Gjest Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ja, jeg bladde forbi i kanalene da det begynte en gang. Det så tragisk ut. Vignettmelodien klistret seg fast i hodet mitt flere uker etterpå... *fortrenger* 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Blir sikkert borte, angrer nesten på at jeg ikke tok det opp ;-) Men har du sett noe så dårlig før? Alle programmene ligger jo på NRK sine hjemmeider - juhu!! hehe 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Ja, jeg bladde forbi i kanalene da det begynte en gang. Det så tragisk ut. Vignettmelodien klistret seg fast i hodet mitt flere uker etterpå... *fortrenger* Det ble verre, jeg lover, det ble verre... ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Alle programmene ligger jo på NRK sine hjemmeider - juhu!! hehe Yesss! Fredagskvelden er reddet! ;-) 0 Siter
Gjest Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Det ble verre, jeg lover, det ble verre... ;-) Uff, da var det godt jeg fikk byttet kanal fort nok... *puste lettet ut* 0 Siter
magnus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Fikk i vantro se ti minutter av dette programmet en gang Grand Prix-Jostein var med. Jeg har fremdeles ikke kommet meg etter denne traumatiske opplevelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.