Gå til innhold

Gjør dere mye rart i søvne?

Anbefalte innlegg

Gjest synes dette er flaut
Skrevet

blir så flau over hva jeg gjør i søvne. jeg kan reise meg opp gå til døra og se helt vill ut i blikket, eller mumle noe helt forståelig eller uforståelig. Eller jeg kaster meg fra siden til side mens jeg prater om noe (ofte høyt eller lavt)

blir så flau over alt jeg kan finne på i søvne. Og særlig hva andre forteller jeg har gjort.

flere som har det slik som meg? Synes nesten det er flaut å overnatte hos noen jeg

Gjest han gjør
Skrevet

Jeg har aldri gjort noe i søvne, ikke som jeg vet hvertfall, men typen min snakker i søvne-om ALT hehe...

Snakker om xdama hans-det er ikke alltid like morro :) men men, ingen kan styre drømmene sine...

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg tror jeg turner litt rundt i søvne. For noen uker siden klarte jeg å ramle ut av senga ;) Hjelper det litt på flauheten din? :P

Skrevet

Jeg har hatt en del samtaler i søvne. Jeg har - for mange år siden - falt ned fra øverkøyen og virret rundt, og gjort en del andre ting i søvne som jeg ikke ønsker å gå på inn på her. Men jeg er ikke flau over det. Det avslører vel bare et rikt, indre liv...? ;o)

Gjest batteri
Skrevet

Jeg har aldri gjort noe i søvne, ikke som jeg vet hvertfall, men typen min snakker i søvne-om ALT hehe...

Snakker om xdama hans-det er ikke alltid like morro :) men men, ingen kan styre drømmene sine...

hehe...for en stund siden greide jeg å sende en sms i søvne til en kamerat, tror jeg må ha drømt at han har spurt meg om noe, for jeg skrev en mld der det stod "svært få" til ham. neste dag spurte han hva jeg hadde ment med det, og det kunne jeg ikke svare på...hadde sendt den i 6 tiden, og er sikker på jeg sov da. men er jo litt stolt over å ha greid å sendt en mld i søvne da...hehe =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...