Gjest abbra kaddabra Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Nå hater jeg henne og føler at hun har lurt meg. Og vil fortsette med det. Men det kan hun bare glemme. Hva har skjedd med meg? Jeg elsket jo henne, nå hater jeg henne. Jeg føler meg så sviktet av henne. men faen heller om hun knekker meg! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jepp følgte med på tråden din her om dagen. Har ikke så mye å tilføye annet enn lykke til videre Det er nok kanskje for det beste at du prøver å glemme henne. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Herregud mann! Nå må du roe deg litt ned. Det er livsfarlig for oss å gi deg noen råd, for du svelger alt. Vi som svarer her sitter ikke med noen fasitsvar. Vi kjenner ikke jenta og vet ikke hva hun tenker. Du går fra den ene ytterligeten til den andre. Kan du ikke heller prøve trekke deg litt forsiktig unna, men holde en normal høflig og hyggelig tone til henne. Det høres ikke særlig sundt ut å gå rundt og hate og elske slik annenhver dag. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 1) Ikke ta alt vi skriver personlig - vi gir råd utfra vårt veldig subjektive syn, og er ikke profesjonelle. 2) Avstanden mellom kjærlighet og hat er veldig veldig liten. Det er gjerne de man elsker som sårer en verst. Samme kommentar/oppførsel fra en man ikke bryr seg om er antagelig revnende likegyldig. 3) Ikke bruk krefter på å hafe/elske henne, bare være likegyldig og bruk energien din på noe hyggelig. God helg 0 Siter
Gjest abbra kaddabra Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Herregud mann! Nå må du roe deg litt ned. Det er livsfarlig for oss å gi deg noen råd, for du svelger alt. Vi som svarer her sitter ikke med noen fasitsvar. Vi kjenner ikke jenta og vet ikke hva hun tenker. Du går fra den ene ytterligeten til den andre. Kan du ikke heller prøve trekke deg litt forsiktig unna, men holde en normal høflig og hyggelig tone til henne. Det høres ikke særlig sundt ut å gå rundt og hate og elske slik annenhver dag. Grunnen til at jeg er så sint er at jeg ser for meg episoder der hun har lekt med meg og jeg lot det skje fordi jeg håpet på at det kunne gå. Det at hun setter seg på fanget mitt enda jeg har sagt at vi som venner ikke bør det, det at hun vil at jeg skal sove sammen med henne. Fy faen! Så dum jeg er! Hun var aldri forelsket i meg, men sa det heller aldri til meg og jeg gikk fem på. Nå har jeg ikke noe til overs for henne. For de av dere som ber meg roe meg ned, det er ikke så lett for jeg har elsket henne. 0 Siter
Gjest abbra kaddabra Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jepp følgte med på tråden din her om dagen. Har ikke så mye å tilføye annet enn lykke til videre Det er nok kanskje for det beste at du prøver å glemme henne. Dette er rart dette med kjærligheten. Jeg føler at jeg vil ha henne ut av mitt liv og var i starten kjempeforbannet på henne og nesten hatet henne. Nå som jeg har fått roet meg ned er jeg plutselig helt tom inni meg og får lyst til å grine. Jeg vet jo at det er til det beste for meg men likevel så skjer dette. 0 Siter
Gjest abbra kaddabra Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jepp følgte med på tråden din her om dagen. Har ikke så mye å tilføye annet enn lykke til videre Det er nok kanskje for det beste at du prøver å glemme henne. Og enda verre, jeg sitter og venter på en sms fra henne. Hvorfor gjør jeg det? Jo mindre jeg får av henne, desto bedre er det for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.