Gå til innhold

Har så lyst......

Anbefalte innlegg

Gjest Sløv elskerinne
Skrevet

"Han har dame og et to år gammelt barn, på hjemmebane. Men, han får ikke sex der. Og han syns jeg er den deiligste. Og det er gjensidig.

Grunnen til at han holder ut, er at barnet er limet i forholdet."

Oh my God - du er fakstisk _litt_ mer naiv enn sunt er.

Og du har kommentert bare en brøkdel av saken, og aldri vært i mine sko.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

4

• muriel

3

• Goliath

3

• bugge -jenta

2

Skrevet

Og du har kommentert bare en brøkdel av saken, og aldri vært i mine sko.

Nei, jeg har ikke - og kommer aldri til å havne i dine sko, tro du meg.

Derimot har jeg sitert deg direkte. OG jeg har vært i samme sko som kjerringa hans - gift med en idiot som gikk bak ryggen min, sammen med et godt utvalg lettlurte høns som også trodde at (sitat): "han får ikke sex der. Og han syns jeg er den deiligste."

Og i og med at eks'en min (i likhet med drømmemannen din) ikke var mannfolk nok til å opptre ærlig og redelig, så kanskje du faktisk bare skulle gi dama hans "et hint" som du kaller det.

Kanskje hun da blir i stand til å komme seg bort fra ham og finne seg en _mann_ isteden.

Gjest deiligst.no
Skrevet

Den deiligste - er ikke vil alle det?

Gjest Sløv elskerinne
Skrevet

Nei, jeg har ikke - og kommer aldri til å havne i dine sko, tro du meg.

Derimot har jeg sitert deg direkte. OG jeg har vært i samme sko som kjerringa hans - gift med en idiot som gikk bak ryggen min, sammen med et godt utvalg lettlurte høns som også trodde at (sitat): "han får ikke sex der. Og han syns jeg er den deiligste."

Og i og med at eks'en min (i likhet med drømmemannen din) ikke var mannfolk nok til å opptre ærlig og redelig, så kanskje du faktisk bare skulle gi dama hans "et hint" som du kaller det.

Kanskje hun da blir i stand til å komme seg bort fra ham og finne seg en _mann_ isteden.

Det er faktisk det jeg vurderer også. Gi henne et "hint".

bugge -jenta
Skrevet

Jeg er kanskje vel moralsk her, men jeg synes en skal holde seg langt unna menn som er bundet til et annet menneske og som har barn.

Man kan fraskrive seg ansvar lett som bare det, men jeg synes ikke det er riktig. Forelskelser går over når de ikke får næring, koble inn fornuften og finn deg en som er ledig på markedet.

Eller vent til han er ledig , så får du se hvor lang tid det går...

Men vil du satse på en som du vet driver på med ei anna slik som han gjør?

Skjønner det ikke er lett når følelsene er sterke, selv om det i utgangspunktet kanskje mest dreier seg om sex, men det er mitt råd.

Gjest Sløv elskerinne
Skrevet

Jeg er kanskje vel moralsk her, men jeg synes en skal holde seg langt unna menn som er bundet til et annet menneske og som har barn.

Man kan fraskrive seg ansvar lett som bare det, men jeg synes ikke det er riktig. Forelskelser går over når de ikke får næring, koble inn fornuften og finn deg en som er ledig på markedet.

Eller vent til han er ledig , så får du se hvor lang tid det går...

Men vil du satse på en som du vet driver på med ei anna slik som han gjør?

Skjønner det ikke er lett når følelsene er sterke, selv om det i utgangspunktet kanskje mest dreier seg om sex, men det er mitt råd.

Syns du gir meg et fornuftig og godt svar jeg*s*

Nei, det er nok ikke den mannen jeg vil ha. Forsøker å bli "kvitt" han, men det er ikke så enkelt. Føler meg litt "fanget" på en måte..

bugge -jenta
Skrevet

Syns du gir meg et fornuftig og godt svar jeg*s*

Nei, det er nok ikke den mannen jeg vil ha. Forsøker å bli "kvitt" han, men det er ikke så enkelt. Føler meg litt "fanget" på en måte..

Vet du, jeg har ikke vært i din situasjon, så jeg har ikke selv opplevd dette. Men jeg tror likevel at dette er blant de situasjonene som kan synes så vanskelige og kanskje umulige ut når en står midt oppe i det.MEN;

Kanskje får en seg en overraskelse hvis en tar et valg og bryter. Jeg tror det er mange som får oppleve det slik.

Men da må en nok gjøre det definitivt og klart for han du bryter med, for det er mange historier om hvordan enkelte menn da begynner å snakke om at det er et tidsspørsmål før de bryter ut osv.

Ting er ikke svart/hvitt. Han kan godt bry seg om deg på sitt vis. Men er han en god mann for en kvinne? Han er det i hvertfall ikke for sin kone, og heller ikke for deg. Han tenker nok mest på seg selv, selv om han kanskje ikke engang er klar over det selv.

Jeg tror at det går lettere å bryte med ham enn du tror. For å være litt seriøs;Vi mennesker har ofte en ufattelig evne til å leve videre, etter samlivsbrudd, dødsfall, kriser. Det forundrer meg ofte å se dette. Du er nok blant dem du også, og du må bare prøve for å få se det. Smerte blir det, men den går over.

Lykke til, og vennlig hilsen bugge.

Husk at det er vanskelig å finne noen du kan satse på så lenge du lar denne mannen oppta din energi. Og de fleste av oss ønsker noe mer enn bare god sex i lengden. selv om det også er viktig for de fleste.

Du kan heller aldri glemme det faktum at har han vært utro med deg, er det ikke usannsynlig at du blir den forsmådde en gang, om han skulle bryte ut og satse på deg.

Det er en god regel at folk er ferdige med et forhold før de begynner på et nytt. Av en hel rekke årsaker.

Gjest Ikke fullt så sløv nå..
Skrevet

Vet du, jeg har ikke vært i din situasjon, så jeg har ikke selv opplevd dette. Men jeg tror likevel at dette er blant de situasjonene som kan synes så vanskelige og kanskje umulige ut når en står midt oppe i det.MEN;

Kanskje får en seg en overraskelse hvis en tar et valg og bryter. Jeg tror det er mange som får oppleve det slik.

Men da må en nok gjøre det definitivt og klart for han du bryter med, for det er mange historier om hvordan enkelte menn da begynner å snakke om at det er et tidsspørsmål før de bryter ut osv.

Ting er ikke svart/hvitt. Han kan godt bry seg om deg på sitt vis. Men er han en god mann for en kvinne? Han er det i hvertfall ikke for sin kone, og heller ikke for deg. Han tenker nok mest på seg selv, selv om han kanskje ikke engang er klar over det selv.

Jeg tror at det går lettere å bryte med ham enn du tror. For å være litt seriøs;Vi mennesker har ofte en ufattelig evne til å leve videre, etter samlivsbrudd, dødsfall, kriser. Det forundrer meg ofte å se dette. Du er nok blant dem du også, og du må bare prøve for å få se det. Smerte blir det, men den går over.

Lykke til, og vennlig hilsen bugge.

Husk at det er vanskelig å finne noen du kan satse på så lenge du lar denne mannen oppta din energi. Og de fleste av oss ønsker noe mer enn bare god sex i lengden. selv om det også er viktig for de fleste.

Du kan heller aldri glemme det faktum at har han vært utro med deg, er det ikke usannsynlig at du blir den forsmådde en gang, om han skulle bryte ut og satse på deg.

Det er en god regel at folk er ferdige med et forhold før de begynner på et nytt. Av en hel rekke årsaker.

Nå har jeg lenge fått "pepper" både i bøtter og spann. Endelig kom det et fornuftig innlegg, jeg skal legge meg på hjertet.

Jeg kommer nok til å kutte umiddelbart. Fikk følelsen av "the end" siste gang jeg traff ham, og tror tidspunktet er inne for å kutte alle bånd.

Ja, det blir hardt, men det er sant som du sier. Min energi har dreid seg for lenge om denne personen, og kanskje har jeg gått glipp av noen "prinser" i mellomtiden.

Jeg blir glad når jeg får slike svar som dine "bugge". Du setter iallfall ting på plass i det kaotiske hodet mitt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har nok barn selv, skjønner du.

Beklager ikke at jeg delte tankene mine med deg, og andre her.

Men jeg beklager derimot at det gikk sånn innpå deg!

Med tanke på barna, så går slike ting innpå. Ja, så du har rett.

Men hvis du ymtet frempå at jeg har opplevd noe lignende, så nei heldigvis ikke enda.

Skrevet

Det er faktisk det jeg vurderer også. Gi henne et "hint".

Det beste hadde selvsagt vært om du hadde rygg til å holde deg for god til å rote med andres menn.

Men med tanke på meg selv, som til og med gikk hen og fikk et barn samtidig som barnefaren knullet "den deiligste" - så hadde jeg foretrukket å vite hva som foregikk, framfor å gå her som en lykkelig idiot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...