Gregga Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Har diverse bøker fra 1930 og oppover til 1960 - tallet Bla. Jahan Falkberget, Nordahl Griegs samlede, Norges Krig etc. Noen som vet et sted som tar i mot (fortrinnsvis Oslo/Akershus) eller er dette noe jeg bare kan kaste på dynga... Er det mulig å selge slikt, tro? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Sjekk gulesider for å finne et antikvariat. 0 Siter
Gjest lopper Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Prøv loppemarked og antikvariater. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Man kaster ikke bøker! Hvis du ikke finner et antikvariat som vil ha de, så kan du gi de til et loppemarked? :-) 0 Siter
Gjest Nymphadora Dult Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ikke kast bøker!!! det er helligbrøde. Gi dem i det minste til et loppemarked hvis du ikke finner noen som betaler for dem. 0 Siter
Gregga Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Ikke kast bøker!!! det er helligbrøde. Gi dem i det minste til et loppemarked hvis du ikke finner noen som betaler for dem. Neida....jeg skal ikke kaste de.:-) Pust helt rolig... Dumt av meg å nevne fyllinga, sorry meg. Det blir nok et loppis eller lignende som får de.. om ikke noe annet skule dukke opp... 0 Siter
Gregga Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Sjekk gulesider for å finne et antikvariat. Om jeg har gjort! Dette var liksom siste stikk før jeg leverer de til loppis el. For det første er det ferie.. For det andre tas ikke telefon.. For det tredje manglende tilbakemld på mail.. 0 Siter
Gjest de og dem Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Man kaster ikke bøker! Hvis du ikke finner et antikvariat som vil ha de, så kan du gi de til et loppemarked? :-) "Hvis du ikke finner et antikvariat som vil ha de, så kan du gi de til et loppemarked? :-)" Det heter _dem_ her, ikke _de_. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Gå til et antikvariat i Oslo. Du får betalt for bøkene du leverer inn - så dette er buttikk!! 0 Siter
Gregga Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 "Hvis du ikke finner et antikvariat som vil ha de, så kan du gi de til et loppemarked? :-)" Det heter _dem_ her, ikke _de_. Å ja, har du sett på maken... At jeg kunne finne på å gjøre denne feilen, da gitt :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Om jeg har gjort! Dette var liksom siste stikk før jeg leverer de til loppis el. For det første er det ferie.. For det andre tas ikke telefon.. For det tredje manglende tilbakemld på mail.. Loppis. 0 Siter
Gjest de og dem Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Å ja, har du sett på maken... At jeg kunne finne på å gjøre denne feilen, da gitt :-) Ja, fy på deg altså. *klask på fingeren* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 "Hvis du ikke finner et antikvariat som vil ha de, så kan du gi de til et loppemarked? :-)" Det heter _dem_ her, ikke _de_. Hvis du skriver under med riktig nick, lover jeg å legge alt ut på "meldinger", sånn at du kan kontrollere før jeg legger det her. Evt. kan du gi med en e-postadresse, så kan du gå gjennom det som skal på andre forum også ;-) 0 Siter
Gjest de og dem Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis du skriver under med riktig nick, lover jeg å legge alt ut på "meldinger", sånn at du kan kontrollere før jeg legger det her. Evt. kan du gi med en e-postadresse, så kan du gå gjennom det som skal på andre forum også ;-) He he, men da må jeg få lønn for det 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 He he, men da må jeg få lønn for det Du får din lønn i himmelen ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du kan godt gi dem til meg:) 0 Siter
Gjest de og dem Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du får din lønn i himmelen ;-) Får nå håpe jeg kommer dit, da, og ikke det derre andre stedet 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Får nå håpe jeg kommer dit, da, og ikke det derre andre stedet Lidl? 0 Siter
Gjest de og dem Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Lidl? Jeg tenkte mer på IKEA i grunn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.