Gå til innhold

Bli kjærester

Gjest savn savn og mere savn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere blitt kjærester? Jeg traff en mann på finnenvenn siste helg og vi ble forelsket øyeblikkelig. Vi møttes tre ganger og det var like herlig hver gang. Han måtte dra med ungene på ferie og her sitter jeg. Kommer han tilbake som han sa? eller er han ikke noe å satse på? Jeg har sagt ifra til tre gode venninner og så siter jeg her i kveld og lurer på om det var riktit.

Han er bare helt skjønn. Jeg er oppover ørene forelsket i ham og fo ren fantastisk elsker han er. Så kommer den stygge alven og hvisker i øret mitt at jeg ikke burde ha gitt ham sex for da er det ikke sikkert han kommer tilbkae.

Jeg respekterer han fordi han dro på ferie med ungene som han hadde lvoet.

Mary Poppins
Skrevet

Ikke tenk på at du ikke skulle gitt han sex osv, sånt må man ikke tenke, dessuten er jeg 100% sikker på at det ikke spiller noen rolle.

Om han kommer tilbake eller ikke er vanskelig for oss å vite, men hvis han opplevde dette like sterkt som deg så er vel sjansen ganske stor for at han tar kontakt når han er hjemme igjen.

Har han forresten tatt noe kontakt mens han har vært borte på ferie da? textmelding kanskje?

Skrevet

Ikke tenk på at du ikke skulle gitt han sex osv, sånt må man ikke tenke, dessuten er jeg 100% sikker på at det ikke spiller noen rolle.

Om han kommer tilbake eller ikke er vanskelig for oss å vite, men hvis han opplevde dette like sterkt som deg så er vel sjansen ganske stor for at han tar kontakt når han er hjemme igjen.

Har han forresten tatt noe kontakt mens han har vært borte på ferie da? textmelding kanskje?

Nei han har ikke kontakt i utlandet, men lovet å ta kontakt da han var tilbake. Derfor skjelver jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Nei han har ikke kontakt i utlandet, men lovet å ta kontakt da han var tilbake. Derfor skjelver jeg.

Jeg skjønner ikke hva du er så redd for da?

Det er vel ingen grunn til at han ikke skal holde det han lover?

Skrevet

Jeg møtte selv min kjære på finnenvenn.no :o)

Var bittelitt frem og tilbake med oss før vi ble kjærester da, til å begynne med var vi enige om at vi skulle ha et uforpliktende forhold. Ja, jøss! Alt ved tredje møte fant vi ut at det ikke var aktuellt for noen av oss å treffe andre og at vi likte hverandre så godt at vi like godt kunne kalle oss for kjærester. :o)

Skjønner at du er spent og nervøs, men du kan jo ikke gjøre annet enn å vente og se. Lykke til! :o)

Skrevet

Enig med deg, Mary Poppins.

:)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du er så redd for da?

Det er vel ingen grunn til at han ikke skal holde det han lover?

Nei det er ingen grunn til at han ikke holder det han lover, jeg skjelver likevel fordi jeg ikke kjenner ham. Jeg bare liker ham veldig godt.

Gjest tintintin
Skrevet

Sorry, men hva betyr det å GI noen sex?

Er det veldig forskjellig fra å HA sex med noen?

Hehe, ser for meg lidende person som, aller nådigst lar en annen "forsyne" seg:-)

Skrevet

Sorry, men hva betyr det å GI noen sex?

Er det veldig forskjellig fra å HA sex med noen?

Hehe, ser for meg lidende person som, aller nådigst lar en annen "forsyne" seg:-)

Når du gir sex føler du deg veldig snill og generøs etterpå = )

Gjest DolMio
Skrevet

GI sex???? Er ikke sex noe man har med en partner fordi man er kåt da?

*rister på hodet*

Skrevet

Jeg har også truffet noen på finnvenn.no

Han ene lovte å ringe meg etter vi hadde møttes, (ingen sex) men det eneste jeg så var at han var inne på profilen sin daglig, og fortsatte å skrive med andre. Hørte aldri noe mer fra han. Du ser jo hvor mange brev han har sendt, eller fått var det kanskje.

Han andre jeg møtte var en kjempeflott fyr.

Jeg måtte jo kikke etter, men han var ikke inne på profilen en eneste gang etter at vi møttes. Etter omlag 14 dager slettet han profilen sin. og det samme gjorde jeg.Dette er nå to og et halvt år siden, og nå skal vi gifte oss!

Forøvrig reiste han på ferie til Svalbard på isbreen uten tlf forbindelse i tre uker rett etter vi traff hverandre. Jeg var ganske sikker på at når han kom hjem, ville han ikke ringe mer. Men joda. Han ringte så fort han var tilbake i Longerbyen, før han gikk på flyet.

Skrevet

Jeg har også truffet noen på finnvenn.no

Han ene lovte å ringe meg etter vi hadde møttes, (ingen sex) men det eneste jeg så var at han var inne på profilen sin daglig, og fortsatte å skrive med andre. Hørte aldri noe mer fra han. Du ser jo hvor mange brev han har sendt, eller fått var det kanskje.

Han andre jeg møtte var en kjempeflott fyr.

Jeg måtte jo kikke etter, men han var ikke inne på profilen en eneste gang etter at vi møttes. Etter omlag 14 dager slettet han profilen sin. og det samme gjorde jeg.Dette er nå to og et halvt år siden, og nå skal vi gifte oss!

Forøvrig reiste han på ferie til Svalbard på isbreen uten tlf forbindelse i tre uker rett etter vi traff hverandre. Jeg var ganske sikker på at når han kom hjem, ville han ikke ringe mer. Men joda. Han ringte så fort han var tilbake i Longerbyen, før han gikk på flyet.

Han slettet profilen sin dagen etter at han møtte meg. Jeg slettet min to dager senere. Vi har barn begge to og var enige om at vi ønsket venn/kjæreste, ikke ekteskap eller samboerforhold på mange år. Vi har ikke snakket mye sammen, men var enige om at begge måtte respektere den andres liv. Vi har familieplikter overfor barn hvor eksene er involvert og vi har forskjellige karrierer. Vi reiser en del begge to ifb. med jobb, og nevnte såvidt at kanskje kunne vi reise sammen også. Jeg har ikke grunn til å tvile på ham, men jeg kjenner han bare så veldig lite.

Jeg har hatt nettdater før, men aldri har noe lignende skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...