Gjest amatørkokken Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Kan jeg skrelle og kutte opp epler i kveld, som jeg skal ha i eplekake i morgen kveld? Tenkte å ha de i en plastpose i kjøleskapet. Om de blir litt brune, så skal de jo stekes likevel. Er holdbarheten bedre om jeg blander dem med sukker? (De skal strøs med sukker uansett i morgen)? 0 Siter
Freya Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Innbiller meg at jeg har hørt noe om at å helle sitronsaft over dem skal hjelpe. 0 Siter
Gjest amatørkokken Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Innbiller meg at jeg har hørt noe om at å helle sitronsaft over dem skal hjelpe. Men da vil det vel smake sitron av kaken?? Trodde forresten det var avocado man skulle helle sitron over...? 0 Siter
Freya Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Men da vil det vel smake sitron av kaken?? Trodde forresten det var avocado man skulle helle sitron over...? Det meste holder seg friskt med sitron, tror jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Men da vil det vel smake sitron av kaken?? Trodde forresten det var avocado man skulle helle sitron over...? Neida, sitron gjør at eplene ikke blir brune og jeg tviler på at det vil smake mye sitron av kaken. Du trenger jo ikke akkurat legge eplebåtene i sitronsaft heller! ) 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Det tar maks 15 min. å skrelle og dele opp epler til oen vanlig kake - de blir fastere og bedre om du gjør det i morgen. Hvis du skal gjøre noe på forhånd kan du heller veie og måle opp ingrediensene til kaken og ha ferdig mel, sukker, bakepulver etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.