flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106491 Også jeg som ikke fiksa MR-maskinen en gang *Mr.Pusten* 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg hadde aldri gått inn i en ubåt annet for å titte uansett. Klaus. 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg hadde aldri gått inn i en ubåt annet for å titte uansett. Klaus. Jeg gikk inn i en i Normandie i fjor - sånn en for turister -det var FÆLT - inne på et biitelite rom var det 12 køyer! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg hadde ikke turt å gå inn i en ubåt å titte engang Jeg er glad CT-maskina var bare rundt en meter lang, og åpen tvers igjennom, jeg! Hvis ikke skulle det nok krevdes litt krefter for å få meg inn i den! 0 Siter
Freya Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg skal ta MR snart, av hodet. Er det veldig trangt, eller? Måtte gi beskjed om jeg hadde klaus, men det har jeg ikke, da... Undrer bare _hvor_ trangt vi snakker her, egentlig. 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg skal ta MR snart, av hodet. Er det veldig trangt, eller? Måtte gi beskjed om jeg hadde klaus, men det har jeg ikke, da... Undrer bare _hvor_ trangt vi snakker her, egentlig. Du får nok inn hodet -etter som jeg kunne se på DOL-galleriet! hehe Jeg klarte det bare ikke -følte at jeg ville kveles. og det er vel sånn litt bredere enn skuldrene... æææææææææ 0 Siter
Freya Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du får nok inn hodet -etter som jeg kunne se på DOL-galleriet! hehe Jeg klarte det bare ikke -følte at jeg ville kveles. og det er vel sånn litt bredere enn skuldrene... æææææææææ Hihi... Har ikke så kjempestort hode, nei! Litt bredere enn skuldrene går fint (det kommer vel an på skuldrene og, egentlig). Skulle jo egentlig visst dette, men har bare sett et bilde av en MR-maskin tidligere. 0 Siter
magnus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Alle som har vært inne i en ubåt vet hvor trangt det er der ja. Det må være ille, er ikkem ye man kan gjøre liksom. Har nylig sett filmen Das Boot igjen. Meget bra film. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hihi... Har ikke så kjempestort hode, nei! Litt bredere enn skuldrene går fint (det kommer vel an på skuldrene og, egentlig). Skulle jo egentlig visst dette, men har bare sett et bilde av en MR-maskin tidligere. Hvis du virkelig har alvorlig klaustrofobi, så få noe beroligende før, hvis du tror det blir umulig uten. Jeg har tatt det to ganger, og synes det går helt greit. Men jeg har ike klaustrofobi da. Opplevelsen av om det er trangt eller ei, er det som betyr noe. Der er plenty plass til hodet, og du ligger i et rom med full tilgang til å puste godt. Og det er lyst og lett der inne. Vh bugge 0 Siter
Freya Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hvis du virkelig har alvorlig klaustrofobi, så få noe beroligende før, hvis du tror det blir umulig uten. Jeg har tatt det to ganger, og synes det går helt greit. Men jeg har ike klaustrofobi da. Opplevelsen av om det er trangt eller ei, er det som betyr noe. Der er plenty plass til hodet, og du ligger i et rom med full tilgang til å puste godt. Og det er lyst og lett der inne. Vh bugge Nei, jeg har _ikke_ klaustrofobi. Bare lurte på hvor trangt det var, liksom. Nysgjerrig på sånt, vet du. Det går nok helt fint. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Nei, jeg har _ikke_ klaustrofobi. Bare lurte på hvor trangt det var, liksom. Nysgjerrig på sånt, vet du. Det går nok helt fint. da går det nok fint. Jeg opplevde det ikke som trangt:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.