Gjest grønn som skogen Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Syns det er ganske betegnende at Sandra Lyng Haugen var den eneste som gikk fem på 0 Siter
Gjest Dårlig sjekkereplikk Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er du kjendis?? Vil ikke kalle meg kjendis akkurat. Men så sendte han den samme mld til veldig veldig mange.. så det skulle ikke mye til for å få den sjekke-sms`en.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Vil ikke kalle meg kjendis akkurat. Men så sendte han den samme mld til veldig veldig mange.. så det skulle ikke mye til for å få den sjekke-sms`en.. Hehe..svarte du han noe frekt da? Er du omtalt i avisene du og? =) 0 Siter
Gjest Dårlig sjekkereplikk Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hehe..svarte du han noe frekt da? Er du omtalt i avisene du og? =) Ikke omtalt i avisene nei, og takk gud for det! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ikke omtalt i avisene nei, og takk gud for det! Synd! 0 Siter
Gjest dårlig sjekkereplikk! Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Synd! Men du vet nok hvem jeg er uansett.. Glad i kjendiser du? Hehe;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Men du vet nok hvem jeg er uansett.. Glad i kjendiser du? Hehe;) Det spørs hvilken kjendis du er.. Om jeg er glad i de? Nei, de er vel som folk flest de, skulle en tro. Er mest glad i kjæresten min jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.