Gjest done, done - on to the next one.. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei! Jeg er 25 år I går kveld tok jeg med meg en gutt hjem fra byen. Han er to år yngre enn meg (ikke at det har så fryktelig mye å si) og han var ederu, det var ikke jeg. Det ble klining på sofaen og han sov over i min seng... ikke noe mer skjedde. Det som er så vanvittig idiotisk er at dette er den syvende gutten jeg kliner med på to uker. Vel og merke har jeg hatt sommer ferie så det er blitt endel festing. Allt startet så supert for to uker siden hvor jeg møtte igjen en gutt jeg har likt lenge og siden jeg nylig var blitt singel etter 9 år med kjæreste var det endelig en åpning for vill sommerflørting. Hvilket det ble. Vi hadde sex og det var skikkelig supert, dagen etter skravlet vi i flere timer og sa ikke hade til hverandre før i åtte tiden på kvelden. Og jeg som hadde bestemt meg for å leve singel tilværelsen til det fulle kjente pluttselig at jeg var blitt litt forelsket. Men så har selvfølgelig ikke denne dusten ringt og nå sitter jeg her, to uker senere med 6 andre menn på samvittigheten i tillegg... Ikke noe sex med de andre altså (bare nesten med to av de). En kveld på byen forige uke, klina jeg med 3 gutter på samme sted. Det verste av allt er at jeg ikke kunne tenke meg å møte noen av de igjen (kun han første). Jeg husker knapt hva de heter og føler meg litt kvalm når jeg tenker på de. Hvis noen har vært i samme situasjon eller har noen bra råd på hvordan å slutte å plage disse guttene, hadde jeg satt pris på det da det er fredag og jeg sitter her fortsatt bittelitt full på jobben, med nervene i taket. Takk takk . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Du får bare bli mer kostbar. Akkurat nå er du det man omtaler som billig. Får inntrykk av at de fleste som driver sånn har dårlig selvtillit, og flørter på denne måten for å få bekreftelse på at de har draget. Men der lurer i hvert fall jenter seg selv, for enhver jente kan enkelt sjekke opp flere gutter på en og samme kveld. Så enkle er mange gutter, og jentene lar seg lure. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
midtimellom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Du får bare bli mer kostbar. Akkurat nå er du det man omtaler som billig. Får inntrykk av at de fleste som driver sånn har dårlig selvtillit, og flørter på denne måten for å få bekreftelse på at de har draget. Men der lurer i hvert fall jenter seg selv, for enhver jente kan enkelt sjekke opp flere gutter på en og samme kveld. Så enkle er mange gutter, og jentene lar seg lure. ja ja... jeg vet billig og allt det der. Dette er mer snakk om 9 års singel frustrasjon som endelig får sitt utløp i at "jeg har lov" Hurra, jeg tar alle sammen ... he he ikke så ille da. Men de guttene jeg virkelig liker (jeg er egentlig veldig kresen (helt feil dag å si det på jeg vet...)) de er alltid så himmla vansklige. Også føler jeg at jeg har lyst på litt action, bare ikke med de "lette" guttene som det skjer med. Jeg vet at det er nada problem å kline med en hel bataljon på en kveld altså... og det er jo fordi guttene er så himmla enkle at jeg bare tar for meg på denne måten... Jeg har vert snill jente i mange år også. Til nå har jeg faktisk bare 3 sex partnere... hvis det hjelper bitte litt på mitt krøllete glansbilde Men jeg ser helt klart hva du mener... jeg skal bli så vanvittig kresen he he.. Tror jeg er litt hekta på han første også klarer jeg ikke helt å ta det med ro fordi jeg ikke er vant til å være singel og kun sende en melding i uka og allt det der tullet... Jeg trenger å kose meg i mens han roter seg til å ringe meg... Jeg skjønner men jeg ikke liker, men begriper virkelig ikke de jeg liker... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørkenvandreren Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Typisk panisk kvinnfolk med lav selvtillit, som må få bekreftet på byen at hun fortsatt er attraktiv etter mange år i et forhold..... Du er ikke den første, for å si det slik... Råd? Jobb litt med selvfølelsen din. Lær deg å trives i ditt eget selskap. Let etter bekreftelser på at du er en (på alle måter) attraktiv kvinne, på andre arenaer enn blant sprengkåte "fjortis"gutter på byen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
midtimellom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ja ja... jeg vet billig og allt det der. Dette er mer snakk om 9 års singel frustrasjon som endelig får sitt utløp i at "jeg har lov" Hurra, jeg tar alle sammen ... he he ikke så ille da. Men de guttene jeg virkelig liker (jeg er egentlig veldig kresen (helt feil dag å si det på jeg vet...)) de er alltid så himmla vansklige. Også føler jeg at jeg har lyst på litt action, bare ikke med de "lette" guttene som det skjer med. Jeg vet at det er nada problem å kline med en hel bataljon på en kveld altså... og det er jo fordi guttene er så himmla enkle at jeg bare tar for meg på denne måten... Jeg har vert snill jente i mange år også. Til nå har jeg faktisk bare 3 sex partnere... hvis det hjelper bitte litt på mitt krøllete glansbilde Men jeg ser helt klart hva du mener... jeg skal bli så vanvittig kresen he he.. Tror jeg er litt hekta på han første også klarer jeg ikke helt å ta det med ro fordi jeg ikke er vant til å være singel og kun sende en melding i uka og allt det der tullet... Jeg trenger å kose meg i mens han roter seg til å ringe meg... Jeg skjønner men jeg ikke liker, men begriper virkelig ikke de jeg liker... pokker jeg glemte å skifte nick.... **flau også** 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ja ja... jeg vet billig og allt det der. Dette er mer snakk om 9 års singel frustrasjon som endelig får sitt utløp i at "jeg har lov" Hurra, jeg tar alle sammen ... he he ikke så ille da. Men de guttene jeg virkelig liker (jeg er egentlig veldig kresen (helt feil dag å si det på jeg vet...)) de er alltid så himmla vansklige. Også føler jeg at jeg har lyst på litt action, bare ikke med de "lette" guttene som det skjer med. Jeg vet at det er nada problem å kline med en hel bataljon på en kveld altså... og det er jo fordi guttene er så himmla enkle at jeg bare tar for meg på denne måten... Jeg har vert snill jente i mange år også. Til nå har jeg faktisk bare 3 sex partnere... hvis det hjelper bitte litt på mitt krøllete glansbilde Men jeg ser helt klart hva du mener... jeg skal bli så vanvittig kresen he he.. Tror jeg er litt hekta på han første også klarer jeg ikke helt å ta det med ro fordi jeg ikke er vant til å være singel og kun sende en melding i uka og allt det der tullet... Jeg trenger å kose meg i mens han roter seg til å ringe meg... Jeg skjønner men jeg ikke liker, men begriper virkelig ikke de jeg liker... Selvsagt skal man kose seg, og jeg sier ikke at du gjør noe galt. Men hva med å ringe fyren selv? Det er godt mulig han mister interesse dersom han ser eller hører hvordan du holder på, og det vil du jo ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Du får bare bli mer kostbar. Akkurat nå er du det man omtaler som billig. Får inntrykk av at de fleste som driver sånn har dårlig selvtillit, og flørter på denne måten for å få bekreftelse på at de har draget. Men der lurer i hvert fall jenter seg selv, for enhver jente kan enkelt sjekke opp flere gutter på en og samme kveld. Så enkle er mange gutter, og jentene lar seg lure. Nå er det nå en gang sånn at det er sommer, du er ny-singel, 25 år, du har hatt ferie og alt tilsier at du bør slå deg løs litt å ha det gøy. Ok, kanskje det er mange på kort tid, og det er vel kanskje ikke å anbefale, men herreminhatt! Du lever her og nå. Om du har litt angst for det som har skjedd, så putt det i en skuff og gå videre. Men for all del; ikke glem å plukke av frukfatet der ute. Dette er faktisk ikke bare forbeholdt gutta. Og om noen skulle komme til å ikke ville ha deg fordi du har klina med mange, ja så klarer du deg godt uten ham uansett. Ha en god helg! (og oppfør deg ordentlig, hi hi ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
midtimellom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Selvsagt skal man kose seg, og jeg sier ikke at du gjør noe galt. Men hva med å ringe fyren selv? Det er godt mulig han mister interesse dersom han ser eller hører hvordan du holder på, og det vil du jo ikke. nei det vil jeg jo ikke. Jeg har ingen planer om at han skal finne det ut altså. Det er viktig. Jeg er så håpløs, jeg ser bare MEN, MEN, MEN over allt! Dere er jo helt nydelige, vet du det? Drit søte er dere.. Jeg har ikke dårlig selvtilitt altså. Men jeg er helt hekta på alle de små bra tingene dere gjør. Hvordan alle kysser forskjellig men alikevel prøver seg på akkurat samme måten. Jeg får skikkelig lyst til å flørte med deg også, men det skal jeg ikke gjøre for nå skal jeg ta et oppgjør med selvbeherskelsen og kostbarheten. Det er en fin fyr på jobben også, bare måten han går på og blir helt rød i fjeset når vi snakker sammen ... fantastisk... Jeg er skikkelig forsinka og ekstremt våryr Har du noen triks hvordan jeg skal fange mr. hard to get i morgen, vi skal ut sammen med felles venner. Jeg nekter å ringe, han må jeg spille korta rett med. Leke kostbar med andre ord 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest done, done - on to the next one Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nå er det nå en gang sånn at det er sommer, du er ny-singel, 25 år, du har hatt ferie og alt tilsier at du bør slå deg løs litt å ha det gøy. Ok, kanskje det er mange på kort tid, og det er vel kanskje ikke å anbefale, men herreminhatt! Du lever her og nå. Om du har litt angst for det som har skjedd, så putt det i en skuff og gå videre. Men for all del; ikke glem å plukke av frukfatet der ute. Dette er faktisk ikke bare forbeholdt gutta. Og om noen skulle komme til å ikke ville ha deg fordi du har klina med mange, ja så klarer du deg godt uten ham uansett. Ha en god helg! (og oppfør deg ordentlig, hi hi ;-) du er søt du! Takk for det! Herrejemenin, det er jo sommer for pokker!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 nei det vil jeg jo ikke. Jeg har ingen planer om at han skal finne det ut altså. Det er viktig. Jeg er så håpløs, jeg ser bare MEN, MEN, MEN over allt! Dere er jo helt nydelige, vet du det? Drit søte er dere.. Jeg har ikke dårlig selvtilitt altså. Men jeg er helt hekta på alle de små bra tingene dere gjør. Hvordan alle kysser forskjellig men alikevel prøver seg på akkurat samme måten. Jeg får skikkelig lyst til å flørte med deg også, men det skal jeg ikke gjøre for nå skal jeg ta et oppgjør med selvbeherskelsen og kostbarheten. Det er en fin fyr på jobben også, bare måten han går på og blir helt rød i fjeset når vi snakker sammen ... fantastisk... Jeg er skikkelig forsinka og ekstremt våryr Har du noen triks hvordan jeg skal fange mr. hard to get i morgen, vi skal ut sammen med felles venner. Jeg nekter å ringe, han må jeg spille korta rett med. Leke kostbar med andre ord Neineinei. Det med å "leke kostbar" er en fryktelig myte som gang på gang sender dere urutinerte kvinnfolka ut i uføre. Du skal naturligvis ikke kaste deg over ham med sult i blikket heller, men du skal i hvert fall ikke spille kostbar. Vær helt normal rundt ham. Eller... sånn du er om dagen er kanskje ikke det noen idè, i hvert fall ikke hvis det betyr at du ikke klarer å holde fingra av de andre gutta som er der. Det finnes ingen fasit for hvordan du skal oppføre deg. Selv gutter er ofte ulike, men det å være seg selv, sjarmerende, hyggelig, livsglad og full av moro, skader i hvert fall ikke. Så mye klarer jeg å skrive uten å si en dritt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Du får bare bli mer kostbar. Akkurat nå er du det man omtaler som billig. Får inntrykk av at de fleste som driver sånn har dårlig selvtillit, og flørter på denne måten for å få bekreftelse på at de har draget. Men der lurer i hvert fall jenter seg selv, for enhver jente kan enkelt sjekke opp flere gutter på en og samme kveld. Så enkle er mange gutter, og jentene lar seg lure. La visst innlegget litt feil. Sorry! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
midtimellom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Neineinei. Det med å "leke kostbar" er en fryktelig myte som gang på gang sender dere urutinerte kvinnfolka ut i uføre. Du skal naturligvis ikke kaste deg over ham med sult i blikket heller, men du skal i hvert fall ikke spille kostbar. Vær helt normal rundt ham. Eller... sånn du er om dagen er kanskje ikke det noen idè, i hvert fall ikke hvis det betyr at du ikke klarer å holde fingra av de andre gutta som er der. Det finnes ingen fasit for hvordan du skal oppføre deg. Selv gutter er ofte ulike, men det å være seg selv, sjarmerende, hyggelig, livsglad og full av moro, skader i hvert fall ikke. Så mye klarer jeg å skrive uten å si en dritt. he he veldig bra Du er flink til å skrive mye uten mening Jeg skal være kul, se fantastisk ut, flørte bittelitt med andre, men se på han med det lille, skrru vere med meh hjem i kveld eller? blikket... mens jeg selvfølgelig er kjempe opptatt med å drikke drinken min å skravle med jentene Tror du det funker?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 he he veldig bra Du er flink til å skrive mye uten mening Jeg skal være kul, se fantastisk ut, flørte bittelitt med andre, men se på han med det lille, skrru vere med meh hjem i kveld eller? blikket... mens jeg selvfølgelig er kjempe opptatt med å drikke drinken min å skravle med jentene Tror du det funker?? Det funker. Det snøvlete Skrru'ru værra med mæi hjem i kveld-blikket funker utrolig bra, hvis du i tillegg smiler og ler og er sjarmerende som få! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 he he veldig bra Du er flink til å skrive mye uten mening Jeg skal være kul, se fantastisk ut, flørte bittelitt med andre, men se på han med det lille, skrru vere med meh hjem i kveld eller? blikket... mens jeg selvfølgelig er kjempe opptatt med å drikke drinken min å skravle med jentene Tror du det funker?? Noe av det mest avtennende man kan gjøre er å flørte med alle andre enn den man er interessert i. Og han kommer til å føle seg dødsteit hvis du sitter og skravler med jentene hele kvelden, samtidig som du sender skrå blikk bort på ham. Hva tror han at dere sier på do/kjøkkenet da? Poenget er vel ikke å gjøre gutten utrygg? Bare kos deg, vær naturlig og hyggelig, prat med alle. Hvis det ender med at dere snakker mye sammen, så er han kanskje interessert i deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knotten Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette trengte du Men nå som du har gjort det, og tenkt igjennom saken, kan du nok trygt gå for den du sikter etter. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
midtimellom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det funker. Det snøvlete Skrru'ru værra med mæi hjem i kveld-blikket funker utrolig bra, hvis du i tillegg smiler og ler og er sjarmerende som få! ha ha ha *lol* Fantastisk! Han skal jobbe litt i morgen så derfor kan jeg ikke henge på han hele tiden, han spiller i band, og da er det jo greit å flørte litt med andre, bare bittelitt, slik at han får lyst til å hive seg ned fra senen å kaste seg over meg hihi... Jeg er så bad om dagen... DET ER DIGG!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ha ha ha *lol* Fantastisk! Han skal jobbe litt i morgen så derfor kan jeg ikke henge på han hele tiden, han spiller i band, og da er det jo greit å flørte litt med andre, bare bittelitt, slik at han får lyst til å hive seg ned fra senen å kaste seg over meg hihi... Jeg er så bad om dagen... DET ER DIGG!!! Hvis han spiller i band er han sikkert ikke noe bedre enn deg, så kast deg over ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
midtimellom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvis han spiller i band er han sikkert ikke noe bedre enn deg, så kast deg over ham. ja... ikkesant nei tror nok han er litt vanskrlig egentlig. Men jeg skal nok lure han 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Å dæven! 25 år og allerede et 9 år langt forhold bak seg, ja da kommer vel all "pubertetsoppførselen" som du skulle ha spredt over flere år i løpet av et par uker, da! *he he* Du får la bygones være bygones og helle rkonsentrere deg om dagene fra nå av! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Neineinei. Det med å "leke kostbar" er en fryktelig myte som gang på gang sender dere urutinerte kvinnfolka ut i uføre. Du skal naturligvis ikke kaste deg over ham med sult i blikket heller, men du skal i hvert fall ikke spille kostbar. Vær helt normal rundt ham. Eller... sånn du er om dagen er kanskje ikke det noen idè, i hvert fall ikke hvis det betyr at du ikke klarer å holde fingra av de andre gutta som er der. Det finnes ingen fasit for hvordan du skal oppføre deg. Selv gutter er ofte ulike, men det å være seg selv, sjarmerende, hyggelig, livsglad og full av moro, skader i hvert fall ikke. Så mye klarer jeg å skrive uten å si en dritt. "Det med å "leke kostbar" er en fryktelig myte som gang på gang sender dere urutinerte kvinnfolka ut i uføre." He he, ja det tror jeg på! :-) Jeg ville ikke ha blitt sammen med min mann hvis ikke JEG hadde ringt ham tilbake etter at han ringte meg først etter at vi traff hverandre! :-) For han trodde jeg spilte kostbar fordi jeg hadde så mye planer at jeg ikke rakk å treffe ham på en stund. Han ble drefor positivt overrasket da jeg ringte tilbake noen dager senere for å avtale et treff. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193001-jeg-er-blitt-en-maneater/#findComment-1340414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.