Gimmick Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Chapino/Chappino er fint:) (uttales med "sja" tjukk s:) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg er av den sære sorten som liker menneskenavn, jeg da... Helmer Elmer Bengt Asta Frøydis Gerd(a) Litt mindre "menneskeaktig" er Nanok Prins Troja Silla Men Japansk spiss trenger kanskje noe mer "elegant"? Victoria Vicki Leia Cæsar Oscar Me har ei labradortispe som heiter Dolly å svigermos sin hund Laika :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Eller Bonus:) Takk for flere gode tips! Utrolig så mange forskjellige navn på hunden en kan finne på egentlig, hehe. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 He he..evt. så kan du kalle den Lost =) Eller Grøtn hahaha ler enda mer. Ser det for meg: "Lost! Sitt!" Eller "Lost! Kom skal vi gå på tur!" *flire* 0 Siter
amber sun Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Jeg synes også det er et veldig fint hundenavn! Det kan passe til en så søt hund som du la link til.:-) Ja.. Heelt enig! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 hahaha ler enda mer. Ser det for meg: "Lost! Sitt!" Eller "Lost! Kom skal vi gå på tur!" *flire* Hehe..hadde vært et fint navn det da! Ser for meg dere går tur i skogen, så stikker han av. Så går du og gauler LOST for harde livet! Hihi 0 Siter
Gjest har katt Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ja.. Heelt enig! Du kan også kalle den "Vår". Ikke bare som årstiden, men som "vår" hund også. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Helt siden jeg hørte hva 'hund' heter på Gassisk (det de snakker på Madagaskar) så har jeg tenkt at det er jo et genialt hundenavn. Både moro og spesielt :-) Og siden jeg er et kattemenneske som aldri kommer til å eie hund, skal du få navneforslaget helt gratis ;-) Og det er --- Alika. 0 Siter
favn Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hvis det er en sånn skikkelig "jukke-bikkje" som driver og rir opp etter alle bein den ser....så kunne du jo kalle den John-Arne....:-) *flire* 0 Siter
favn Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Åge eller Gine, eller helst begge deler: Åge-Gine. Værsågo'! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Bra forslag Amber, hehe, hvis jeg kaller den det så bør jeg vel betegnes som en smule rar.? ;-p hihi Du kalles vel ikke amber i RL, så da er det bare vi DOL'erne som vet at du er litt rar ;-) 0 Siter
Elbereth Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Med tanke på fremtidig renhold: Zalo - Omo - Ajax - Blenda - Milo - ... Skal etter hvert ha meg en Hellig Birma (katt, selvfølgelig), og den skal hete Milo. 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Med tanke på fremtidig renhold: Zalo - Omo - Ajax - Blenda - Milo - ... Skal etter hvert ha meg en Hellig Birma (katt, selvfølgelig), og den skal hete Milo. MY? 0 Siter
Gjest fjongie Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Mulig du har "informert" om det før, men er det en stor eller liten hund? Hvilken rase? (syns ikke alle navn passer på alle hunder..) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du bare må kalle den for Nippon. Hvis jeg ikke husker feil er det det japanske navnet for Japan. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Hehe..hadde vært et fint navn det da! Ser for meg dere går tur i skogen, så stikker han av. Så går du og gauler LOST for harde livet! Hihi *LOL LOL* 0 Siter
amber sun Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Du bare må kalle den for Nippon. Hvis jeg ikke husker feil er det det japanske navnet for Japan. Takk for forslag! Her strømmer det på :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.