Gjest kristinee83 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Har blandet de fargene (akrylmaling) jeg skal bruke i morgen når jeg skal male.. men hvordan lagrer jeg det? Tørker det lett eller holdes det? Kan jeg legge plast over? Eller kanskje ha malingen i sånne plastholdere med lokk på? (engangsholdere til lagring av mat..).. Noen som vet..? 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du bør legge plast over, eller ha tett lokk. Kan du ikke legge plastfilm over, som du tar av når du skal male? 0 Siter
cathlin Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du bør legge plast over, eller ha tett lokk. Kan du ikke legge plastfilm over, som du tar av når du skal male? Alt jeg vet er: akrylmaling tørker fort, så hvis du har åpende bukser er det sikkert lurt å lukke/dekke dem til på et vis. oljemaling tørker veldig sakte 0 Siter
cathlin Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du bør legge plast over, eller ha tett lokk. Kan du ikke legge plastfilm over, som du tar av når du skal male? Beklager det skulle være svar til kristine 0 Siter
Gjest kristinee83 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Du bør legge plast over, eller ha tett lokk. Kan du ikke legge plastfilm over, som du tar av når du skal male? Ok! Takk for svar! La over plastfilm tidligere..så får håpe det holder seg nå.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.