amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 abel, ajax, barsk, beauty, cindy, cæsar, dean, dina, elvis, ella, flint, fia, goliat, gerd, hector, helse, iq, inny, joffen, jano, kia, king, loffen, lara, narissa, nero, omo, ona, pass-opp, petra, reset, rudy, sofus, sandy, tinky, turbo, uno, ussy, vovsen, venus, yankey Takk for masse tips 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Luna, Chira, Kira, Capella, Cheetah, Ara, Assi, Happy... Min forrige hund het Arco, nå har jeg en Leander Happy var fint! Takk for mange tips 0 Siter
Gjest har katt Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Happy var fint! Takk for mange tips Happy het hunden i "7th heaven"! Jeg synes det er et fint navn. 0 Siter
Gjest har katt Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Happy het hunden i "7th heaven"! Jeg synes det er et fint navn. Sleepy om hunden er som "Søvnig" i snehvit... Eller hva med mummitrollet? Jeg vet også om en hund som heter Rufsi. Om den er liten kan den hete Knerten. 0 Siter
flowy Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis du liker litt spesielle navn, så synes jeg at Shaquila eller Shaquile er fint. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis det er en sånn skikkelig "jukke-bikkje" som driver og rir opp etter alle bein den ser....så kunne du jo kalle den John-Arne....:-) 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis det er en sånn skikkelig "jukke-bikkje" som driver og rir opp etter alle bein den ser....så kunne du jo kalle den John-Arne....:-) *lol* 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Happy het hunden i "7th heaven"! Jeg synes det er et fint navn. Der er det jeg har det fra ja! Jeg har Happy som favoritt foreløpig, det passer forresten både til hannhund og tispe, så. :-D 0 Siter
Osiris Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg foreslår at en snøhvit og nydelig liten pelsdott må hete enten Bianca eller Bianco (hvitt på italiensk. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Hvis du liker litt spesielle navn, så synes jeg at Shaquila eller Shaquile er fint. Tja, kanskje litt for spesielle...vil ha et litt enkelt, men treffende navn ser du Foreløpig leder Knotten sitt forslag "Happy". 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg foreslår at en snøhvit og nydelig liten pelsdott må hete enten Bianca eller Bianco (hvitt på italiensk. Bianca er et av navnene vi også har på lista. Egentlig er det vel et kattenavn...men vi har tenkt på det ja. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Hvis det er en sånn skikkelig "jukke-bikkje" som driver og rir opp etter alle bein den ser....så kunne du jo kalle den John-Arne....:-) LOL 0 Siter
Osiris Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Bianca er et av navnene vi også har på lista. Egentlig er det vel et kattenavn...men vi har tenkt på det ja. Neida det er ikke et kattenavn, det er hunkjønnsform av hvit på italiensk. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Neida det er ikke et kattenavn, det er hunkjønnsform av hvit på italiensk. hehe ok. Et fint navn er det ihvertfall! 0 Siter
Osiris Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 hehe ok. Et fint navn er det ihvertfall! Potter-fans vil iallefall like det.) 0 Siter
flowy Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tja, kanskje litt for spesielle...vil ha et litt enkelt, men treffende navn ser du Foreløpig leder Knotten sitt forslag "Happy". Ja, Happy er kult. Den hunden i 7th heaven er bare så søt. Med det navnet blir sikkert din hund like søt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Bella, Wella, Laika, Bamse eller Amber ;-)? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Rambo, Amadeus, Bimbo, Saywer http://home.chello.no/~toller/hundenavn.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.