Gå til innhold

Dagens post

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sjokolade.

Hotell Rwanda.

Iron Maiden - The Early Years (5 timer).

Sopranos Sesong 5.

Oh baby!

Skrevet

Skrive kode.

Skrive mer kode.

Og enda litt.

Handle øl.

Hente funnet katt.

Øl.

Tombraider.

Øl.

Sea of Love.

Øl.

Øl.

Øl.

"................................"

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hvis du trekker fra sjokoladen så var det en ereksjonsframkallende liste du hadde der, gitt :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skrive kode.

Skrive mer kode.

Og enda litt.

Handle øl.

Hente funnet katt.

Øl.

Tombraider.

Øl.

Sea of Love.

Øl.

Øl.

Øl.

"................................"

Det med øl høres egentlig fornuftig ut!

Ferie har jeg og...

Utrolig hvordan feriemodus man blir i når man har ferie. Har ingen viktige gjøremål i dag, men likevel vet jeg ikke om jeg "får tid" (eventuelt orker...) å stikke ned på treninga en tur. I går var det så vidt jeg klarte det da også. Jobber jeg går det som en lek.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du trekker fra sjokoladen så var det en ereksjonsframkallende liste du hadde der, gitt :)

Jeg så Sjokolade for noen år siden, og husker jeg likte den. Men jeg husker egentlig ikke hva den handler om.

Vet bare at jeg bestilte Sopranos fra Platekompaniet, og at Sjokolade bare kostet 59 kroner og er med Johnny Depp - som aldri spiller i en dårlig film.

Skrevet

Tørkede aprikoser

finne en tekst

intervjue er kæll

Tørkede aprikoser

Kjøre

Tørkede aprikoser

vann

staver

wash & go

DOL

puta

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Jeg så Sjokolade for noen år siden, og husker jeg likte den. Men jeg husker egentlig ikke hva den handler om.

Vet bare at jeg bestilte Sopranos fra Platekompaniet, og at Sjokolade bare kostet 59 kroner og er med Johnny Depp - som aldri spiller i en dårlig film.

Åh! det var _filmen_ Sjokolade? da kan den få plass på lista igjen :) Jeg tenkte på godteri, jeg :) tenkte nok det var litt rart å få sånt i posten, ja *lol*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tørkede aprikoser

finne en tekst

intervjue er kæll

Tørkede aprikoser

Kjøre

Tørkede aprikoser

vann

staver

wash & go

DOL

puta

Jeg skjønner ingenting, jeg.

Her ramser jeg opp hva postkassa inneholdt i dag, og alle tror åpenbart at jeg skrev noe om dagens gjøremål.

Akkurat som om jeg startet dagen med en sjokis, skal til å ta inn på et hotell som heter Rwanda fordi jeg skal på Iron Maiden konsert der sammen med Tony Soprano. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh! det var _filmen_ Sjokolade? da kan den få plass på lista igjen :) Jeg tenkte på godteri, jeg :) tenkte nok det var litt rart å få sånt i posten, ja *lol*

Du er åpenbart ikke den eneste som trodde det. :)

Skrevet

Det med øl høres egentlig fornuftig ut!

Ferie har jeg og...

Utrolig hvordan feriemodus man blir i når man har ferie. Har ingen viktige gjøremål i dag, men likevel vet jeg ikke om jeg "får tid" (eventuelt orker...) å stikke ned på treninga en tur. I går var det så vidt jeg klarte det da også. Jobber jeg går det som en lek.

Ja, det er rart hvordan feriemodusen har lett for å bli total, på alle områder :-)

"...................................."

Mary Poppins
Skrevet

Her ramser jeg opp hva postkassa inneholdt i dag, og alle tror åpenbart at jeg skrev noe om dagens gjøremål.

Akkurat som om jeg startet dagen med en sjokis, skal til å ta inn på et hotell som heter Rwanda fordi jeg skal på Iron Maiden konsert der sammen med Tony Soprano. :)

*lol*

Skrevet

Ja, skal du ikke det da? hehe

Skrevet

LIker du den ikke så send den hit! )

Skrevet

Jeg kan bli med å se Sjokolade, men etter den stikker jeg. :o)

Maiden og Sopranos er ikke helt min greie.

hare1365380455
Skrevet

Du er åpenbart ikke den eneste som trodde det. :)

Jeg trodde faktisk også at du hadde fått sjokolade i posten...:)

Skrevet

:( og atter :( sjokolade sa du? og sopranos? i love it. klarte å ikke få med meg hotel rwanda. så der kom enda en :(

min post var som følger: semesteravgift på 720, en eller annen regning og en regning til, og så.....åja! pakke med postoppkrav. kjip post med andre ord.

ShitDiddelyDo
Skrevet

:( og atter :( sjokolade sa du? og sopranos? i love it. klarte å ikke få med meg hotel rwanda. så der kom enda en :(

min post var som følger: semesteravgift på 720, en eller annen regning og en regning til, og så.....åja! pakke med postoppkrav. kjip post med andre ord.

Så Hotell Rwanda for litt siden, og den var faen meg sterk!

Skrevet

Så Hotell Rwanda for litt siden, og den var faen meg sterk!

ja har hørt det....skulle faktisk ha den istedetfor undervisning i "bistand og konflikt" grunnet det at den visstnok gir en utrolig virkelighetsnær skildring av konflikten. men tror du ikke jeg klarte å glemme det?jo mer jeg studerer jo mer gullfisk blir jeg. plopp plopp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...