ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Sjokolade. Hotell Rwanda. Iron Maiden - The Early Years (5 timer). Sopranos Sesong 5. Oh baby! 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Skrive kode. Skrive mer kode. Og enda litt. Handle øl. Hente funnet katt. Øl. Tombraider. Øl. Sea of Love. Øl. Øl. Øl. "................................" 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis du trekker fra sjokoladen så var det en ereksjonsframkallende liste du hadde der, gitt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Skrive kode. Skrive mer kode. Og enda litt. Handle øl. Hente funnet katt. Øl. Tombraider. Øl. Sea of Love. Øl. Øl. Øl. "................................" Det med øl høres egentlig fornuftig ut! Ferie har jeg og... Utrolig hvordan feriemodus man blir i når man har ferie. Har ingen viktige gjøremål i dag, men likevel vet jeg ikke om jeg "får tid" (eventuelt orker...) å stikke ned på treninga en tur. I går var det så vidt jeg klarte det da også. Jobber jeg går det som en lek. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Hvis du trekker fra sjokoladen så var det en ereksjonsframkallende liste du hadde der, gitt Jeg så Sjokolade for noen år siden, og husker jeg likte den. Men jeg husker egentlig ikke hva den handler om. Vet bare at jeg bestilte Sopranos fra Platekompaniet, og at Sjokolade bare kostet 59 kroner og er med Johnny Depp - som aldri spiller i en dårlig film. 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tørkede aprikoser finne en tekst intervjue er kæll Tørkede aprikoser Kjøre Tørkede aprikoser vann staver wash & go DOL puta 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg så Sjokolade for noen år siden, og husker jeg likte den. Men jeg husker egentlig ikke hva den handler om. Vet bare at jeg bestilte Sopranos fra Platekompaniet, og at Sjokolade bare kostet 59 kroner og er med Johnny Depp - som aldri spiller i en dårlig film. Åh! det var _filmen_ Sjokolade? da kan den få plass på lista igjen Jeg tenkte på godteri, jeg tenkte nok det var litt rart å få sånt i posten, ja *lol* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Tørkede aprikoser finne en tekst intervjue er kæll Tørkede aprikoser Kjøre Tørkede aprikoser vann staver wash & go DOL puta Jeg skjønner ingenting, jeg. Her ramser jeg opp hva postkassa inneholdt i dag, og alle tror åpenbart at jeg skrev noe om dagens gjøremål. Akkurat som om jeg startet dagen med en sjokis, skal til å ta inn på et hotell som heter Rwanda fordi jeg skal på Iron Maiden konsert der sammen med Tony Soprano. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Åh! det var _filmen_ Sjokolade? da kan den få plass på lista igjen Jeg tenkte på godteri, jeg tenkte nok det var litt rart å få sånt i posten, ja *lol* Du er åpenbart ikke den eneste som trodde det. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Det med øl høres egentlig fornuftig ut! Ferie har jeg og... Utrolig hvordan feriemodus man blir i når man har ferie. Har ingen viktige gjøremål i dag, men likevel vet jeg ikke om jeg "får tid" (eventuelt orker...) å stikke ned på treninga en tur. I går var det så vidt jeg klarte det da også. Jobber jeg går det som en lek. Ja, det er rart hvordan feriemodusen har lett for å bli total, på alle områder :-) "...................................." 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg skjønner ingenting, jeg. Her ramser jeg opp hva postkassa inneholdt i dag, og alle tror åpenbart at jeg skrev noe om dagens gjøremål. Akkurat som om jeg startet dagen med en sjokis, skal til å ta inn på et hotell som heter Rwanda fordi jeg skal på Iron Maiden konsert der sammen med Tony Soprano. *lol* 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg skjønner ingenting, jeg. Her ramser jeg opp hva postkassa inneholdt i dag, og alle tror åpenbart at jeg skrev noe om dagens gjøremål. Akkurat som om jeg startet dagen med en sjokis, skal til å ta inn på et hotell som heter Rwanda fordi jeg skal på Iron Maiden konsert der sammen med Tony Soprano. Ja, skal du ikke det da? hehe 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg så Sjokolade for noen år siden, og husker jeg likte den. Men jeg husker egentlig ikke hva den handler om. Vet bare at jeg bestilte Sopranos fra Platekompaniet, og at Sjokolade bare kostet 59 kroner og er med Johnny Depp - som aldri spiller i en dårlig film. LIker du den ikke så send den hit! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg kan bli med å se Sjokolade, men etter den stikker jeg. ) Maiden og Sopranos er ikke helt min greie. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du er åpenbart ikke den eneste som trodde det. Jeg trodde faktisk også at du hadde fått sjokolade i posten... 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 og atter sjokolade sa du? og sopranos? i love it. klarte å ikke få med meg hotel rwanda. så der kom enda en min post var som følger: semesteravgift på 720, en eller annen regning og en regning til, og så.....åja! pakke med postoppkrav. kjip post med andre ord. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 og atter sjokolade sa du? og sopranos? i love it. klarte å ikke få med meg hotel rwanda. så der kom enda en min post var som følger: semesteravgift på 720, en eller annen regning og en regning til, og så.....åja! pakke med postoppkrav. kjip post med andre ord. Så Hotell Rwanda for litt siden, og den var faen meg sterk! 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Så Hotell Rwanda for litt siden, og den var faen meg sterk! ja har hørt det....skulle faktisk ha den istedetfor undervisning i "bistand og konflikt" grunnet det at den visstnok gir en utrolig virkelighetsnær skildring av konflikten. men tror du ikke jeg klarte å glemme det?jo mer jeg studerer jo mer gullfisk blir jeg. plopp plopp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.