Gå til innhold

Blue tooth

Anbefalte innlegg

Gjest ha'kke peiling
Skrevet

Hei

Jeg har en mobil (Ericsson k700i) og en blue tooth-dings (fra billionton om det har noe å si) og prøver med dette å få sende filer frem og tilbake fra mobil til pc. Jeg får til å sende lyder, men ikke bilder!

Jeg vil gjerne få lagt inn bildene jeg har tatt med mobilen over på pc'n, men trenger litt hjelp. Jeg aner ikke hva dere trenger av informasjon for å hjelpe meg (jeg er grønn på det her!!), så jeg håper noen er tålmodig og vil hjelpe meg. *håpe*

Jeg HAR altså klart det med lyder, begge veier (fra pc til mobil og omvendt), så hvorfor vil det ikke gå med bilder?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...