Gå til innhold

Fotball-Rises telefonnummer?

Gjest Ekstremt blond - og singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKKE fått SMS'en fra Jon Arne Rise, og det er jeg egentlig litt skuffet over.

Tenkte derfor at jeg skulle gjøre han oppmerksom på det - er faktisk klar for en date - men hvor i all verden skal jeg finne telefonnummeret hans?

Skrevet

Kanskje du burde begynne med å stave etternavnet hans riktig.....? Riise. Med to i-er altså. Skjønner det er vanskelig for blondiner, altså....;)

Skrevet

Kanskje du burde begynne med å stave etternavnet hans riktig.....? Riise. Med to i-er altså. Skjønner det er vanskelig for blondiner, altså....;)

Sukk, gresstrå med bare 2 s'er, Riise med to i'er - nei, det er ikke lett å være blond!

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Du kan jo prøve å spørre mor Berit om hun vil gi deg det, hun finner du i telefonkatalogen på nett ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, et morsomt stønt.

Enda morsommere er det at fyren har prøvd seg på Mona Grudt også. Det står i adresseavisa.

Det skal vel godt gjøres å ikke vite at den dama er veldig gift, og ikke minst 10 år eldre enn fyren.

Han var en Askeladden i sitt eget kongerike, men manglet en prinsesse, hadde han skrevet til henne. :)

Skrevet

Enda morsommere er det at fyren har prøvd seg på Mona Grudt også. Det står i adresseavisa.

Det skal vel godt gjøres å ikke vite at den dama er veldig gift, og ikke minst 10 år eldre enn fyren.

Han var en Askeladden i sitt eget kongerike, men manglet en prinsesse, hadde han skrevet til henne. :)

*flire*

Skrevet

Fyren har åpenbart ikke spart på klisjeene. Kanskje han går med en skjult forfatter i magen eller noe sånt? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fyren har åpenbart ikke spart på klisjeene. Kanskje han går med en skjult forfatter i magen eller noe sånt? ;)

Nja... i så fall vil forlagets korrekturlesere gå en hard høst i møte. :)

Skrevet

Nja... i så fall vil forlagets korrekturlesere gå en hard høst i møte. :)

Hehe :)

Skrevet

Nå tror jeg ikke han har tenkt mye på om de er opptatte eller ei. Vil tro han benytter sin status for det det er verdt for tiden, og han har sikkert fått respons også fra en del av disse damene også. Men patetisk er det jo, selv om familien Riise mener at andre som omtaler dette er patetiske.

Skrevet

I VG stod det at han hadde sendt første melding til henne allerede i 2003.

Dersom sladderhukommelsen min stemmer, så var han både forlovet og pappa på den tiden.

Ikke mindre enn imponerende.

Skrevet

I VG stod det at han hadde sendt første melding til henne allerede i 2003.

Dersom sladderhukommelsen min stemmer, så var han både forlovet og pappa på den tiden.

Ikke mindre enn imponerende.

Kanskje ikke helt uten sammenheng med skilsmissen dette...

Skrevet

Kanskje ikke helt uten sammenheng med skilsmissen dette...

Hehe, kanskje ikke. Det var litt av et kupp hun gjorde, eksfru Riise.

Ryktene forteller at han også var fysisk utro, leeeeenge, også før bryllupet og helt frem til separasjonen. Men rykter er jo rykter, en kan aldri vite. Men fyren er jo troendes til det. Hehe.

Jeg blir underholdt jeg. La ham sjekke litt til, så har vi noe å le av.

Skrevet

Hehe, kanskje ikke. Det var litt av et kupp hun gjorde, eksfru Riise.

Ryktene forteller at han også var fysisk utro, leeeeenge, også før bryllupet og helt frem til separasjonen. Men rykter er jo rykter, en kan aldri vite. Men fyren er jo troendes til det. Hehe.

Jeg blir underholdt jeg. La ham sjekke litt til, så har vi noe å le av.

Ja, han får jo bare holde på. Bare så synd på eksen, men særlig barnet. Ikke så gøy å skulle forklare hvorfor det er bilde av pappa utenpå avisen med en bimbo i hver armkrok. Og særlig ikke når det stadig gjentar seg...

Gjest printa
Skrevet

Ja, han får jo bare holde på. Bare så synd på eksen, men særlig barnet. Ikke så gøy å skulle forklare hvorfor det er bilde av pappa utenpå avisen med en bimbo i hver armkrok. Og særlig ikke når det stadig gjentar seg...

Hvorfor så synd på x`n.

Hun gifta seg jo med han, og var nok slik bare et godt supplement, til den ellers så oppskrytte "nissen".

Høh, synd på dame, det dummeste jeg har hørt.

Hun visste godt hva hun gikk til. Og det kan tenkes hun har akkurat samme atferd både på hjemme og bortebane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...