Gå til innhold

Anal.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall syns jeg det er feig å ikke tørre å bruke sitt eget nick når h*n skal irritere.

*mumle*

Det gjelder da de fleste drittungene her som holder på på den måten.

"....................................."

Skrevet

Det svei hos meg også aller siste gangen vi prøvde analsex.

Det blødde bittelitte granne i flere timer etterpå, så jeg tror svifølelsen var når et blodkar sprakk.

Jeg har tenkt å forsøke igjen, må bare kjøpe masse nytt glidemiddel og hoppe i det. Ble litt pysete etter forrige gang, for sikkert over et år siden.

Gjest Halling
Skrevet

Eller de hadde det morro i badekaret. Ikke de første som har gjort den tabben.

vanlig såpe gjør noe med slimhinner og hud. Tipper det er noe lignende som skjer i øyet når vi får såpe der.

Hva som skjer vet jeg ikke, men det blir lettere sårt og svir.

Skrevet

erfaring gjør mester amber sun :)

Kan du ikke si hvem du er da?

:)

Nå ble jeg egentlig ganske nysgjerrig egentlig ;)

Gjest første gangen
Skrevet

Dere brukte ikke såpe som glidemiddel? I så fall ikke en god ide.

He he...nei da. Men det svei som om det var såpe. Vi brukte kondom og vanlig glidemiddel. Kan glidemiddel irritere slimhinnene da? Har prøvd et par ganger til nå, men det brenner så ille at jeg må avbryte...

Gjest første gangen
Skrevet

Hvis det ikke er dødsviktig for deg å ha tarmsex, så foreslår jeg at du lar være.

Jo det er faktisk dødsviktig. Sånne som alltid begynner å snakke om tarmer når det er snakk om anal sex, tror jeg bare er misunnelige. Du hadde nok likt en omgang i tarmen din du tenker jeg! ;-)

Skrevet

Det gjelder da de fleste drittungene her som holder på på den måten.

"....................................."

Drittunger...bra ordvalg her. :P

Gjest JohnIvar
Skrevet

Jo det er faktisk dødsviktig. Sånne som alltid begynner å snakke om tarmer når det er snakk om anal sex, tror jeg bare er misunnelige. Du hadde nok likt en omgang i tarmen din du tenker jeg! ;-)

Er det ikke i tykktarmen penetreringen foregår da? Hvordan kan det forresten være så dødsviktig for deg, hvis du ikke har noen positive erfaringer med tarmsex?

Skrevet

He he...nei da. Men det svei som om det var såpe. Vi brukte kondom og vanlig glidemiddel. Kan glidemiddel irritere slimhinnene da? Har prøvd et par ganger til nå, men det brenner så ille at jeg må avbryte...

Prøv et annet glidemiddel og/eller en annen kondomtype.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...