Jeem Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hei:) Jeg driver å rydder i badeskapet mitt,der fant jeg en olje som heter tea tree oil... Jeg lurer på hva den kan brukes til,noen som vet?? Luktet ganske rart..så noen som vet noe om denne rare olje...Let me know:) 0 Siter
nedtelling Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tea tree oil kan smøres på insektstikk. Jeg tar også en 4-5 dråper i vannet som jeg drikker hvis jeg får reisemage når jeg er på backpacking.. det står kun til utvortes bruk, men har hørt at det går ann å ta dette for magen.. har blitt helt fin etter å ha drukket dette. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 "Virker desinfiserende på overflatesår, lettere brannskader, blemmer, solbrenthet, kviser, bitt og stikk. Bruksanvisning: Ta et par dråper og smør utover såret. NB! Bør ikke brukes på åpne sår!" Står det i et av svarene fra Google.com 0 Siter
Jeem Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 "Virker desinfiserende på overflatesår, lettere brannskader, blemmer, solbrenthet, kviser, bitt og stikk. Bruksanvisning: Ta et par dråper og smør utover såret. NB! Bør ikke brukes på åpne sår!" Står det i et av svarene fra Google.com ja der kunne jeg jo ha søkt..heh..takk uansett:) 0 Siter
Osiris Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tea Tree olje er en eterisk olje fra et australsk tre. Det er i dag regnet som legemiddel og selges kun på apotek. Tidligere anbefalte man å bruke denne oljen rett på huden uten utblanding, det gjør man ikke lengre. Den kan nemlig være en kraftig irritant, og det har vært dødsfall når folk har fått oljen i lungene. Bland et par dråper i en hudkrem eller et eggeglass jojobaolje og stryk på sår og skrubbsår og kviser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.