. Selve hullet gjorde ikke så kjempevondt, men inni der -auuu! Går det over etterhvert eller? Jeg holdt det ikke ut, så ille var det. Noen som har litt erfaring?

Skrevet

Svei det? Hm. vet Kanskje det ble litt sårt inni der?

Prøv å ta på litt aloe vera gel nå etter første gangen, og se om det blir bedre og ikke svir mer.

Forhåpentligvis vil det ikke svi neste gang, men være lettere og kjennes mye bedre.

Gjest agurken i salt
Skrevet

Svei det? Hm. vet Kanskje det ble litt sårt inni der?

Prøv å ta på litt aloe vera gel nå etter første gangen, og se om det blir bedre og ikke svir mer.

Forhåpentligvis vil det ikke svi neste gang, men være lettere og kjennes mye bedre.

erfaring gjør mester amber sun :)

Gjest JohnIvar
Skrevet

Hvis det ikke er dødsviktig for deg å ha tarmsex, så foreslår jeg at du lar være.

Skrevet

Hmmm....svi skal det jo ikke gjøre. Det får liksom ikke blitt godt hvis det svir, uansett hva annet positivt det er.

"...................................."

Skrevet

Hæ??

Hvem er du, og hvorfor skriver du det til meg?

Gjest Eva Ma
Skrevet

Jeg synes du skal ta dette opp med din fastlege. Men slike smerter er kanskje et tegn på at noen har benyttet feil hull?

Gjest til amber
Skrevet

Hæ??

Hvem er du, og hvorfor skriver du det til meg?

Sikkert bare en dust som skal irritere deg.

Skrevet

Sikkert bare en dust som skal irritere deg.

Isåfall syns jeg det er feig å ikke tørre å bruke sitt eget nick når h*n skal irritere.

*mumle*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, det heter øvelse gjør mester! Selv om man har erfaring i noe, betyr det ikke at man er god i det :P

Skrevet

Ja det kan svi om ikke partneren bruker god tid, gjør deg skikkelig kåt og bruker mye glidemiddel. Men det går over.

Skrevet

Hvis det ikke er dødsviktig for deg å ha tarmsex, så foreslår jeg at du lar være.

Tarmsex? *LOL*

Skrevet

Nei, det heter øvelse gjør mester! Selv om man har erfaring i noe, betyr det ikke at man er god i det :P

Det tenkte jeg også.

Lurer på hvem som måtte skrive det der, og hvorfor.

*fundere*

Skrevet

Dere brukte ikke såpe som glidemiddel? I så fall ikke en god ide.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dere brukte ikke såpe som glidemiddel? I så fall ikke en god ide.

Høres nesten sånn ut. Kanskje de tok en dusj før sexen, mannen vasket seg med en sterkt parfymert såpe, men gledet seg sånn til perversitetene han visste ville komme at han slurvet med å skylle snabben skikkelig.

Gjest JohnIvar
Skrevet

Tarmsex? *LOL*

Ja, det er jo tykktarmen som penetreres?

Skrevet

Ja, det er jo tykktarmen som penetreres?

Joda, det er jo det. Syntes bare det var et morsomt ord. :o)

Skrevet

Høres nesten sånn ut. Kanskje de tok en dusj før sexen, mannen vasket seg med en sterkt parfymert såpe, men gledet seg sånn til perversitetene han visste ville komme at han slurvet med å skylle snabben skikkelig.

Eller de hadde det morro i badekaret. Ikke de første som har gjort den tabben.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det tenkte jeg også.

Lurer på hvem som måtte skrive det der, og hvorfor.

*fundere*

Sikkert en dust!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...