Gjest - dataguru søkes Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Har trådløst nettverk i leiligheten min, men har ikke peiling på hvordan jeg skal hindre at uvedkommende bruker linjen min. Bor i 4 etg. og rundt meg bor det bare gamlinger som sikkert ikke snylter på meg, men man skal ikke undervurdere dagens 70/80-åringer. Hvordan går jeg frem for å hindre at uvedkommende misbruker mitt nettverk(uten å trekke ut kontakta). Noen som vet?! 0 Siter
Gjest dataguru søkes Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Du må kryptere det. ...og hvordan gjør jeg det? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 ...og hvordan gjør jeg det? Aner ikke. Jeg fikk naboen til å gjøre det for meg. 0 Siter
Gjest Nødhjelp! Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Kan jeg spørre hvordan du fikk satt opp det trådløse nettverket ditt? Jeg sliter med å komme inn på internet med det. Med andre ord, jeg kommer ikke inn på internet med det trådløse nettverket jeg har prøvd å sette opp... Så nå surfer jeg på en eller annen nabos nett... :-( Kom gjerne med tips og gode råd, for jeg begynner å bli ganske rådvill her... 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 http://www.online.no/kundeservice/veiledninger/sikkerhet/traadlost-nettverk_side_3.html 0 Siter
Gemini Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Kan jeg spørre hvordan du fikk satt opp det trådløse nettverket ditt? Jeg sliter med å komme inn på internet med det. Med andre ord, jeg kommer ikke inn på internet med det trådløse nettverket jeg har prøvd å sette opp... Så nå surfer jeg på en eller annen nabos nett... :-( Kom gjerne med tips og gode råd, for jeg begynner å bli ganske rådvill her... Se linken til dina2 over, kanskje det er noe nyttig for deg der? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Du må kryptere og det gjør du ved å gå inn på routeren din. Adressen...en haug tall...får du av internetlev. evnt. står det i router instr.boka di. Der kjører du oppsett...enklest slik tror jeg for førstegang...og da vil du få spørsmål om kryptering. På Telenor er det Wep 64 bit...10 tall du finner på selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.