amber sun Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Kom igjen, vi trenger masse forslag til hundenavn til begge kjønn, så vi har noe å velge i! Premie for beste forslag er...tja, hva skal vi si, ære og berømmelse på dol. ;-D 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Gneldra og Røyter'n *mobbe* *rekker tunge* ;-p 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 *rekker tunge* ;-p He-he! Er nok litt fordomsfull når de gjelder de hundene der. Men så har jeg aldri kjent en heller. Hos meg kommer den under Dachs på ønskelisten ;-) Hvis jeg skulle ha en så liten hund, hadde jeg kjøt meg en Cavalier King Charles Spaniel kanskje.... Men den blir sikkert kjempefin, og elsket over alt på jord av hele familien :-) 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Loppeskinnet? Glefs? Rabies? T-bone? 0 Siter
Freya Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg har et supert hundenavn, men det sier jeg ikke... Skal bruke det SHØL! 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Loppeskinnet? Glefs? Rabies? T-bone? Leif deg nå hjem og vogg du 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg har et supert hundenavn, men det sier jeg ikke... Skal bruke det SHØL! hehe det skjønner jeg Freya. Vi har noen forslag allerede da, men det er alltid bra med flere. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Kjenner jeg dol rett kommer du til å få ganske mange morsomme forslag:) Men for å gi deg noen litt mere seriøse også; Er det han hund: Mikado, Kismet Er det hun hund: Mya, Disney En vennine av meg fikk seg hund for litt siden og kalte den google, hehe den var ikke så dum Gratulerer forresten med hund avgjørelsen! :0) 0 Siter
Freya Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 hehe det skjønner jeg Freya. Vi har noen forslag allerede da, men det er alltid bra med flere. Andre forslag: Trygve, Passopp, Biffen, Sir Lancelot, Karo, Ziko, Laffen, Rita, Bessie, Marilyn Monroe. 0 Siter
Gjest har katt Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Søskenbarnet mitt har en hund som heter Tyson. Før hadde hun en som het Kiwa. 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Leif deg nå hjem og vogg du Moskva-Marit? Kebab? Perro? (Hund på spansk) Ladrido? (Hundeglam på spansk) Taxi? Frikk? Frakk? Bubbles? Stalin? 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jo: naboen har to jeg har døpt til Drit og Dra. Det er et syn å se fyren henge etter som et slips og samtidig prøve å plukke bæsj. Særlig i øsende regnvær. Maken til banning da gitt. Han lurte på en gang om ikke jeg "tilfeldigvis" kunne kjøre over dem? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Kan det bli noe annet enn Ruslebiffen? ;o) 0 Siter
Gjest Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 abel, ajax, barsk, beauty, cindy, cæsar, dean, dina, elvis, ella, flint, fia, goliat, gerd, hector, helse, iq, inny, joffen, jano, kia, king, loffen, lara, narissa, nero, omo, ona, pass-opp, petra, reset, rudy, sofus, sandy, tinky, turbo, uno, ussy, vovsen, venus, yankey 0 Siter
Gjest Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Loppeskinnet? Glefs? Rabies? T-bone? Rabies?? hehe 0 Siter
Knotten Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Luna, Chira, Kira, Capella, Cheetah, Ara, Assi, Happy... Min forrige hund het Arco, nå har jeg en Leander 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Kjenner jeg dol rett kommer du til å få ganske mange morsomme forslag:) Men for å gi deg noen litt mere seriøse også; Er det han hund: Mikado, Kismet Er det hun hund: Mya, Disney En vennine av meg fikk seg hund for litt siden og kalte den google, hehe den var ikke så dum Gratulerer forresten med hund avgjørelsen! :0) Takk hehe ja, jeg regner med at det kommer mange rare forslag (har allerede kommet noen rare, hehe). Google ja, det var jo morsomt *s* :-D *samler navneforslagene* 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Søskenbarnet mitt har en hund som heter Tyson. Før hadde hun en som het Kiwa. Takk for forslag 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Kan det bli noe annet enn Ruslebiffen? ;o) LOL Lillemus da, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.