Gå til innhold

Fotball-Rises telefonnummer?

Gjest Ekstremt blond - og singel

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hahahahaha, genial link.

c",)

Det beste er vel at det er en del sannhet i den "humor"artikkelen :P

Skrevet

Hvorfor så synd på x`n.

Hun gifta seg jo med han, og var nok slik bare et godt supplement, til den ellers så oppskrytte "nissen".

Høh, synd på dame, det dummeste jeg har hørt.

Hun visste godt hva hun gikk til. Og det kan tenkes hun har akkurat samme atferd både på hjemme og bortebane.

Som jeg skrev, så var det særlig ift. barnet jeg mente. Ikke fordi han var utro, men fordi han holder på som han gjør, og ikke klarer unngå det ene pinlige presseoppslaget etter det andre. Ikke så veldig ålreit for eksen å skulle forklare alt det til en unge som selvsagt stadig blir eldre og får med seg mer og mer.

Gjest printa
Skrevet

Som jeg skrev, så var det særlig ift. barnet jeg mente. Ikke fordi han var utro, men fordi han holder på som han gjør, og ikke klarer unngå det ene pinlige presseoppslaget etter det andre. Ikke så veldig ålreit for eksen å skulle forklare alt det til en unge som selvsagt stadig blir eldre og får med seg mer og mer.

Skjønner;-)

Jeg tror bare ikke at mor er så mye bedre enn Riise. Hun har også noe å forsvare overfor barnet.

Og ja, Riise er en rampegutt, som liker å være i rampelyset. Og selvfølgelig koser media seg bare verre med det.

Men vi er enig om at verre PR kåt mann, skal man lete lenge etter. Og ikke for å snakke om MorRiise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...