Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article432879.ece

Og dette er et land vi vil skal arrangere OL? Hvis ikke IOC setter kniven på strupen overfor dette fascislandet i denne sammenhengen, så kommer ihvertfall jeg til å boikotte OL. Og envher idrettsuttøver burde nekte å delta.

"..................................."

Gjest printa
Skrevet

Grøss og gru!

Men, hadde jeg vært deg, ville jeg ikke alltid trodd 100% på det som står i media.

Det er ferie, og mye agurknytt for tiden.

;-)

Skrevet

Grøss og gru!

Men, hadde jeg vært deg, ville jeg ikke alltid trodd 100% på det som står i media.

Det er ferie, og mye agurknytt for tiden.

;-)

Nåja...dette er ikke overraskende når det gjelder det landet der, så jeg setter mer lit til det enn til en del andre ting i media.

"...................................."

Gjest printa
Skrevet

Nåja...dette er ikke overraskende når det gjelder det landet der, så jeg setter mer lit til det enn til en del andre ting i media.

"...................................."

Syns også det er gruoppvekkende. Men hvorfor hører vi ikke noe om saken i nyhetskanaler som TV2, NRK ol?

Dette burde vært en sak å spørre Bondevik om, nå i disse valgkamptider.

Eller et lite debattinnlegg til IOC, medlemsbladet til friidrettsforbundet ol. Tenker nå jeg........

Skrevet

Syns også det er gruoppvekkende. Men hvorfor hører vi ikke noe om saken i nyhetskanaler som TV2, NRK ol?

Dette burde vært en sak å spørre Bondevik om, nå i disse valgkamptider.

Eller et lite debattinnlegg til IOC, medlemsbladet til friidrettsforbundet ol. Tenker nå jeg........

Fordi Norge nekter å kritisere Kina åpent for deres brudd på menneskerettigetene, for å unngå at den fascistjævelen av en president blir sur. Kina er et enormt mektig land på enkelt områder, selv om det på mange områder er et u-land. Derfor er det ikke mange som tør, av politiske grunner, å si i fra om selv de mest åpenbare grusomhetene. Jeg forventer heller ikke at noen kommer til å skrive særlig om dette, eller at IOC kommer til å gjøre noe. Derfor regner jeg med å boikotte OL i Kina.

Det snakkes mye om grusomme land i midtøsten etc., men Kina snakkes det egentlig lite om, selv om det på mange måter er minst like ille som både Iran, Irak, Afganistan etc.

Gjest printa
Skrevet

Fordi Norge nekter å kritisere Kina åpent for deres brudd på menneskerettigetene, for å unngå at den fascistjævelen av en president blir sur. Kina er et enormt mektig land på enkelt områder, selv om det på mange områder er et u-land. Derfor er det ikke mange som tør, av politiske grunner, å si i fra om selv de mest åpenbare grusomhetene. Jeg forventer heller ikke at noen kommer til å skrive særlig om dette, eller at IOC kommer til å gjøre noe. Derfor regner jeg med å boikotte OL i Kina.

Det snakkes mye om grusomme land i midtøsten etc., men Kina snakkes det egentlig lite om, selv om det på mange måter er minst like ille som både Iran, Irak, Afganistan etc.

Det har du helt rett i!! Veldig lite fokus på Kina. Merkelig lite, igrunn.

Men, du er flink å skrive. Hvorfor "kliner" du ikke til med en debatt i avisa selv?

Eller mener du at det ikke er din oppgave å redde verden. Tror du blir lagt mer merke til om du skriver i avisa, enn om du kun boikotter OL.

Skrevet

Det har du helt rett i!! Veldig lite fokus på Kina. Merkelig lite, igrunn.

Men, du er flink å skrive. Hvorfor "kliner" du ikke til med en debatt i avisa selv?

Eller mener du at det ikke er din oppgave å redde verden. Tror du blir lagt mer merke til om du skriver i avisa, enn om du kun boikotter OL.

"Eller mener du at det ikke er din oppgave å redde verden. Tror du blir lagt mer merke til om du skriver i avisa, enn om du kun boikotter OL."

Heh-heh...nei, jeg blir nok ikke lagt merke til i det hele tatt når jeg boikotter OL - det er helt personlig :-) Jeg er nok ikke engansjert nok på politisk plan og i politisk kontekst til å forsøke å skrive noe offentlig om det. Og ikke er jeg skribent heller.

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...