Nicita1365380875 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg skaal Ta Gravid prøve neste torsdag da har det går 14 dagen siden siste Posetiv eggløsning hjeme.. Mandag 01/08-2005 Sa sykehuset jeg fekk eggløsning . Men jeg får Møye UFLOD ... Dette skjønner jeg ikke .. 6.Ja tak.. ok 2 uker.....Gravidtest Men Jeg tokk eggløsning test Tirdag 26/07 Posetiv med Clearblue.. Jeg har det samleie I går 27/07 tok Egløsningtest rett etter samleien Negati. Men i dag 28/07 Posetiv det skjønner jeg ikke hva som fåregår???? Skal ta blodprøve på tirsdag å se og jeg har fått det eller egløsning... Tror du jeg får vete det samme dag eller får legen min vete? Jeg håpper allt går bra ... 7.Jeg Fekk hvite fra Sykehuset at jeg haddet nr 33 i blodet det skjønte ikke jeg heilt Blod var for å vite at jeg fekk egløning hva betyr det og var skjer? 8.Hva er Ikm? Jeg også fekk ganske Opblåst mage etter Posetiv eggløsning 26/07-2005 og 28/07-2005.Og Posetiv eggløsning Fra sykehuset01/08-2005 blodprøve jeg fekk eggløsning Men jeg har GANSKE OPBLÅST MAGE vond stiker litt av og til kvalmen.. Jeg skjønner ikke heilt kan Noen hjelpe meg her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193082-kan-noen-svare-meg-p%C3%A5-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg synes innlegget ditt er vanskelig å forstå, og foreslår derfor at du heller chatter med andre som evt. forstår problemstillingen. Du slipper altså å betale for mitt svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193082-kan-noen-svare-meg-p%C3%A5-dette/#findComment-1344641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicita1365380875 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg synes innlegget ditt er vanskelig å forstå, og foreslår derfor at du heller chatter med andre som evt. forstår problemstillingen. Du slipper altså å betale for mitt svar. Hvem skal jeg chatte med jeg ikke skjønte heilt. Skjøte du ikkJeg håper Pappen til babyen er T han er norske man fra Krirkesnes... Først fekk jeg menstrasjonen den 14 September fram til 18 September Så fekk jeg mensen igjen den 19 Oktober hvor mange dager i skylosen er jeg da (34-36 dager i mellom)? Sist jeg fekk mensen var den 19 Oktober... så skule jeg egntlig fåt mensen ca den 23 November stemer det? Men fekk ikke så blei jeg gravid. Men jeg vetikke hvilken uke jeg er i nå i Svangerskapet det kan ikke bli uke 5 For Jeg var på sykehusetden 09.12.05 å såg på UL såg vi ikke ryggraden eller hjerte slår enda så jeg er ikke i uke 5 er jeg i uke 4 nå eller? Er forsteret i uka 4 eller Svangerskap uke 5? Di sa det var ganske tidlig fostervanet har vokst. Når ca skule jeg fårt unnfangelse da dato? Hvilken dag(dato ca skule jeg fåt El da? F manen er gange redd hvis han blir faren så kan noen hjelpe ,eg her inne.. Jeg fikk mensen den 14 September og igjen fekk jeg mensen den 19 Oktober.Jeg hadet samleie den 29 Oktober me T manen og anen vær dag i uka 44 så hadet jeg samleie med T mannen den 8 November og 10 November og 13 November og 15 November. Forstere mit er ikke i uke 5 på Ul såg jeg ikke hjerte en gang . Da må jeg vår i uke 4 ikke sant? Jeg hadet kun 1 gang samlei med F den 09 November.. Jeg kune ikke bli gravid med F ikke sant? Kan noen hjelpe meg jeg Skjelver redd... F manne Kommer i fra ITALIA...... Hvis det var han som er faren til ungen vile han ta meg til retten å ta ungen i fra meg truer han meg for han har mer stabilitet med jobb og jeg men jeg har ikke jobb kan Advokakten ta ungen fra meg da..? Hva tror du? Så F kan ikke være faren til Babyen ikke sant? Takke mit spørsmål : 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193082-kan-noen-svare-meg-p%C3%A5-dette/#findComment-1521819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.