Gjest En hjelpende hånd Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 En venn av meg oppdaget en kul rett over penis. Den har vært er i to uker. Da han har fjernet en ondartet svulst i benet for et par år siden ble han derfor engstelig og gikk til legen. Denne legen mente de skulle sjekke nærmere pga. sykdomshistorien. Legen ville ellers ikke reagert noe større. Nå går man da og venter! han forsøkte å klemme på den, det gjorde svært vondt og det kom litt "et eller annet" ut. Han mente selv at den ikke lenger var like stor etter denne operasjonen. Hva sier man som venn i en slik situasjon? Jeg tror egentlig at det ikke er noe, i og med at det stort sett er ufarlig med slikt, men jeg trenger hjelp til å gjøre ham mer lettet. I allefall for en stund - til tankene igjen løper fritt! Og det gjør de jo fort i en slik situasjon. Leste litt om betennelse under huden som ofte forekom bl. annet i skrittet og ble litt lettet etter dette... Er det noen som kan finne mer trøst? På forhånd takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.