Gå til innhold

Det optimale mareritt - fanget i U-båt på havbunnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri gått inn i en ubåt annet for å titte uansett. Klaus.

Skrevet

Jeg hadde aldri gått inn i en ubåt annet for å titte uansett. Klaus.

Jeg gikk inn i en i Normandie i fjor - sånn en for turister -det var FÆLT - inne på et biitelite rom var det 12 køyer!

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg hadde ikke turt å gå inn i en ubåt å titte engang :o

Jeg er glad CT-maskina var bare rundt en meter lang, og åpen tvers igjennom, jeg! Hvis ikke skulle det nok krevdes litt krefter for å få meg inn i den!

Skrevet

Jeg skal ta MR snart, av hodet. Er det veldig trangt, eller? Måtte gi beskjed om jeg hadde klaus, men det har jeg ikke, da... Undrer bare _hvor_ trangt vi snakker her, egentlig. :)

Skrevet

Jeg skal ta MR snart, av hodet. Er det veldig trangt, eller? Måtte gi beskjed om jeg hadde klaus, men det har jeg ikke, da... Undrer bare _hvor_ trangt vi snakker her, egentlig. :)

Du får nok inn hodet -etter som jeg kunne se på DOL-galleriet! hehe

Jeg klarte det bare ikke -følte at jeg ville kveles. og det er vel sånn litt bredere enn skuldrene... æææææææææ

Skrevet

Du får nok inn hodet -etter som jeg kunne se på DOL-galleriet! hehe

Jeg klarte det bare ikke -følte at jeg ville kveles. og det er vel sånn litt bredere enn skuldrene... æææææææææ

Hihi... Har ikke så kjempestort hode, nei! Litt bredere enn skuldrene går fint (det kommer vel an på skuldrene og, egentlig). ;) Skulle jo egentlig visst dette, men har bare sett et bilde av en MR-maskin tidligere. :)

Skrevet

Alle som har vært inne i en ubåt vet hvor trangt det er der ja. Det må være ille, er ikkem ye man kan gjøre liksom.

Har nylig sett filmen Das Boot igjen. Meget bra film. :)

bugge -jenta
Skrevet

Hihi... Har ikke så kjempestort hode, nei! Litt bredere enn skuldrene går fint (det kommer vel an på skuldrene og, egentlig). ;) Skulle jo egentlig visst dette, men har bare sett et bilde av en MR-maskin tidligere. :)

Hvis du virkelig har alvorlig klaustrofobi, så få noe beroligende før, hvis du tror det blir umulig uten.

Jeg har tatt det to ganger, og synes det går helt greit. Men jeg har ike klaustrofobi da. Opplevelsen av om det er trangt eller ei, er det som betyr noe. Der er plenty plass til hodet, og du ligger i et rom med full tilgang til å puste godt.

Og det er lyst og lett der inne.

Vh bugge

Skrevet

Hvis du virkelig har alvorlig klaustrofobi, så få noe beroligende før, hvis du tror det blir umulig uten.

Jeg har tatt det to ganger, og synes det går helt greit. Men jeg har ike klaustrofobi da. Opplevelsen av om det er trangt eller ei, er det som betyr noe. Der er plenty plass til hodet, og du ligger i et rom med full tilgang til å puste godt.

Og det er lyst og lett der inne.

Vh bugge

Nei, jeg har _ikke_ klaustrofobi. Bare lurte på hvor trangt det var, liksom. :) Nysgjerrig på sånt, vet du. Det går nok helt fint.

bugge -jenta
Skrevet

Nei, jeg har _ikke_ klaustrofobi. Bare lurte på hvor trangt det var, liksom. :) Nysgjerrig på sånt, vet du. Det går nok helt fint.

da går det nok fint. Jeg opplevde det ikke som trangt:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...