Gå til innhold

Hvordan bli kvitt gamle bøker? Bare å kaste?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Får nå håpe jeg kommer dit, da, og ikke det derre andre stedet :)

He-he! Tja, tipper det blir heftigere korpulering på det varme stedet, så det kommer helt an på hva slags belønning man er ute etter. Vi du sitte og spise snøfrisk på en sky, eller...ja, du vet ;-)

Skrevet

He-he! Tja, tipper det blir heftigere korpulering på det varme stedet, så det kommer helt an på hva slags belønning man er ute etter. Vi du sitte og spise snøfrisk på en sky, eller...ja, du vet ;-)

*hi hi*

Gjest de og dem
Skrevet

He-he.

Skrevet

Neiiiiii...ikke kast de! Er du sprø?!?

Gi de til meg, eller selg de til et antikvariat eller en bruktbokbutikk!

Hvorfor vil du kvitte deg med de?

Skrevet

Neiiiiii...ikke kast de! Er du sprø?!?

Gi de til meg, eller selg de til et antikvariat eller en bruktbokbutikk!

Hvorfor vil du kvitte deg med de?

Grunnen til at jeg vil kvitte meg med bøkene er rett og slett at vi ikke har plass til å oppbevare dem.

Vi har et hus som rommer ting & tang fra fire generasjoner, og MÅ for å få plass til oss selv, luke ut noe...

Hadde det vært bare disse bøkene, hadde intet i livet vært noe problem :-)

Bøkene er kun en liten begynnelse!!

Skrevet

Jeg tenkte mer på IKEA i grunn :)

da er du mann :-) jeg er kvinne. det lukter klor på Lidl

Gjest god helg
Skrevet

Jeg ville gitt de til fretex eller bruktbutikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...