Gå til innhold

Forumkonkurranse: forslag til hundenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

abel, ajax, barsk, beauty, cindy, cæsar, dean, dina, elvis, ella, flint, fia, goliat, gerd, hector, helse, iq, inny, joffen, jano, kia, king, loffen, lara, narissa, nero, omo, ona, pass-opp, petra, reset, rudy, sofus, sandy, tinky, turbo, uno, ussy, vovsen, venus, yankey

;)

Takk for masse tips :)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

38

• Osiris

4

• Ulrikke

3

• mil1365380270

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Luna, Chira, Kira, Capella, Cheetah, Ara, Assi, Happy...

Min forrige hund het Arco, nå har jeg en Leander

Happy var fint!

Takk for mange tips :)

Gjest har katt
Skrevet

Happy var fint!

Takk for mange tips :)

Happy het hunden i "7th heaven"! Jeg synes det er et fint navn.

Gjest har katt
Skrevet

Sleepy om hunden er som "Søvnig" i snehvit... Eller hva med mummitrollet? Jeg vet også om en hund som heter Rufsi. Om den er liten kan den hete Knerten.

Skrevet

Hvis du liker litt spesielle navn, så synes jeg at Shaquila eller Shaquile er fint.

Skrevet

Hvis det er en sånn skikkelig "jukke-bikkje" som driver og rir opp etter alle bein den ser....så kunne du jo kalle den John-Arne....:-)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hvis det er en sånn skikkelig "jukke-bikkje" som driver og rir opp etter alle bein den ser....så kunne du jo kalle den John-Arne....:-)

*lol*

Skrevet

Der er det jeg har det fra ja!

Jeg har Happy som favoritt foreløpig, det passer forresten både til hannhund og tispe, så. :-D

Skrevet

Jeg foreslår at en snøhvit og nydelig liten pelsdott må hete enten Bianca eller Bianco (hvitt på italiensk.

Skrevet

Hvis du liker litt spesielle navn, så synes jeg at Shaquila eller Shaquile er fint.

Tja, kanskje litt for spesielle...vil ha et litt enkelt, men treffende navn ser du :)

Foreløpig leder Knotten sitt forslag "Happy". :)

Skrevet

Jeg foreslår at en snøhvit og nydelig liten pelsdott må hete enten Bianca eller Bianco (hvitt på italiensk.

Bianca er et av navnene vi også har på lista. :) Egentlig er det vel et kattenavn...men vi har tenkt på det ja.

Skrevet

LOL

Skrevet

Bianca er et av navnene vi også har på lista. :) Egentlig er det vel et kattenavn...men vi har tenkt på det ja.

Neida det er ikke et kattenavn, det er hunkjønnsform av hvit på italiensk.

Skrevet

Neida det er ikke et kattenavn, det er hunkjønnsform av hvit på italiensk.

hehe ok. :)

Et fint navn er det ihvertfall!

Skrevet

hehe ok. :)

Et fint navn er det ihvertfall!

Potter-fans vil iallefall like det.:o)

Skrevet

Tja, kanskje litt for spesielle...vil ha et litt enkelt, men treffende navn ser du :)

Foreløpig leder Knotten sitt forslag "Happy". :)

Ja, Happy er kult. Den hunden i 7th heaven er bare så søt. Med det navnet blir sikkert din hund like søt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...