Gjest nursia Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Samboeren min dro på en reise i forbindelse med jobben i går. Det var meninga at denne reisen skulle vare i 15 dager. Derfor hadde jeg tenkt meg en tur hjem til hjembyen min neste helg. Så ringer samboeren min meg i sted og sier at han kommer hjem en uke før tida. Jeg ble glad fordi det er lenge siden vi har hatt en frihelg sammen på grunn av mye jobbing, samtidig som jeg vet at vennene mine hjemme blir skuffet. Jeg har ikke bestilt billetter til hjemreisen og det byr seg nok en ny sjanse om et par-tre uker. Ville du dratt? 0 Siter
Gjest men ditt valg.... Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg ville vært med kjæresten og ventet med tur hjem. EVT. tatt en kortere tur hjemom. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg hadde ventet med å reise hjem og heller fått litt tid sammen med kjæresten... De helgene vi kan ha sammen er litt hellige for meg... Jeg reiser heller bort når han har jobbehelger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.