Goldy79 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Svigermor meinar minsten kan ha den samme ranselen i dei tre første åra... Stemmer det? Nokon med erfaring? 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Stemmer nok det ja. Storesøster kommer til å starte med den nå i 4.klasse og så skal hun få ny i løpet av høsten om det trengs. Den sitter fremdeles godt, så det er innholdet det kommer an på. Hun har en sekk fra DANA, 22 l. 6 åringen har fått ny sekk, 22l fra Beckman, regner med at den også holder de neste tre årene. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Ny sekk i første klasse,fjerde klasse og ungsomsskole er regelen jeg går for. 0 Siter
Maggi Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Stemmer nok det ja. Storesøster kommer til å starte med den nå i 4.klasse og så skal hun få ny i løpet av høsten om det trengs. Den sitter fremdeles godt, så det er innholdet det kommer an på. Hun har en sekk fra DANA, 22 l. 6 åringen har fått ny sekk, 22l fra Beckman, regner med at den også holder de neste tre årene. Er den sekken god? NJeg har kjøpt en slik til min 1. klassing. Synes kanskje den er litt tung..? 0 Siter
Anki Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Ny sekk i første klasse,fjerde klasse og ungsomsskole er regelen jeg går for. Samme her! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Her i tromsø får alle førsteklassene gratis sekk, mi jente begynner i tredje og har fortsatt den sekken. Så lenge sekken er passelig skjønner jeg ikke hvorfor du skal kjøpe ny sekk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.