Gå til innhold

begynnelsen på slutten del 2

Anbefalte innlegg

Gjest trist i dag

I følge innlegget mitt lenger ned så har jeg skrevet om kjæresten min de siste tre månene som har fått tvil om han har de rette følelsene for meg.

Grunnen til at han er i tvil er bla at jeg har mast om masse bagateller og ikke godtatt han som han er.

Han er nå på fisketur med kompiser i helga og skulle prøve å finne ut hva han egentlig vil.

jeg klarer ikke å sitte hjemme å vente uten å sende han sms, selv om det ikke er så lurt.

Har nå sendt følgenede sms:

Jeg angrer på at jeg har mast om bagateller. Jeg liker deg som person veldig godt og skal ikke henge meg opp i bagateller. Du skal få være den du er. Håper du kan gi meg en sjanse til å bevise det. Tenker masse på deg.Skjønner at du er i tvil nå, men kanskje det kan bli bedre. Jeg har iallefall fått meg en tankevekker på at jeg må la deg få være den du er"

Kanskje dumt av meg å sende den nå, han viol jo helt sikkert ha fred fra meg, men vil at han skal ta denne unnskyldningen med i betraktningen når han analyserer forholdet våres.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193119-begynnelsen-p%C3%A5-slutten-del-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist i dag

Var vel en grei nok meld det, men det holder med den. Det var jo ikke en meld som inneholdt noen spørsmål så han må svare på den!

Resten av helga får du finne på noe gøy så du slipper ofre han alle tankene dine:)

Takk for svar. Skulle nok ha gjort noe gøy i helga, men er ikke opplagt til det. helga ble liksom spolert etter samtalen vi hadde på torsdag.

er inv. i bursdag til ei på jobb i kveld, men har ikke lyst å gå. Blir bare å drikke meg full. Blir nok gøy der og da, men å være fyllesjuk i morgen gjør bare at jeg får det enda værre.

Takk for svar. Skulle nok ha gjort noe gøy i helga, men er ikke opplagt til det. helga ble liksom spolert etter samtalen vi hadde på torsdag.

er inv. i bursdag til ei på jobb i kveld, men har ikke lyst å gå. Blir bare å drikke meg full. Blir nok gøy der og da, men å være fyllesjuk i morgen gjør bare at jeg får det enda værre.

Synes du skal gå jeg!! Drikk deg full og ha det gøy! Kan vel kanskje være en fordel når han spør hva du har gjort i helga og...

At du ikke kun har sitti inne å deppa! Mye bedre å kunne fortelle at du var i bursdag og hadde det gøy:)

Gjest tris i dag

Synes du skal gå jeg!! Drikk deg full og ha det gøy! Kan vel kanskje være en fordel når han spør hva du har gjort i helga og...

At du ikke kun har sitti inne å deppa! Mye bedre å kunne fortelle at du var i bursdag og hadde det gøy:)

Skal tenke litt mer på det da, du fristet meg litt nå:)

Annonse

Clue1365380406

Spørs om han tror på at du har forandret deg, da. Ettersom han slett ikke har fått lov til å være den han er tidligere.

Skal du ha sjans til å beholde ham (hvis han gir deg en sjanse til, da), må du aldri mer komme med slike bemerkninger.

Gjest trist i dag

Spørs om han tror på at du har forandret deg, da. Ettersom han slett ikke har fått lov til å være den han er tidligere.

Skal du ha sjans til å beholde ham (hvis han gir deg en sjanse til, da), må du aldri mer komme med slike bemerkninger.

Du har helt rett, jeg må virkelig skjerpe meg. Håper virkelig jeg får en sjanse til, har ikke hørt noe fra han enda.

Gjest trist i dag

Syns ikke du skal angre på den! Flott å ha sjølinnsikt og ta sjølkritikk. Flott at du innrømmer dine feil. Det vil han nok sette pris på og ta med i betraktningen. Lykke til!!!

Tusen takk for svar. Har ikke hørt noe fra han enda, tolker det som ganske dårlig tegn, men har jo et lite håp om at ting kan ordne seg.

For på den festen i går, ble alt for full, men selv om jeg hadde mobil med så sendte jeg ingen meldinger til han:)

Hadde det faktisk gøy og klarte å la vær og tenke så mye på han. Men nå derimot tenker jeg bare på han.

Trur det alt håp er borte siden jeg ikke har hørt noe?

Tusen takk for svar. Har ikke hørt noe fra han enda, tolker det som ganske dårlig tegn, men har jo et lite håp om at ting kan ordne seg.

For på den festen i går, ble alt for full, men selv om jeg hadde mobil med så sendte jeg ingen meldinger til han:)

Hadde det faktisk gøy og klarte å la vær og tenke så mye på han. Men nå derimot tenker jeg bare på han.

Så flink du var som ikke sente "syte/trygle-meldinger" i fylla. Det er noen ganger svært vanskelig å la være akkurat det!

Skjønner at du blir i tvil når han ikke svarer deg, men det kan hende han syns du trenger å sitte litt på pinebenken.

Håper det går fint med dere :-) og gjør det ikke det så må du bare gi deg og gå videre. Trygling fører ikke fram.

Gjest glaice

Slapp av! (lett for andre å si)

Tror gutter er litt annerledes enn jenter der. Gutter klarer ofte å koble ut, når de er med på andre ting. Skjønner? Er han på guttetur, så er han på guttetur, og da bryr han seg ikke noe om å melde deg. Tror mange gutter tenker sånn.

Lykke til! kanskje du blir positivt overrasket når han kommer hjem????

Annonse

Gjest trist i dag

Så flink du var som ikke sente "syte/trygle-meldinger" i fylla. Det er noen ganger svært vanskelig å la være akkurat det!

Skjønner at du blir i tvil når han ikke svarer deg, men det kan hende han syns du trenger å sitte litt på pinebenken.

Håper det går fint med dere :-) og gjør det ikke det så må du bare gi deg og gå videre. Trygling fører ikke fram.

Takk for det. Har ikke hørt fra han enda, har en dårlig følelse, men håper at dette ordner seg.

Ser ut til at jeg bare må fortsette å smørre meg med tålmodighet:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...