Gå til innhold

Diabetesarmbånd

Anbefalte innlegg

Gjest diabetesarmbånd
Skrevet

Nå kan man kjøpe silikonarmbånd til inntekt for diabetesforskning også.

Kjempegreit å kjøpe rett fra nettsiden til Diabetesforbundet. Da er man i tillegg sikret at pengene går direkte til saken. Det er jo utrolig mange som selger slike støttebånd, og det er neimen ikke lett å vite at pengene går til saken.

http://www.diabetes.no/index.asp?id=36779

Skrevet

Synes det går litt inflasjon i disse armbåndene nå...

Snart må de begynne å henge opp noen plansjer med bilder rundt om så vi kan se hva folk driver og støtter og brifer med. ;)

Skrevet

Har bestilt to, imotsetning til freya så synes jeg det er flott at slike støttearmbånd er så in for tida:)

Skrevet

Har bestilt to, imotsetning til freya så synes jeg det er flott at slike støttearmbånd er så in for tida:)

Det er jo så klart flott at folk vil støtte de ulike sakene, men jeg føler at det på en måte blir å skryte litt av hvor flink og snill man er. Tenk på dem som har støttet f.eks. kreftsaken i årevis før disse gule armbåndene ble på moten, de har jo ikke fnugg av "bevis" på hvor nestekjærlige de er. ;)

Skrevet

Det er jo så klart flott at folk vil støtte de ulike sakene, men jeg føler at det på en måte blir å skryte litt av hvor flink og snill man er. Tenk på dem som har støttet f.eks. kreftsaken i årevis før disse gule armbåndene ble på moten, de har jo ikke fnugg av "bevis" på hvor nestekjærlige de er. ;)

Ja, men poenget er jo at det kommer flere penger inn til kreft, aids, diabetes, mobbing etc - og det er etter min mening det viktigste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...