amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Rambo, Amadeus, Bimbo, Saywer http://home.chello.no/~toller/hundenavn.htm Sawyer ja, hehe. *glise* Men det spørs om jeg får resten av familien med på det da 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Ulldotten her heter Tara Tara er fint Hadde du samme type hund? 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Bella, Wella, Laika, Bamse eller Amber ;-)? Bra forslag Amber, hehe, hvis jeg kaller den det så bør jeg vel betegnes som en smule rar.? ;-p hihi 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis det er en sånn skikkelig "jukke-bikkje" som driver og rir opp etter alle bein den ser....så kunne du jo kalle den John-Arne....:-) *gapskratter* 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg er av den sære sorten som liker menneskenavn, jeg da... Helmer Elmer Bengt Asta Frøydis Gerd(a) Litt mindre "menneskeaktig" er Nanok Prins Troja Silla Men Japansk spiss trenger kanskje noe mer "elegant"? Victoria Vicki Leia Cæsar Oscar 0 Siter
Ulrikke Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tara er fint Hadde du samme type hund? Tror ikke jeg har fått med meg hvilken type hund dette gjaldt jeg... *litt forvirret* 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg er av den sære sorten som liker menneskenavn, jeg da... Helmer Elmer Bengt Asta Frøydis Gerd(a) Litt mindre "menneskeaktig" er Nanok Prins Troja Silla Men Japansk spiss trenger kanskje noe mer "elegant"? Victoria Vicki Leia Cæsar Oscar Jeg vet om noen som kalte hunden sin Torbjørn, etter Torbjørn Jagland. Fordi den så så dum ut.. 0 Siter
linko Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Bella (min favoritt), Lissi, Kaisa, Hårek, Frøya, Daisy, Suzy... det er alle jeg kommer på akkurat nå. 0 Siter
nick Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Det finnes bare ett ordentlig bikkjenavn, og det er Mohammed. Fido er er god nummer to. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Det finnes bare ett ordentlig bikkjenavn, og det er Mohammed. Fido er er god nummer to. Mohammed? hehe det var ihvertfall et kreativt forslag. ;-p 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Bella (min favoritt), Lissi, Kaisa, Hårek, Frøya, Daisy, Suzy... det er alle jeg kommer på akkurat nå. Takk takk Her strømmer det på med gode forslag. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg er av den sære sorten som liker menneskenavn, jeg da... Helmer Elmer Bengt Asta Frøydis Gerd(a) Litt mindre "menneskeaktig" er Nanok Prins Troja Silla Men Japansk spiss trenger kanskje noe mer "elegant"? Victoria Vicki Leia Cæsar Oscar Vichi var kult! Det vil passe en elegang japaner, ja. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg er av den sære sorten som liker menneskenavn, jeg da... Helmer Elmer Bengt Asta Frøydis Gerd(a) Litt mindre "menneskeaktig" er Nanok Prins Troja Silla Men Japansk spiss trenger kanskje noe mer "elegant"? Victoria Vicki Leia Cæsar Oscar Mente Vicky, da. Ikke Vichy. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Cindy eller Snorre Cindy er fint, kjenner en annen hund som heter det. Snorre, ganske kult ja. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Tror ikke jeg har fått med meg hvilken type hund dette gjaldt jeg... *litt forvirret* hehe tenkte siden du skrev ulldotten. Jeg skal kjøpe japansk spisshund. og ulldott er en bra beskrivelse 0 Siter
Gjest har katt Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Der er det jeg har det fra ja! Jeg har Happy som favoritt foreløpig, det passer forresten både til hannhund og tispe, så. :-D Jeg synes også det er et veldig fint hundenavn! Det kan passe til en så søt hund som du la link til.:-) 0 Siter
nick Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Mohammed? hehe det var ihvertfall et kreativt forslag. ;-p Javisst! Fatwaen får du med gratis! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Sawyer ja, hehe. *glise* Men det spørs om jeg får resten av familien med på det da He he..evt. så kan du kalle den Lost =) Eller Grøtn 0 Siter
Ulrikke Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 hehe tenkte siden du skrev ulldotten. Jeg skal kjøpe japansk spisshund. og ulldott er en bra beskrivelse Hehe, de er fine da Og ja, ulldott passer fint Vi har en storpuddel vi da... Nei, ikke sånn med leggvarmere og pomponger på rompa - en helt kortklippet en som trives best ute i skauen Men vi kaller henne ulldotten - eller familiens sorte får *flire*. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.