Gå til innhold

Karaoke-TV

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Har dere fått med dere det latterlig dårlige programmet her?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/05/439345.html

Første gangen jeg så det, trodde jeg det var en spøk, også var det alvor??!!! Stakkars, stakkars programleder, og stakkars de som er med!

Og hallo, et glass vin, de som var der da jeg så på, hadde fått i seg mer enn det. Og hva er det de drikker, det er da drinker?

Skrevet

Jeg så det også en gang, og trodde ikke mine egne øyne.

Skrevet

Det de drikker underveis i selve sendingen er nok alkoholfritt.

Det er i forkant av sendingen de får et (stort?) glass vin....:-)

mil1365380270
Skrevet

Det de drikker underveis i selve sendingen er nok alkoholfritt.

Det er i forkant av sendingen de får et (stort?) glass vin....:-)

Men de er jo drita fulle i en time, eller hvor langt programmet er. Bærer de dem inn før sending, da eller? ;-)

Skrevet

Ja, jeg har skrevet et innlegg om det her på DOL jeg også - eldste dattern hadde fjernkontrollen den kvelden -det er uliiiiidelig. Gubben måtte lukke døra inn til tv-rommet den kvelden han ble kvalm - og vi trodde også det var tull -men nei gitt - folk kommer i studio og driter seg ut - og da mener jeg ikke sånn selvironisk driter seg ut - som kan være festlig - men fææælt - hehe

Skrevet

Men de er jo drita fulle i en time, eller hvor langt programmet er. Bærer de dem inn før sending, da eller? ;-)

Jeg så bare litt av det andre programmet (tror jeg det var), og det holdt MER enn nok for meg.

Så jeg skal ikke uttale meg om hvordan de sleper/bærer eller på andre måter får deltakerne inn i studio.

Men jeg forstår godt at deltakerne må drikke seg til mot (eller dumskap) for å delta i noe slikt...

Når det gjaldt selve serveringen, så var det noe jeg leste av det prosjektlederen i NRK hadde uttalt seg til VG om.

Jeg tipper det blir en intern oppvask i NRK, for jeg er HELT sikker på at dette ikke blir sett på med "milde øyne" av ledelsen der.....

Det er nok ikke på noen måte i henhold til de generelle instrukser de har om slikt der, for jeg vet det er svært strenge rutiner for alt som har med mindreårige og deres deltakelse i ulike programmer å gjøre.

Så her vil det nok bli en smule "varmt" for noen.....

mil1365380270
Skrevet

Jeg så bare litt av det andre programmet (tror jeg det var), og det holdt MER enn nok for meg.

Så jeg skal ikke uttale meg om hvordan de sleper/bærer eller på andre måter får deltakerne inn i studio.

Men jeg forstår godt at deltakerne må drikke seg til mot (eller dumskap) for å delta i noe slikt...

Når det gjaldt selve serveringen, så var det noe jeg leste av det prosjektlederen i NRK hadde uttalt seg til VG om.

Jeg tipper det blir en intern oppvask i NRK, for jeg er HELT sikker på at dette ikke blir sett på med "milde øyne" av ledelsen der.....

Det er nok ikke på noen måte i henhold til de generelle instrukser de har om slikt der, for jeg vet det er svært strenge rutiner for alt som har med mindreårige og deres deltakelse i ulike programmer å gjøre.

Så her vil det nok bli en smule "varmt" for noen.....

*ler* Sikkert noen som får litt varme ører, ja ;-)

Hvem kjenner hvem, som har gjort at de har fått dette programmet på lufta? Konseptet er i og for seg godt nok, men gjennomføringen da??? *grøss*

mil1365380270
Skrevet

Ja, jeg har skrevet et innlegg om det her på DOL jeg også - eldste dattern hadde fjernkontrollen den kvelden -det er uliiiiidelig. Gubben måtte lukke døra inn til tv-rommet den kvelden han ble kvalm - og vi trodde også det var tull -men nei gitt - folk kommer i studio og driter seg ut - og da mener jeg ikke sånn selvironisk driter seg ut - som kan være festlig - men fææælt - hehe

Jeg ble sittende og se, klarte ikke gå. Det var så ille, jeg kunne ikke tro noe så dårlig ble kringkastet. Også kom det flere programmer, like dårlige!!!

Skrevet

*ler* Sikkert noen som får litt varme ører, ja ;-)

Hvem kjenner hvem, som har gjort at de har fått dette programmet på lufta? Konseptet er i og for seg godt nok, men gjennomføringen da??? *grøss*

Det var nok et forsøk på et nytt konsept av en "kreativ og ung" redaksjon som ble sendt på en tid der seeroppslutningen uansett er svært lav - for å se om det likevel kunne treffe en seergruppe i "rett alder".

Tviler sterkt på at vi får se det igjen....:-)

mil1365380270
Skrevet

Det var nok et forsøk på et nytt konsept av en "kreativ og ung" redaksjon som ble sendt på en tid der seeroppslutningen uansett er svært lav - for å se om det likevel kunne treffe en seergruppe i "rett alder".

Tviler sterkt på at vi får se det igjen....:-)

Tror jeg skal saksøke NRK. Programmet har fått meg ned i en dyp depresjon. Det var helg, og der satt jeg og så på Karaoke-TV?!!!! ;-)

Skrevet

Tror jeg skal saksøke NRK. Programmet har fått meg ned i en dyp depresjon. Det var helg, og der satt jeg og så på Karaoke-TV?!!!! ;-)

he-he...hadde det vært i USA så kunne du kanskje blitt rik....:-)

Skrevet

*he he* Av en eller annen grunn minner det meg om en sommer vi hadde fått lånt hytta av svigers, og det da bittelille barnet vårt omsider var i seng, så synker mor og far utslitt ned i sofaen og ser på det eneste som var på TV akkurat da (fikk kun inn NRK1): reportasje fra landskytterstevnet! Noe som interesserer meg like lite som Tour de France.

He he

Men karaoke-tv er noen hakk verre.... ;-)

mil1365380270
Skrevet

*he he* Av en eller annen grunn minner det meg om en sommer vi hadde fått lånt hytta av svigers, og det da bittelille barnet vårt omsider var i seng, så synker mor og far utslitt ned i sofaen og ser på det eneste som var på TV akkurat da (fikk kun inn NRK1): reportasje fra landskytterstevnet! Noe som interesserer meg like lite som Tour de France.

He he

Men karaoke-tv er noen hakk verre.... ;-)

Livet virker fattig i sånne øyeblikk ;-)

Skrevet

Livet virker fattig i sånne øyeblikk ;-)

*hi hi*

Skrevet

*hi hi*

Som meg du da - kantinedama lurte på hva jeg mente om at Rosenborg hadde tapt eller vinni - eller hva det var - mot Moss eller Fredrikstad. Jeg klarte ikke å si annet enn; "sånt bryr jeg meg ikke om!"

Skrevet

Som meg du da - kantinedama lurte på hva jeg mente om at Rosenborg hadde tapt eller vinni - eller hva det var - mot Moss eller Fredrikstad. Jeg klarte ikke å si annet enn; "sånt bryr jeg meg ikke om!"

*S* Jeg har vært utsatt for østledninger som liksom skal erte meg med at Rosenborg har tapt en kamp.... Couldn't care less! *ha ha*

Skrevet

Dette må da bli et av de mange prøve og feile og ta av lufta ganske raskt-programmene, vel?

Makan til fjas.

mil1365380270
Skrevet

Dette må da bli et av de mange prøve og feile og ta av lufta ganske raskt-programmene, vel?

Makan til fjas.

Blir sikkert borte, angrer nesten på at jeg ikke tok det opp ;-)

Men har du sett noe så dårlig før?

Mista nikket
Skrevet

Skikkelig bra TV, fiiinkultur. Bra at lisenspengene går til å lage så bra program + sprit

Skrevet

Blir sikkert borte, angrer nesten på at jeg ikke tok det opp ;-)

Men har du sett noe så dårlig før?

Nei. Nå har det jo blitt sendt mye rart, men jeg kan ikke huske noe så tragisk som dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...