Gjest Sløv elskerinne Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Vi har rotet det til... Jeg har hatt et forhold til en fyr jeg traff ute i Oslo, for to år siden. Han bor nordpå og jeg sørpå. Vi elsker å møtes, vi har sex og koser oss bare verre. Saken er den at jeg er dødsforelska, enn så rart det høres ut. Fordi: Han har dame og et to år gammelt barn, på hjemmebane. Men, han får ikke sex der. Og han syns jeg er den deiligste. Og det er gjensidig. Grunnen til at han holder ut, er at barnet er limet i forholdet. Dama opererer også på si. Jeg vet det er "dirty", men nå har jeg bare lyst å gi henne et hint, om at han opererer på si. Det virker som om typen ikke tenker selv. Kanskje burde jeg hjulpet henne med å tenke for han. 0 Siter
Goliath Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Da tror jeg i så fall at du bare roter det til enda mer..... Den "bistanden" er jeg HELT sikker på at ikke vil falle i god jord hos verken han eller henne. Men det er en kjapp måte å avslutte sexforholdet deres på..... 0 Siter
Gjest Sløv elskerinne Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Da tror jeg i så fall at du bare roter det til enda mer..... Den "bistanden" er jeg HELT sikker på at ikke vil falle i god jord hos verken han eller henne. Men det er en kjapp måte å avslutte sexforholdet deres på..... Det er kanskje hensikten. Fikk bare ikke uttrykt det ordentlig. 0 Siter
Goliath Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Det er kanskje hensikten. Fikk bare ikke uttrykt det ordentlig. Hvis du ønsker hevn og gir blaffen i hvordan det eventuelt vil kunne påvirke et uskyldig barn, så sett bare i gang..... Jeg er sikker på at det overhode ikke var din skyld at dere ble elskere, og at du selvfølgelig ikke har noe ansvar for dine egne gjerninger her - verken tidligere eller nå. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis du vil avslutte forholdet, så slutter du ganske enkelt å treffe han. Elskerinner (og elskere for den saks skyld) skal ikke blande seg inn i dagliglivet til den andre. Dere har sex, that's it. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Trekk deg ut, og la de ordne opp selv. Og velg neste kjæreste med litt mer omhu. 0 Siter
Gjest Sløv elskerinne Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis du ønsker hevn og gir blaffen i hvordan det eventuelt vil kunne påvirke et uskyldig barn, så sett bare i gang..... Jeg er sikker på at det overhode ikke var din skyld at dere ble elskere, og at du selvfølgelig ikke har noe ansvar for dine egne gjerninger her - verken tidligere eller nå. Svært så sarkastisk da! Selvfølgelig er ikke han skyld i det heller. 0 Siter
Gjest Sløv elskerinne Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis du vil avslutte forholdet, så slutter du ganske enkelt å treffe han. Elskerinner (og elskere for den saks skyld) skal ikke blande seg inn i dagliglivet til den andre. Dere har sex, that's it. Bra svar! Det er det jeg har sagt til han også, men jeg føler en slik tomhetsfølelse etterpå. Får bare lyst til å ta hevn, om du skjønner. Men, jeg skal bite i det sure eplet. ;-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Bra svar! Det er det jeg har sagt til han også, men jeg føler en slik tomhetsfølelse etterpå. Får bare lyst til å ta hevn, om du skjønner. Men, jeg skal bite i det sure eplet. ;-) Den beste hevn er et godt liv Finn en bedre mann du. 0 Siter
Goliath Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Svært så sarkastisk da! Selvfølgelig er ikke han skyld i det heller. Nei - dere har vel ingen skyld noen av dere. Skylden ligger vel på kona og barnet hans, så derfor er det ikke annet enn rett og riktig å informere dem om hva de har vært skyld i.... ps: sarkasmen beklages ikke, for det du vurderer å gjøre er "mindre pent gjort" - for å si det pent. Så jeg håper du tenker nøye igjennom det en gang til, og denne gang også involverer alle involverte i tankene dine. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Selvfølgelig får han sex hjemme. Det finnes vel knapt den mann som har hatt noen på si som innrømmer at de knuller kona jevnlig i tillegg. Er du dum eller bare later du som? 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Svært så sarkastisk da! Selvfølgelig er ikke han skyld i det heller. Enhver har ansvar for sine egne handlinger - men man skal ikke dømem uten å ha vært i slike sko. Jeg syns du skal si til han at du har lekt med tanken om å fortelle det til dama hans - - - da får du jo se hva han mener om det..... Men det vil jo vise om han mener alvor med deg - om det er det du ønsker. 0 Siter
Gjest Sløv elskerinne Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Enhver har ansvar for sine egne handlinger - men man skal ikke dømem uten å ha vært i slike sko. Jeg syns du skal si til han at du har lekt med tanken om å fortelle det til dama hans - - - da får du jo se hva han mener om det..... Men det vil jo vise om han mener alvor med deg - om det er det du ønsker. Ja, ikke sant. Dumt å dømme før man har vært i lignende sko. Jeg vet at han ikke mener annet enn sex. Derfor er det ekstra sårt at jeg bruker så mye energi på denne "nissen". 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du skriver at det virker som han ikke tenker selv. Vil du ha en mann som ikke tenker? Og som har seg med deg, mens kona og barnet er hjemme? Jeg derimot, tror han tenker ganske mye, og hans tanker kretser nok en hel del omkring hvor lenge han klarer å holde på dere begge to. Og hvordan han skal klare å fortsette å holde det skjult for kona. Nevn for ham at du har lekt med tanken om å offentligjøre forholdet deres, så tenker jeg nok du får en dose kjeft og avskjed på grått papir. Sorry! 0 Siter
Gjest Sløv elskerinne Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du skriver at det virker som han ikke tenker selv. Vil du ha en mann som ikke tenker? Og som har seg med deg, mens kona og barnet er hjemme? Jeg derimot, tror han tenker ganske mye, og hans tanker kretser nok en hel del omkring hvor lenge han klarer å holde på dere begge to. Og hvordan han skal klare å fortsette å holde det skjult for kona. Nevn for ham at du har lekt med tanken om å offentligjøre forholdet deres, så tenker jeg nok du får en dose kjeft og avskjed på grått papir. Sorry! Ikke noe å si "sorry" for. Syns du gir meg et fornuftig svar. Ville helst sett at han fant det ut selv, så slapp jeg å gjøre det slutt. På nåværende tidspunkt, er det direkte håpløst. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ikke noe å si "sorry" for. Syns du gir meg et fornuftig svar. Ville helst sett at han fant det ut selv, så slapp jeg å gjøre det slutt. På nåværende tidspunkt, er det direkte håpløst. Det er bare håpløst fordi du nekter å innse at han oppfører seg som en drittsekk. Men du er ikke den første, og sikkert ikke den siste, og det kunne sikkert skjedd meg også :-) 0 Siter
Gjest Sløv elskerinne Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Det er bare håpløst fordi du nekter å innse at han oppfører seg som en drittsekk. Men du er ikke den første, og sikkert ikke den siste, og det kunne sikkert skjedd meg også :-) Nettopp ;-) Han er for deilig og jeg blir like blindet, hver eneste gang. 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du er dummere enn ei ku hvis du TROR på at han ikke har sex hjemme... Mannen får i pose og sekk. Når du begynner å sprelle, så er du historie... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Nettopp ;-) Han er for deilig og jeg blir like blindet, hver eneste gang. Ja, kjempedeilig som klarer å tilfredsstille to damer samtidig! Intelligent også, som ikke har avslørt seg enda. Eller var det ikke det du tenkte på? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.