Gå til innhold

Hvordan skal jeg få..

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men rolling rock er godt..:-o

*ølpingle*

Jeg tror ikke jeg kan uttale meg om annet amerikansk skvip enn Miller og Bud.

Så jeg generaliserer litt. :)

(Miller er for øvrig drikkbar - i motsetning til Bud. Det skal være rimelig manko på øl før jeg drikker den skiten).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neineineinei!!! Vin er definitivt ikke vin. Og det er ikke små nyanser det er snakk om! Prøv selv å drikke Gato Negro rett etter en Amarone.

Vin kommer i flasker. Ikke i glass. Altså drikker jeg ikke mer enn en type av gangen.

(Bortsett når jeg er på restaurant og hører på kelneren - som ofte har rett).

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror ikke jeg kan uttale meg om annet amerikansk skvip enn Miller og Bud.

Så jeg generaliserer litt. :)

(Miller er for øvrig drikkbar - i motsetning til Bud. Det skal være rimelig manko på øl før jeg drikker den skiten).

Bud er kjipt.,og miller og..(selvom jeg er enig i at den er mere drikkbar..) R.r er også en vannøl, men en GOD vannøl..;-) Jeg liker lyst øl.

Den verste amerikanskew ølen, ved siden av budden, må være golden aniversery..Den er FÆL!

Skrevet

Vin kommer i flasker. Ikke i glass. Altså drikker jeg ikke mer enn en type av gangen.

(Bortsett når jeg er på restaurant og hører på kelneren - som ofte har rett).

Ok. Neste gang du kjøper vin, kjøper du de to jeg sa, og drikker den beste først. Selv om du har bøtta ned ei hel flaske, vil du merke STOR forskjell.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bud er kjipt.,og miller og..(selvom jeg er enig i at den er mere drikkbar..) R.r er også en vannøl, men en GOD vannøl..;-) Jeg liker lyst øl.

Den verste amerikanskew ølen, ved siden av budden, må være golden aniversery..Den er FÆL!

Jeg liker skikkelig øl, og sverger fortsatt til Ringnes. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok. Neste gang du kjøper vin, kjøper du de to jeg sa, og drikker den beste først. Selv om du har bøtta ned ei hel flaske, vil du merke STOR forskjell.

Hvis de ikke er dyre lover jeg å gjøre det. Men du må sikkert minne meg på det, for jeg kjøper aldri vin.

Nei! Hvor mye koster de? Jeg må kjøpe en bursdagsgave. Kanskje jeg bør kjøpe den beste av dem?

Pris, takk!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker skikkelig øl, og sverger fortsatt til Ringnes. :)

Joa Rignes er helt grei..Men får jeg velge vil jeg ha Heineken, Carlsberg, eller nevnte Rollingrock.

Gjest LucySky
Skrevet

Joa Rignes er helt grei..Men får jeg velge vil jeg ha Heineken, Carlsberg, eller nevnte Rollingrock.

Ha! Jeg er nettop kommet hjem fra North Yorkshire, og har drukket meg gjennom ufattelige mengder med fatøl. Alle slags merkelige sorter, lyse og mørke.

Theakston's Most Peculiar Extra Strong Ale var mest morsom.

Skrevet

Hvis de ikke er dyre lover jeg å gjøre det. Men du må sikkert minne meg på det, for jeg kjøper aldri vin.

Nei! Hvor mye koster de? Jeg må kjøpe en bursdagsgave. Kanskje jeg bør kjøpe den beste av dem?

Pris, takk!

"Billig" amarone: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvOGF0LzItCLie5z0yuAHdjZ3UBaBYcB?ProductID=11kKCgo6_CkAAADsNGOkI02u&PageableID=mWYKCgo6II0AAAEF4BnSyYXA&PageableName=Matches&PageNumber=0&searchtype=meny&butikk_key_navn=&butikk_key_id=

Andre gode viner som ikke er fullt så dyre:

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvOGF0LzItCLie5z0yuAHdjZ3UBaBYcB?ProductID=dRsKCgo6mDcAAADsLGOkI0_1&PageableID=%2ebAKCgo6WYQAAADsuQTSSUy%2e&PageableName=Matches&PageNumber=1&searchtype=&butikk_key_navn=&butikk_key_id=

Eller en god Barbera d'Alba vin. Spør på polet! De pleier å være kjempeflinke til å finne gode ting hvis du veit litt hva du ser etter. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Billig" amarone: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvOGF0LzItCLie5z0yuAHdjZ3UBaBYcB?ProductID=11kKCgo6_CkAAADsNGOkI02u&PageableID=mWYKCgo6II0AAAEF4BnSyYXA&PageableName=Matches&PageNumber=0&searchtype=meny&butikk_key_navn=&butikk_key_id=

Andre gode viner som ikke er fullt så dyre:

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%24QvOGF0LzItCLie5z0yuAHdjZ3UBaBYcB?ProductID=dRsKCgo6mDcAAADsLGOkI0_1&PageableID=%2ebAKCgo6WYQAAADsuQTSSUy%2e&PageableName=Matches&PageNumber=1&searchtype=&butikk_key_navn=&butikk_key_id=

Eller en god Barbera d'Alba vin. Spør på polet! De pleier å være kjempeflinke til å finne gode ting hvis du veit litt hva du ser etter. :)

Der går genseren. Kjøper ikke en vin til over 200 kroner! :)

Fant en Segu Merlot 2003 fra Chile, som får karakter 6 i VG, og bare koster 76 kroner. Det skal være tillegg til en annen gave fra meg og et par andre, og det får faen meg holde! :)

Skrevet

Der går genseren. Kjøper ikke en vin til over 200 kroner! :)

Fant en Segu Merlot 2003 fra Chile, som får karakter 6 i VG, og bare koster 76 kroner. Det skal være tillegg til en annen gave fra meg og et par andre, og det får faen meg holde! :)

Genseren? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Genseren? ;)

Jupp, den rusler avgårde. :)

Skrevet

Vin er vin????

*gremmes*

Jeg drikker bare Cote du Rhone-viner jeg - hehe. Men gikk og lærte en gang -og det var moro.

Skrevet

Leser under her at det har ordna seg, og da trenger jeg ikke komme med tips - bare gratulere deg med at det ordna seg takket være god hjelp fra de - til alle tider - gode hjelperne som er her inne.

Og lykke til! (Du handler vel på gamle Beckers? ;o).)

laguna1365380434
Skrevet

Leser under her at det har ordna seg, og da trenger jeg ikke komme med tips - bare gratulere deg med at det ordna seg takket være god hjelp fra de - til alle tider - gode hjelperne som er her inne.

Og lykke til! (Du handler vel på gamle Beckers? ;o).)

Jepp,handler på beckerspolet..Rett i nærheten! :-)

Litt dumt med Beckers, taket der var jo den aller sommerligste utepilsarenaen!

Folk her ER grådig hjelpsomme! :-) Jeg kan nesten ikke komme på noe jeg, som oppfinnsome dolere ikke har råd for..

:-)

Skrevet

Jepp,handler på beckerspolet..Rett i nærheten! :-)

Litt dumt med Beckers, taket der var jo den aller sommerligste utepilsarenaen!

Folk her ER grådig hjelpsomme! :-) Jeg kan nesten ikke komme på noe jeg, som oppfinnsome dolere ikke har råd for..

:-)

Ja, det taket har jeg vært på. Koselig, ja.

:o)

Skrevet

Vin er vin????

*gremmes*

Han hakke truffet gubben min..,.

Skrevet

Han hakke truffet gubben min..,.

- eller drukket amarone og Gato Negro samme kveld. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...