Gå til innhold

Hjelp til å komme inn på internet...?!?!

Anbefalte innlegg

Gjest Nødhjelp!
Skrevet

Nå har jeg sittet med PCen så og si HELE dagen, og fremdeles er jeg ikke på eget trådløst nett! Jeg får inn noen andres og da er jeg på nettet på null komma svisj, men så snart jeg vil bruke mitt eget nett, så kommer jeg ikke inn. Er det NOEN som kan fortelle meg hvorfor ikke mitt eget internet funker?

Gjest Ramina
Skrevet

Gå inn på "nettverkstilkoblinger", "trådløs nettverkstilkobling" "egenskaper", "konfigurer","avansert" bla deg ned til "desired SSID og sett navnet du har valg for din trådkøse tilkobling".

så gå inn på "trådløse nettverk" på samme og sett opp "foretrukne nettverk" manuellt.

Kanskje dette løser det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...