mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Får nå håpe jeg kommer dit, da, og ikke det derre andre stedet He-he! Tja, tipper det blir heftigere korpulering på det varme stedet, så det kommer helt an på hva slags belønning man er ute etter. Vi du sitte og spise snøfrisk på en sky, eller...ja, du vet ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 He-he! Tja, tipper det blir heftigere korpulering på det varme stedet, så det kommer helt an på hva slags belønning man er ute etter. Vi du sitte og spise snøfrisk på en sky, eller...ja, du vet ;-) *hi hi* 0 Siter
Gjest de og dem Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 He-he! Tja, tipper det blir heftigere korpulering på det varme stedet, så det kommer helt an på hva slags belønning man er ute etter. Vi du sitte og spise snøfrisk på en sky, eller...ja, du vet ;-) He-he. 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Neiiiiii...ikke kast de! Er du sprø?!? Gi de til meg, eller selg de til et antikvariat eller en bruktbokbutikk! Hvorfor vil du kvitte deg med de? 0 Siter
Gregga Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Neiiiiii...ikke kast de! Er du sprø?!? Gi de til meg, eller selg de til et antikvariat eller en bruktbokbutikk! Hvorfor vil du kvitte deg med de? Grunnen til at jeg vil kvitte meg med bøkene er rett og slett at vi ikke har plass til å oppbevare dem. Vi har et hus som rommer ting & tang fra fire generasjoner, og MÅ for å få plass til oss selv, luke ut noe... Hadde det vært bare disse bøkene, hadde intet i livet vært noe problem :-) Bøkene er kun en liten begynnelse!! 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg tenkte mer på IKEA i grunn da er du mann :-) jeg er kvinne. det lukter klor på Lidl 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg ville gitt de til fretex eller bruktbutikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.