Gjest Dolly24 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Endelig viste testen det jeg ville at den skulle; POSITIVT!!Endelig er jeg blitt gravid etter 6 måneders prøving..Måtte ta 2 tester for å være sikker på at det var sant..Er vel rundt 5 uker på vei nå.. Etter en bok jeg har er termin 6.april.Jeg har vært helt fjern i hele dag og rett og slett sjokkert,og det har ikke helt gått opp for meg enda..Lykke til dere andre!Ikke gi opp!Det hadde jeg nesten gjort.. 0 Siter
stressika1365380885 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Gratulerer!!!!Gratulerer!!!! Gratulerer!!!! Hadde du mistanke om det før IKM? Symptomer nå? 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 GRATULERER:) Kjempe koselig å høre! Masse masse lykke til resten av svangerskapet:) 0 Siter
@håpende@ Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Så utrolig bra! Jeg er kjempe misunnelig =) Nå får du bare nyte tiden.. 0 Siter
Gjest Dolly24 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Gratulerer!!!!Gratulerer!!!! Gratulerer!!!! Hadde du mistanke om det før IKM? Symptomer nå? Jeg hadde faktisk mes-symptomer ca. 1uke før forventet mens og dagen før forventet mens..Jeg tror jeg var på do 5 ganger fra 6 til 15 for jeg hadde følelsen av at den kom hver gang,men ingenting skjedde..Jeg ventet fortsatt på mensen de neste dagene, men den kom ikke og jeg bruker å ha ganske regelmessige sykluser,så jeg synes det var rart.. Tok en test i dagtidlig og den var klar positiv..Ikke merket annet enn at jeg er veldig trøtt og liit små kvalm til tider.. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Gratulerer! Det er en deilig følelse med positiv test 0 Siter
Gjest Dolly24 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg hadde faktisk mes-symptomer ca. 1uke før forventet mens og dagen før forventet mens..Jeg tror jeg var på do 5 ganger fra 6 til 15 for jeg hadde følelsen av at den kom hver gang,men ingenting skjedde..Jeg ventet fortsatt på mensen de neste dagene, men den kom ikke og jeg bruker å ha ganske regelmessige sykluser,så jeg synes det var rart.. Tok en test i dagtidlig og den var klar positiv..Ikke merket annet enn at jeg er veldig trøtt og liit små kvalm til tider.. Tusen takk for alle gratulasjoner!! 0 Siter
Pastella Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Gratulerer så masse! Lykke til med graviditeten!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.