Gjest LisaLobec Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Trives du i huset eller leiligheten der du bor? Hvor stor er den og hva kunne du tenke deg var annerledes? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ja, jeg trives utrolig godt der jeg bor! Skulle bare ønske huset var bittelitt større, og med mer lagringsplass og litt mer størrelse på soveromma. Og litt mer ryddig... 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ville hatt vaskerom og leilighet i kjelleren 0 Siter
Gjest LisaLobec Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ja, jeg trives utrolig godt der jeg bor! Skulle bare ønske huset var bittelitt større, og med mer lagringsplass og litt mer størrelse på soveromma. Og litt mer ryddig... Hehe... Ja, litt mer ryddig hadde vært noe. Jeg er stort sett fornøyd, men drømmer om et nytt kjøkken. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Joda, jeg trives egentlig godt, men vi kunne godt hatt litt større plass så ungene hadde hatt hvert sitt rom. Men drømmen er å bo landlig med stall i hagen og greier... 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Joda, jeg trives egentlig godt, men vi kunne godt hatt litt større plass så ungene hadde hatt hvert sitt rom. Men drømmen er å bo landlig med stall i hagen og greier... jeg vet om et sted! :-) hehe 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Vi har enebolig på et par hundre kvadrat, og vi leier ut leilighet i sokkelen. Trives i grunnen veldig godt, og er sånn generelt fornøyd med heimen. Men så klart - med en handyman innenfor rekkevidde skulle jeg alltids funnet på noen forbedringer! Har i dag vaskerom i kjelleren, det er tungvindt. Kunne også ønsket meg noe større bad, og ikke minst en mer praktisk gang. Vi har gigantkjøkken og -terrasse, noe som veier opp kraftig for de manglene huset har. Også ønsker jeg meg bodplass... Tenk, i et så digert hus er det ikke ett sted som er egnet som bod, hvis man ser bort fra et bittelite kryploft! Det MÅ være en mann som har tegnet herligheten...! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Har akkurat flyttet inn i nytt hus som vi har pusset opp fra bunnen. Vi har stor utleiedel som vi er veldig fornøyd med, og det er deilig å endlig ha bodplass, garasje og vaskerom. Og ikke minst hage! Det er fantastisk det!! Selve leiligheten vår er akkurat passe 120 kvaderat med to soverom. Det tar jo noen år før vi vokser ut av det... Må jo først klare å få èt barn... 0 Siter
Gjest samkver Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg bor i en treroms leilighet og trives veldig godt. Stille og rolige omgivelser og hyggelige naboer. Den er akkurat passe stor også, men jeg skulle gjerne hatt mye større baderom med muligheter for vaskemaskin og tørketrømmel. Nå må jeg ned i kjelleren og dele vaskerom med de andre i huset. Egentlig er det det eneste jeg kommer på. Jeg har stor bod og loft så lagringsmuligheter er gode. Kjøkkenet er lite, men det er greit og stue og soverom er romslige nok. 0 Siter
....AV Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ja, jeg trives. Vi har en enebolig på 175 kvadratmeter + en utleieleilighet på ca. 50 kvadratmeter. Det eneste jeg ville hatt annerledes er at jeg gjerne hadde hatt et soverom til. 0 Siter
morsan Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg trives egentlig godt som vi har det, i et stort hus med lettstelt hage! :-) På sikt kunne jeg nok tenke meg å bytte ut kjøkkeninnredningen, men jeg er veldig avslappet på det. Er langt fra rammet av oppussingsviruset som raser over landet vårt! ;-) Ellers hadde det vært skikkelig digg å ha en ekstra kjeller under vår nåværende kjeller, fylt opp av en stor gymsal med ribbevegger og tjukkas! ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg trives veldig godt her jeg bor. Huset er sjarmerende og fra 1918 med gamle epletrær.. Noen ganger kunne jeg ønsket meg en lettstelt leilighet, men det er som oftest når jeg skal rydde og vaske. Ellers bor jeg landlig og sentralt. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg er veldig glad i huset mitt. Eneste jeg angrer på er parkett på stuegulv og at jeg sa ja til skråtak på soverommene. Jeg er kjempeglad i skråtak, men så aldri for meg at de skulle gjøre det så vanskelig å møblere.... 0 Siter
Gjest Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg trives godt. Vi har en enebolig med ca 200 kvadrat boareal fordelt på hovedetasje, kjeller og loft. Det er noen småting jeg ville forandret på, men jeg er stort sett fornøyd 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 "Trives du i huset eller leiligheten der du bor?" Ja, det gjør jeg. Bor i leilighet =) "Hvor stor er den og hva kunne du tenke deg var annerledes?" Den er ca 100kvm, to etg. Jeg kunne tenke meg å pusse opp, og gjort om det ene rommet. Men vi leier bare, så det blir nok aldri gjort 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg er veldig glad i huset mitt. Eneste jeg angrer på er parkett på stuegulv og at jeg sa ja til skråtak på soverommene. Jeg er kjempeglad i skråtak, men så aldri for meg at de skulle gjøre det så vanskelig å møblere.... Hvorfor angrer du på parkett på stua? Hva ville du ha hatt i steden? Vi vurdere å kjøpe parkett til stort sett alle rom vi, bortsett fra badet... Kanskje det ikke er så lurt? 0 Siter
Gjest under oppussing Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg trives bare sånn passe om dagen. Vi driver og pusser opp hele leiligheten her. Kjøkken skal flyttes og bad utvides og alle rom skal overflateoppusses også. Så trivselsfaktoren er ikke så stor om dagen, men det tar vi igjen når vi blir ferdige :-) Jeg bor forresten i en treromsleilighet i et rolig og litt landlig strøk. Veldig fornøyd med det :-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvorfor angrer du på parkett på stua? Hva ville du ha hatt i steden? Vi vurdere å kjøpe parkett til stort sett alle rom vi, bortsett fra badet... Kanskje det ikke er så lurt? Angrer fordi jeg har to barn, hund og katt. Da blir det fort riper. Skulle ventet med parkett til ungene var store, og mellomtiden hatt noe laminatgreier... Men nå er det gjort. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Trives her jeg bor,men nå skal vi utvide snart å da kommer jeg til å trives enda bedre. Har stort hus,men litt dårlig planløsning og litt snodige måter å bygge hus på var det på 50 tallet,derfor trenger vi å utbedre og utvide nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.