ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Men rolling rock er godt..:-o *ølpingle* Jeg tror ikke jeg kan uttale meg om annet amerikansk skvip enn Miller og Bud. Så jeg generaliserer litt. (Miller er for øvrig drikkbar - i motsetning til Bud. Det skal være rimelig manko på øl før jeg drikker den skiten). 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Neineineinei!!! Vin er definitivt ikke vin. Og det er ikke små nyanser det er snakk om! Prøv selv å drikke Gato Negro rett etter en Amarone. Vin kommer i flasker. Ikke i glass. Altså drikker jeg ikke mer enn en type av gangen. (Bortsett når jeg er på restaurant og hører på kelneren - som ofte har rett). 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg tror ikke jeg kan uttale meg om annet amerikansk skvip enn Miller og Bud. Så jeg generaliserer litt. (Miller er for øvrig drikkbar - i motsetning til Bud. Det skal være rimelig manko på øl før jeg drikker den skiten). Bud er kjipt.,og miller og..(selvom jeg er enig i at den er mere drikkbar..) R.r er også en vannøl, men en GOD vannøl..;-) Jeg liker lyst øl. Den verste amerikanskew ølen, ved siden av budden, må være golden aniversery..Den er FÆL! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Vin kommer i flasker. Ikke i glass. Altså drikker jeg ikke mer enn en type av gangen. (Bortsett når jeg er på restaurant og hører på kelneren - som ofte har rett). Ok. Neste gang du kjøper vin, kjøper du de to jeg sa, og drikker den beste først. Selv om du har bøtta ned ei hel flaske, vil du merke STOR forskjell. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Bud er kjipt.,og miller og..(selvom jeg er enig i at den er mere drikkbar..) R.r er også en vannøl, men en GOD vannøl..;-) Jeg liker lyst øl. Den verste amerikanskew ølen, ved siden av budden, må være golden aniversery..Den er FÆL! Jeg liker skikkelig øl, og sverger fortsatt til Ringnes. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ok. Neste gang du kjøper vin, kjøper du de to jeg sa, og drikker den beste først. Selv om du har bøtta ned ei hel flaske, vil du merke STOR forskjell. Hvis de ikke er dyre lover jeg å gjøre det. Men du må sikkert minne meg på det, for jeg kjøper aldri vin. Nei! Hvor mye koster de? Jeg må kjøpe en bursdagsgave. Kanskje jeg bør kjøpe den beste av dem? Pris, takk! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg liker skikkelig øl, og sverger fortsatt til Ringnes. Joa Rignes er helt grei..Men får jeg velge vil jeg ha Heineken, Carlsberg, eller nevnte Rollingrock. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Joa Rignes er helt grei..Men får jeg velge vil jeg ha Heineken, Carlsberg, eller nevnte Rollingrock. Ha! Jeg er nettop kommet hjem fra North Yorkshire, og har drukket meg gjennom ufattelige mengder med fatøl. Alle slags merkelige sorter, lyse og mørke. Theakston's Most Peculiar Extra Strong Ale var mest morsom. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis de ikke er dyre lover jeg å gjøre det. Men du må sikkert minne meg på det, for jeg kjøper aldri vin. Nei! Hvor mye koster de? Jeg må kjøpe en bursdagsgave. Kanskje jeg bør kjøpe den beste av dem? Pris, takk! "Billig" amarone: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvOGF0LzItCLie5z0yuAHdjZ3UBaBYcB?ProductID=11kKCgo6_CkAAADsNGOkI02u&PageableID=mWYKCgo6II0AAAEF4BnSyYXA&PageableName=Matches&PageNumber=0&searchtype=meny&butikk_key_navn=&butikk_key_id= Andre gode viner som ikke er fullt så dyre: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvOGF0LzItCLie5z0yuAHdjZ3UBaBYcB?ProductID=dRsKCgo6mDcAAADsLGOkI0_1&PageableID=%2ebAKCgo6WYQAAADsuQTSSUy%2e&PageableName=Matches&PageNumber=1&searchtype=&butikk_key_navn=&butikk_key_id= Eller en god Barbera d'Alba vin. Spør på polet! De pleier å være kjempeflinke til å finne gode ting hvis du veit litt hva du ser etter. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 "Billig" amarone: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvOGF0LzItCLie5z0yuAHdjZ3UBaBYcB?ProductID=11kKCgo6_CkAAADsNGOkI02u&PageableID=mWYKCgo6II0AAAEF4BnSyYXA&PageableName=Matches&PageNumber=0&searchtype=meny&butikk_key_navn=&butikk_key_id= Andre gode viner som ikke er fullt så dyre: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvOGF0LzItCLie5z0yuAHdjZ3UBaBYcB?ProductID=dRsKCgo6mDcAAADsLGOkI0_1&PageableID=%2ebAKCgo6WYQAAADsuQTSSUy%2e&PageableName=Matches&PageNumber=1&searchtype=&butikk_key_navn=&butikk_key_id= Eller en god Barbera d'Alba vin. Spør på polet! De pleier å være kjempeflinke til å finne gode ting hvis du veit litt hva du ser etter. Der går genseren. Kjøper ikke en vin til over 200 kroner! Fant en Segu Merlot 2003 fra Chile, som får karakter 6 i VG, og bare koster 76 kroner. Det skal være tillegg til en annen gave fra meg og et par andre, og det får faen meg holde! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Der går genseren. Kjøper ikke en vin til over 200 kroner! Fant en Segu Merlot 2003 fra Chile, som får karakter 6 i VG, og bare koster 76 kroner. Det skal være tillegg til en annen gave fra meg og et par andre, og det får faen meg holde! Genseren? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Genseren? Jupp, den rusler avgårde. 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Vin er vin???? *gremmes* Jeg drikker bare Cote du Rhone-viner jeg - hehe. Men gikk og lærte en gang -og det var moro. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Leser under her at det har ordna seg, og da trenger jeg ikke komme med tips - bare gratulere deg med at det ordna seg takket være god hjelp fra de - til alle tider - gode hjelperne som er her inne. Og lykke til! (Du handler vel på gamle Beckers? ;o).) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Leser under her at det har ordna seg, og da trenger jeg ikke komme med tips - bare gratulere deg med at det ordna seg takket være god hjelp fra de - til alle tider - gode hjelperne som er her inne. Og lykke til! (Du handler vel på gamle Beckers? ;o).) Jepp,handler på beckerspolet..Rett i nærheten! :-) Litt dumt med Beckers, taket der var jo den aller sommerligste utepilsarenaen! Folk her ER grådig hjelpsomme! :-) Jeg kan nesten ikke komme på noe jeg, som oppfinnsome dolere ikke har råd for.. :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jepp,handler på beckerspolet..Rett i nærheten! :-) Litt dumt med Beckers, taket der var jo den aller sommerligste utepilsarenaen! Folk her ER grådig hjelpsomme! :-) Jeg kan nesten ikke komme på noe jeg, som oppfinnsome dolere ikke har råd for.. :-) Ja, det taket har jeg vært på. Koselig, ja. ) 0 Siter
annegunn Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Vin er vin???? *gremmes* Han hakke truffet gubben min..,. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Han hakke truffet gubben min..,. - eller drukket amarone og Gato Negro samme kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.