Osiris Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Trøndermiss for Riise. Han har prøvd seg på å smse Mona Grudt også. Den fyren er ikke sann. http://www.adressa.no/sport/fotball/article531081.ece 0 Siter
Gjest Dårlig sjekkereplikk Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 He he! Jeg var blandt de "heldige" som fikk mld hos han! Han sa at han fikk koselige svar fra alle.. det gjorde han ikke!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 He he! Jeg var blandt de "heldige" som fikk mld hos han! Han sa at han fikk koselige svar fra alle.. det gjorde han ikke!! Er du kjendis?? 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Men om jeg ikke tar helt feil, så var han vel på den tiden gift.. var han ikke? Iallefall godt samboende!? 0 Siter
Gjest sier avisene Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Men om jeg ikke tar helt feil, så var han vel på den tiden gift.. var han ikke? Iallefall godt samboende!? Skjønner godt hun dumpet han.....han har jo sendt slike sms siden 2002...... 0 Siter
Gjest sier avisene Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 He he! Jeg var blandt de "heldige" som fikk mld hos han! Han sa at han fikk koselige svar fra alle.. det gjorde han ikke!! FORTELL. Jepp, jeg er nysgjerrig.......er du modell, skuespiller, popstjerne, frisør...? 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Skjønner godt hun dumpet han.....han har jo sendt slike sms siden 2002...... han har det ja.. herregud for en type! 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 He he! Jeg var blandt de "heldige" som fikk mld hos han! Han sa at han fikk koselige svar fra alle.. det gjorde han ikke!! hmmm.. bare en smule nysgjerrig nå assa! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Men om jeg ikke tar helt feil, så var han vel på den tiden gift.. var han ikke? Iallefall godt samboende!? Og samboeren sms`et også tilsvarende, selv om hun var samboende og nesten gift. ler...;-) 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Og samboeren sms`et også tilsvarende, selv om hun var samboende og nesten gift. ler...;-) hehe, ok, kjenner du de eller? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 hehe, ok, kjenner du de eller? Riise er tilfeldigvis i nær slekt ja. Og vi sms`er både titt og ofte. **** 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Riise er tilfeldigvis i nær slekt ja. Og vi sms`er både titt og ofte. **** Hehe:0) Så koselig da:=) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Riise er tilfeldigvis i nær slekt ja. Og vi sms`er både titt og ofte. **** Får håpe, for din del, at du ikke har fått for mange av de samme genene som han har fått, da :-) "....................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Får håpe, for din del, at du ikke har fått for mange av de samme genene som han har fått, da :-) "....................................." *** Ler, er trønder. Ingen fare. Sunnmøringer er noe for seg sjøl! ;-) 0 Siter
Gjest antiantianti fotball(spillere) Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 For en innbilsk narr han er.......... han bør antakelig satse på en med IQ langt under snittet, ikke en normalt oppegående jente! Hva i all verden skulle være attraktivt med en sjøldigger som ham? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Gutten er nå klar for å ordne opp: http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=83252 Og bare kaste tlf, hjelper vel neppe. Det er da ikke de andre som har skylda. Forr ei nepe! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Gutten er nå klar for å ordne opp: http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=83252 Og bare kaste tlf, hjelper vel neppe. Det er da ikke de andre som har skylda. Forr ei nepe! LOL Det var dagens 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Gutten er nå klar for å ordne opp: http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=83252 Og bare kaste tlf, hjelper vel neppe. Det er da ikke de andre som har skylda. Forr ei nepe! hehe, får håpe ikke han er her inne å leser da å ser at slekta gjør narr a`n..!!:0)) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 hehe, får håpe ikke han er her inne å leser da å ser at slekta gjør narr a`n..!!:0)) Tror ikke jeg er det største problemet for Riise, på nuværende. Det er nok definitivt avisa og han sjøl! c", 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Tror ikke jeg er det største problemet for Riise, på nuværende. Det er nok definitivt avisa og han sjøl! c", hehe, sant nok:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.