Gå til innhold

Har så lyst......

Anbefalte innlegg

Gjest Sløv elskerinne
Skrevet

Ja, kjempedeilig som klarer å tilfredsstille to damer samtidig! Intelligent også, som ikke har avslørt seg enda. Eller var det ikke det du tenkte på? ;-)

Jo, det var det jeg tenkte på ;-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

4

• muriel

3

• Goliath

3

• bugge -jenta

2

Gjest Sløv elskerinne
Skrevet

Du er dummere enn ei ku hvis du TROR på at han ikke har sex hjemme... Mannen får i pose og sekk. Når du begynner å sprelle, så er du historie...

Hehe. Du bør ikke undervurdere kyr.

Jeg og Sponheim, liker dem faktisk.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvis du vil rote det enda mer til, så gjør du som min nabo gjorde. Hun møtte opp på døra til elskeren, da han gjorde det slutt med henne og heller ville prøve reparere ekteskapet. I tilegg sendte hun alle mailene hans tilbake til kona.

Ekteskapet røk, og han ble sammen med min nabo.

Siden jeg kjenner denne ustabile jenta, skjønte jeg at det ville ta slutt etterhvert. Jeg tippet 2 år.Nå har det gått litt over ett år, og har nettopp blitt foratlt at han hadde flyttet i fra henne.

Tilbake sitter sikkert en ulykkelig ex-kone, og to skilsmissebarn.

Jeg tror sannelig ikke mannen har det noe godt heller. Hva den ondskapsfulle elskerinnen tenker vet jeg ikke, men sannsynligvis tenker hun ikke i det hele tatt.

Gjest Sløv elskerinne
Skrevet

Hvis du vil rote det enda mer til, så gjør du som min nabo gjorde. Hun møtte opp på døra til elskeren, da han gjorde det slutt med henne og heller ville prøve reparere ekteskapet. I tilegg sendte hun alle mailene hans tilbake til kona.

Ekteskapet røk, og han ble sammen med min nabo.

Siden jeg kjenner denne ustabile jenta, skjønte jeg at det ville ta slutt etterhvert. Jeg tippet 2 år.Nå har det gått litt over ett år, og har nettopp blitt foratlt at han hadde flyttet i fra henne.

Tilbake sitter sikkert en ulykkelig ex-kone, og to skilsmissebarn.

Jeg tror sannelig ikke mannen har det noe godt heller. Hva den ondskapsfulle elskerinnen tenker vet jeg ikke, men sannsynligvis tenker hun ikke i det hele tatt.

Du har helt rett. Jeg tenker overhodet ikke.

Det kan du vel kanskje også se?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du har helt rett. Jeg tenker overhodet ikke.

Det kan du vel kanskje også se?

Eller du bare er en av disse såkalte trollene her inne.

Gjest Sløv elskerinne
Skrevet

Eller du bare er en av disse såkalte trollene her inne.

Hva mener du?

Neida, jeg er seriøs bruker. Blir bare animert av svarene dine.

Du ser vel at jeg tenker, siden jeg spør.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva mener du?

Neida, jeg er seriøs bruker. Blir bare animert av svarene dine.

Du ser vel at jeg tenker, siden jeg spør.

Men da håper jeg at jeg ga deg noe mer å tenke på.

Skrevet

Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor du skal fortelle dette til dama hans - hvis det er slik at også hun har en elsker, så bryr hun seg neppe? Eller?

Og som de andre sier - tror du virkelig på at han ikke får sex hjemme er du mer naiv enn godt er...

Hva vil du gjøre om han går fra kona? Vil du ha en mann som er utro?

Skrevet

Jeg vil ikke komme med en moralpreken men tror du virkelig på det han forteller? Da er du sannelig mer naiv enn det som er akseptabelt.

Jeg skjønner jo at du er forelsket og svever på en lyserød sky men sannsynligheten for at du er noe mer enn et bra nummer for han i ny og ne er liten. Hadde han vært forelsket så hadde han forlatt kona for lenge siden. Du er antagelig et lite tidsfordriv for ham når han er i nærheten.

Finn deg en annen, han her vil bare gi deg problemer i lengden.

Skrevet

Uffda.

Nei, syns ikke du bør hinte til hun dama noe som helst. Kos deg med elskeren når du har muligheten, eller gi faen i hele opplegget. 'ordne det til' er bare kjipt.

Gjest uvitendumkone
Skrevet

Jeg er også en "uviten" kone som sitter hjemme med barna mens min mann bedrar meg.Jeg VET han gjør det,men har rett og slett ikke overskudd til å ta den oppvasken nå..Jeg tror vel også dette forholdet hans vil gå over snart..Han vet ikke at jeg vet!Tror han føler seg smart.

Men jeg håper inderlig at hans elskerinne sparer meg for detaljene!!

mil1365380270
Skrevet

Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor du skal fortelle dette til dama hans - hvis det er slik at også hun har en elsker, så bryr hun seg neppe? Eller?

Og som de andre sier - tror du virkelig på at han ikke får sex hjemme er du mer naiv enn godt er...

Hva vil du gjøre om han går fra kona? Vil du ha en mann som er utro?

Han blir sikkert kjempelettet fordi han ikke tenkte på å si det selv, og i ren, overstrømmende takknemlighet, kommer han henne løpende i møte, og de lever i sus og dus resten av livet ;-)

Skrevet

Han blir sikkert kjempelettet fordi han ikke tenkte på å si det selv, og i ren, overstrømmende takknemlighet, kommer han henne løpende i møte, og de lever i sus og dus resten av livet ;-)

Jau, en slik man må jo være drømmen! Eller...

Skrevet

Nå er det jo ikke sikkert du skal ta det for "god fisk" når han sier at han ikke har noe sex med dama si.. Mange har blitt lurt før deg, det viser seg ofte at de har et helt vanlig, godt forhold til henne på hjemmebane, i tillegg til litt vilter sex med ei på si..

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Fysj, tro på julenissen, voksne mennesket! :-)

Gjest min mening om den saken
Skrevet

Det er riktig mange menn som kommer nordfra og vestfra og østfra og sørfra som ønsker å ha det som elskeren din. De kommer hit av og til pga. business og akk så deilig å ha en elskerinne å gå til. På hjemmebane lever de helt normalt.

At du er den deiligste håper jeg at du forstår at det er mange kvinner som har hørt før. Like deilig hver eneste gang å høre det, og det er en del av gamet.

Å si det til kona hans for å få han til deg er vanvidd. Hvis han ikke kan gjøre opp for seg selv så kan ikke du gjøre det.

Hvis du synes situasjonen er grei som den er med deilig sex så fortsetter du. Hvis ikke så avslutter du og finner deg en som ikke er gift.

La han ta ansvar for sitt eget liv og du tar ansvar for ditt. Du velger om du vil bruke livet ditt på slikt dobbelspill, og du velger bare for deg.

Gjest Sløv elskerinne
Skrevet

Men da håper jeg at jeg ga deg noe mer å tenke på.

Jeg har vanskelig for å ta meninger som folk har, alvorlig. Når de kommer med personangrep først, og det de mener er konstruktiv tilbakemelding til slutt.

Strategien var ikke helt god.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har vanskelig for å ta meninger som folk har, alvorlig. Når de kommer med personangrep først, og det de mener er konstruktiv tilbakemelding til slutt.

Strategien var ikke helt god.

Hvis du har vanskelig for å ta meninger folk har på alvor, da lurer jeg på hvorfor du spør.

Hvis du ikke hadde forventet sterke reaksjoner, etter et slikt spørsmål, så tror jeg nesten Hildegard har rett i at du må være dummere enn ei ku.

Jeg kan ikke skjønne folk som vil ødelegge for unger på den måten jeg. Sorry, men jeg har så forbasket vanskelig for å skjønne det.

For det er ungene jeg først og fremst tenker på her.

Forferdelig at de skal lide for voksnes behov for hevn.

Men du har kanskje ikke barn selv du?

Gjest Sløv elskerinne
Skrevet

Hvis du har vanskelig for å ta meninger folk har på alvor, da lurer jeg på hvorfor du spør.

Hvis du ikke hadde forventet sterke reaksjoner, etter et slikt spørsmål, så tror jeg nesten Hildegard har rett i at du må være dummere enn ei ku.

Jeg kan ikke skjønne folk som vil ødelegge for unger på den måten jeg. Sorry, men jeg har så forbasket vanskelig for å skjønne det.

For det er ungene jeg først og fremst tenker på her.

Forferdelig at de skal lide for voksnes behov for hevn.

Men du har kanskje ikke barn selv du?

Har nok barn selv, skjønner du.

Beklager ikke at jeg delte tankene mine med deg, og andre her.

Men jeg beklager derimot at det gikk sånn innpå deg!

Skrevet

"Han har dame og et to år gammelt barn, på hjemmebane. Men, han får ikke sex der. Og han syns jeg er den deiligste. Og det er gjensidig.

Grunnen til at han holder ut, er at barnet er limet i forholdet."

Oh my God - du er fakstisk _litt_ mer naiv enn sunt er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...