laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 bursdagspakke&kort, samt ferdigsigaretter og øl ut av 240 kr..? :-I Jeg ble bedt ibursdagselskap med MEGET kort varsel..(Han ringte i går og har i dag..) Kan noen si meg det? ;-) Satser jeg på at noen GIR meg øl,fordi jeg er godt selskap, eller satser jeg på at han får pakke senere..? ;-P Eller kjøper jeg fire billig øl og ..HVA DA..? Får en noen verdens ting en guttekompis på ca 30 vil ha for en lusen hundrelapp? *vrir hodet* 0 Siter
Alis Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du kan kjøpe en flaske vin eller en billig cd. Kortet lager du selv. Da burde du få minst en sixpack. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Kjøp en flaske rødvin som ser litt fin ut, men som koster 60 kroner. Hvis det er en gutt du skal kjøpe til er vin vin (med mindre han er noe så homofilt som vinkjenner), uansett hva den koster! Da har du ca. 180 kroner igjen. 60 til røyk, 120 til øl. Kjøper du den billigste øl-en får du med andre ord 10-12 vanlige flasker. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Du kan kjøpe en flaske vin eller en billig cd. Kortet lager du selv. Da burde du få minst en sixpack. Lurt..Vin blir det! :-) CD blir verre for jeg er ikke sikker på hva han har fra før! :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Lurt..Vin blir det! :-) CD blir verre for jeg er ikke sikker på hva han har fra før! :-) Hvis du kjøper musserende kan det hende han spretter den på festen, også får du også litt ;-) 0 Siter
Alis Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Lurt..Vin blir det! :-) CD blir verre for jeg er ikke sikker på hva han har fra før! :-) Kos deg:-) Alternativt kan du kjøpe en billig skjorte på salg på Dressmann:o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Kjøp en flaske rødvin som ser litt fin ut, men som koster 60 kroner. Hvis det er en gutt du skal kjøpe til er vin vin (med mindre han er noe så homofilt som vinkjenner), uansett hva den koster! Da har du ca. 180 kroner igjen. 60 til røyk, 120 til øl. Kjøper du den billigste øl-en får du med andre ord 10-12 vanlige flasker. DET skulle jo rekke i massevis! Vin blir det..Lurt! (Han er IKKE vinkjenner,og bør dessuten finne seg i en flaske billig Maipo,når han inviterer folk han vet er SÅ blakke på så helvetes kort varsel;-)) Kort er kanskje ikke supernøye? Eller vil menn gjerne ha kort, tross ryktene om at det driter de i? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Hvis du kjøper musserende kan det hende han spretter den på festen, også får du også litt ;-) Kanskje det? ;-) Får se hva jeg finner for noe..Musserende er ikke dumt! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Kos deg:-) Alternativt kan du kjøpe en billig skjorte på salg på Dressmann:o) Takk! Men skjorte, det tør jeg ikke, han er KRESEN.. Dessuten tror jeg han er litt dyr i klesveien, og da strekker ikke min 200lapp særlig langt. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 DET skulle jo rekke i massevis! Vin blir det..Lurt! (Han er IKKE vinkjenner,og bør dessuten finne seg i en flaske billig Maipo,når han inviterer folk han vet er SÅ blakke på så helvetes kort varsel;-)) Kort er kanskje ikke supernøye? Eller vil menn gjerne ha kort, tross ryktene om at det driter de i? Vi driter i kort! Gi ham en skikkelig god klem og si gratulerer med dagen. Det holder lenge. Kortet kaster vi uansett. 0 Siter
Gjest Ikke bruk penger på kort iallefall Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg bruker aldri penger på dyre bursdagskort. De blir ofte bare kastet allikevel. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Vi driter i kort! Gi ham en skikkelig god klem og si gratulerer med dagen. Det holder lenge. Kortet kaster vi uansett. Flott! Da blir det klem&vin! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg bruker aldri penger på dyre bursdagskort. De blir ofte bare kastet allikevel. Da skipper jeg kortet! Han får klem & vin:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvN0hULzHYeLie5z-QGZrHtYsorFnltc?ProductID=90YKCgo6PkMAAADsoM6kI04p&PageableID=TN4KCgo6wFMAAADs4ATSSUy%2e&PageableName=&PageNumber=0&searchtype=&butikk_key_navn=&butikk_key_id= 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Kjøp en flaske rødvin som ser litt fin ut, men som koster 60 kroner. Hvis det er en gutt du skal kjøpe til er vin vin (med mindre han er noe så homofilt som vinkjenner), uansett hva den koster! Da har du ca. 180 kroner igjen. 60 til røyk, 120 til øl. Kjøper du den billigste øl-en får du med andre ord 10-12 vanlige flasker. Vin er vin???? *gremmes* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Vin er vin???? *gremmes* Ja, med små nyanser er vin vin. Samme som øl. Alt drikkes, men enkelte øl er bedre enn andre. Dog glemmer man raskt det etter et par øl. Med mindre man drikker Bud - Fucking close to water - eller annen amerikans kjerringøl. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Ja, med små nyanser er vin vin. Samme som øl. Alt drikkes, men enkelte øl er bedre enn andre. Dog glemmer man raskt det etter et par øl. Med mindre man drikker Bud - Fucking close to water - eller annen amerikans kjerringøl. Men rolling rock er godt..:-o *ølpingle* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvN0hULzHYeLie5z-QGZrHtYsorFnltc?ProductID=90YKCgo6PkMAAADsoM6kI04p&PageableID=TN4KCgo6wFMAAADs4ATSSUy%2e&PageableName=&PageNumber=0&searchtype=&butikk_key_navn=&butikk_key_id= Den er sikkert nydelig! Tusen takk for tipset! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ja, med små nyanser er vin vin. Samme som øl. Alt drikkes, men enkelte øl er bedre enn andre. Dog glemmer man raskt det etter et par øl. Med mindre man drikker Bud - Fucking close to water - eller annen amerikans kjerringøl. Neineineinei!!! Vin er definitivt ikke vin. Og det er ikke små nyanser det er snakk om! Prøv selv å drikke Gato Negro rett etter en Amarone. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.