Gå til innhold

Klaustrofobi og tannlege

Anbefalte innlegg

Gjest Ragnhild

hei!Trenger gode råd nå som jeg må til tannlegen som jeg ikke har vært til på en stund.Jeg har store problemmer med klaustrofobi og litt tannlege skrekk.Skrekken skal jeg nok klare å få gjordt noe med ,men jeg plages sånn med klaustrofobi.Så nå trenger jeg gode råd for å lette besøket hos tannlegen.Lurer på om jeg bare skal å få skjkket tennene og så dra hjem.Hjem og mote meg opp til og ditt igjen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19311-klaustrofobi-og-tannlege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Ragnhild.

Det beste du kan gjøre er vel å informere tannlegen om dette problemet. Kanskje dere kan samarbeide om å løse det ?

Han kan jo også foreskrive deg et beroligende medikament du kan ta før behandlingen.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...