Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uran har en halveringstid på 50 år eller så. Jeg har alltid blitt fortalt at dersom noen dropper en atombombe så blir området ubeboelig i hundrevis av år.

Allikevel så bor og trives folk i Hiroshima og Nagasaki. De har en viss andel av rare barn, men dog? De bombene var av den skitne sorten også.

Dette skjønner jeg ikke.

Skrevet

Det er ubegripelig, ja. Bildene fra dette ragnarok, er helt uutholdelige, og bare det at noen overlevde, er i seg selv et Under.

Jeg orker ikke lete opp artikkelen, men leste at ei jente som ble stygt skadet, gjennomgikk flere plastiske operasjoner gjennom livet. Hun kunne også fortelle at hennes første barn var 'svært misdannet', det neste 'litt misdannet' og det tredje velskapt. Hun har i dag også flere barnebarn.

Skrevet

Det var en helt annen teknologi enn den som brukes nå.

Gjest trultemor25
Skrevet

Det er ubegripelig, ja. Bildene fra dette ragnarok, er helt uutholdelige, og bare det at noen overlevde, er i seg selv et Under.

Jeg orker ikke lete opp artikkelen, men leste at ei jente som ble stygt skadet, gjennomgikk flere plastiske operasjoner gjennom livet. Hun kunne også fortelle at hennes første barn var 'svært misdannet', det neste 'litt misdannet' og det tredje velskapt. Hun har i dag også flere barnebarn.

Hadde mitt første barn vært svært misdannet pga hiroshima-katastrofen eller liknende så hadde jeg ikke turt å få flere barn..

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hadde mitt første barn vært svært misdannet pga hiroshima-katastrofen eller liknende så hadde jeg ikke turt å få flere barn..

Tenkte på noe av det samme, men jeg vet lite om kunnskaper om og holdninger til prevensjon i Japan på den tiden, mulig det har noe å si her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...